loffen Skrevet 7. mars 2009 #1081 Del Skrevet 7. mars 2009 Håper du har en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1082 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) har vært på jobb-vors, var kjekt det, men ble mye drama. tydeligvis noen av de damene der som ikke er helt gode! heh. har drukket en flaske vin, men med bare 7%, så håper det ikke skal slå så illle ut i morgen. virker ikke sånn akkurat nå hvertfall. Endret 8. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest madam_mim Skrevet 8. mars 2009 #1083 Del Skrevet 8. mars 2009 :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. mars 2009 #1084 Del Skrevet 8. mars 2009 Noen takler rett og slett ikke å drikke spesielt godt, jeg vet med meg selv at jeg enkelte ganger kan bli veldig merkelig (og ikke minst deprimert) av å drikke. Tok lang tid før jeg innså det, og ikke minst gjorde noe med det. Nå drikker jeg stort sett mye mindre, og prøver å kjenne etter i hvilken retning alkoholen "tar meg" før jeg blir så full at jeg bare gir faen. Alkohol kan være utrolig gøy, men det kan også være utrolig vanskelig. Håper du har en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 8. mars 2009 #1085 Del Skrevet 8. mars 2009 Hei vennen! Huff, ikke morsomt å høre at kvelden/natten utviklet seg slik. Du er vel på jobb nå? Går det bedre? Det som er så innmari irriterende med det at folk forandrer personlighet i fylla er at de kunne gjort noe for å unngå det; nemlig å drikke mindre. Jeg forstår frustrasjonen din kjempegodt. Har dere fått snakket litt i dag? Håper det ordner seg, og at dagen i dag blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. mars 2009 #1086 Del Skrevet 8. mars 2009 Æsj, så kjipt at det skal være sånn med E og alkohol altså Beklager at jeg ikke kom meg på msn vennen, nettet her er ganske ustadig og selv om det er nok nett til at jeg kan lese på nett, så går det ikke å skrive på KG eller logge på msn =/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 8. mars 2009 det går helt bra nå. det gikk egentlig helt fint i natt også. denne gangen var det jeg som overreagerte og tok sorgene på forskudd er trøtt i dag kjenner jeg.. er rett og slett ikke noe god på sånt å gå ut osv hvis jeg skal jobbe dagen etterpå. jaja. var ok på jobb, kjedelig egentlig.. og så ble jeg så dårlig i magen etterhvert, ubehagelig nå er jeg hjemme og skal true meg selv i dusjen, hoppe inn i pysjen og så skal vi se film. vi BURDE vasket opp, BURDE vasket tøy, BURDE støvsugd.. men nei, vi gidder ikke i dag. rett og slett! jobb igjen i morgen kl 13. får heldigvis sovet ut litt. jeg skal ha EN dag fri jeg, frem til 3 april! det bør det bli litt penger av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 8. mars 2009 #1088 Del Skrevet 8. mars 2009 Hvorfor gjøre i dag, det man kan få andre til imorgen. Se film dere. Jeg er sliiiiiiteeeen etter helgen, men flott å finne ut at man er like dødelig som i sin ungdom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1089 Del Skrevet 8. mars 2009 og vet dere hva! jeg så Kongen i dag! det var spennende - sto masse politibiler utenfor Hotel Norge her i Bergen, og så kom det en limousin med riksvåpenet på - og ut kom kongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 8. mars 2009 #1090 Del Skrevet 8. mars 2009 Jeg har på meg klærne hans! Middag avslørt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1091 Del Skrevet 8. mars 2009 klærne til kongen? :klø: skulle ønske jeg hadde fri i morgen altså. ikke det at jeg på død og liv trenger en fridag, men det er virkelig mye som må gjøres her.. klesskapet mitt svømmer, og når jeg ikke har system der, så blir det til at jeg legger alle mulige klær rundt i leiligheten, og andre ting, bøker, papirer osv bare flyter.. føler jeg ikke har system på noen ting, aner ikke hvor noe er! burde så absolutt ta en skikkelig sjau og få alt på plass. men jeg bare orker ikke nå! får ta det som et steg-for-steg prosjekt utover uken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. mars 2009 #1092 Del Skrevet 8. mars 2009 Her så det ikke ut i dag tidlig. Ettersom vi har vært på dansekurs og bare innom et par timer i går mellom kurset og dansefesten, så ble det bar til at vi la tingene der det falt seg inn. Men kjære våknet tidlig i dag og sto opp og ryddet kjøkkenet. Så jeg våknet opp til et nyryddet kjøkken Det er deilig på en søndags morgen det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 8. mars 2009 #1093 Del Skrevet 8. mars 2009 Regner med du skjønte klærne til Kongen nå. Jeg skal vurdere legge meg, så får du gå og lese...ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1094 Del Skrevet 8. mars 2009 Her så det ikke ut i dag tidlig. Ettersom vi har vært på dansekurs og bare innom et par timer i går mellom kurset og dansefesten, så ble det bar til at vi la tingene der det falt seg inn. Men kjære våknet tidlig i dag og sto opp og ryddet kjøkkenet. Så jeg våknet opp til et nyryddet kjøkken Det er deilig på en søndags morgen det åå luksus! det er deilig å ha samboere som faktisk gidder å ta i et tak må komme meg inn til deg og lese om dansekurset! Regner med du skjønte klærne til Kongen nå. Jeg skal vurdere legge meg, så får du gå og lese...ting. jeg skjønte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. mars 2009 #1095 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare innom og litt på deg jeg søta :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 8. mars 2009 #1096 Del Skrevet 8. mars 2009 Håper du har hatt en fin helg! Jobb-vors hørtes gøy ut - jeg var ute med jobben på fredag (eller med de som gadd da) - veldig hyggelig og deilig å treffe folk utenom jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 8. mars 2009 #1097 Del Skrevet 8. mars 2009 Heisann Lekis! Jeg har ikke vært her på ei stund, har vært såå opptatt! Men håper du har det bra! Er ikke lenge til depositumet må betales nå, og da er plassen vår sikret! Sjekk skoene jeg har kjøpt meg da! http://www.bianco.com/collections/product_...6e66a21af352556 (jeg vet ikke hvordan jeg får til sånn fancey link ) Håper alt står supert til med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 8. mars 2009 #1098 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare innom med en Høres slitsomt ut at du ikke har noe særlig fri framover da, må ikke slite deg ut Håper du får en fin uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars 2009 #1099 Del Skrevet 8. mars 2009 Så mye du skal jobbe! :dåne: Synd kvelden ikke ble så bra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 8. mars 2009 det er sånn jeg føler meg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå