Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

åh nei jeg kunne aldri tenkt meg å jobbe som kokk.. aldri! det er en ren hobby, og det er vel derfor jeg koser meg sånn med det også :happy:

edit: dæven. jeg lærer meg aldri de smily kodene.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lekehusmor, logger du bare av fra msn uten å si hadet?!!! :kjefte::ler:

:riste:

jeg falt ut! tilbake nå :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh nei jeg kunne aldri tenkt meg å jobbe som kokk.. aldri! det er en ren hobby, og det er vel derfor jeg koser meg sånn med det også :happy:

Skjønner godt at du ikke vil jobbe som kokk. Enkelte ting bør forbli en hobby. Jeg vurderte å bli kokk da jeg var yngre, men fant fort ut at det ville kunne ødelegge noe av hele gleden. Nå er mat avslapping og kos, hadde jeg jobbet med det hadde det nok ikke vært like koselig å lage i stand noe ordentlig spesielt.

se så
:rødme:

Herregud, så gossin! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon
se så søøøøøøøt :rødme:

Joda, Pandaen i seg selv var veldig søt den, men jeg likte ikke videoen noe særlig. Hvis du ser nøye så ser du at den prøver å sette klørne i underlaget for å få tak, noe som er særdeles vanskelig på betonggulv :( Kjenner at dyreverneren i meg reagerer..

For å ikke ødelegge gleden fant jeg imidlertid

videoen, selv om den fortsatt er i fangenskap så har den iallefall litt mer naturlige omgivelser :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå wolfmoon, du har helt rett. så ikke det før nå jeg :( stakar. ikke var det noe hyggelig tekst heller - the most pathetic panda ever? :klø:

den andre filmen var jo veldig søt og da :)

enigma, er akkurat sånn jeg tenker i forhold til matlaging også.. det er liksom den tingen jeg virkelig storkoser meg med, og å da ødelegge det med jobb som kokk, hvor størsteparten går ut på å produsere og gjøre klart ting, ikke å lage fin mat og finpusse, det er uaktuelt :)

MarianneE, vet ikke hvor spennende de er, men planer er det nå ;) skal jobbe nå kl 12, til kl 18. på vei til jobb skal jeg innom polet og plukke opp en lavprosents hvitvin, skal på fest til en på jobben i dag, litt sånn bli kjent fest, men ejg skal jobbe på bølgen kl 10:30 i morgen så nytter ikke å bli så møkkafull. derfor tenkte jeg å kjøpe en vin med laav prosent, så jeg kan holde det litt i sjakk :mrgreen:

blir vel sikkert til at jeg rasker innom H&M og ser om de har noe fabolous jeg kan ha på meg i kveld.. jeg har nemlig ingenting å ha på meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b

Høres ut som om du får en hyggelig dag :)

Får du tid til å trene i helgen? Jeg har trent mye denne uken, så nå er jeg såpass støl at jeg tar en dag fri og heller går meg en liten tur. Jeg trente pilates i går, og kjente skikkelig godt at jeg hadde tatt en økt med frivekter dagen før. I tillegg fikk jeg småkramper i forfoten, og da klarte jeg ikke holde beinet i ro og gjøre øvelsen slik som instruktøren sa, også kom han bort og prøvde å rette på meg, men jeg skalv jo så det gikk ikke så bra :ler:

Nå skal jeg få unna litt oppgaver for dagen, slik at jeg har GOD samvittighet. Jeg elsker at jeg har fått litt orden på fritiden min, prioriterer det å slappe av sammen med T og trene, også ha litt småavtaler med venninner innimellom. Jobben har ekstremt mange aktiviteter man kan være med på, men jeg blir helt utslitt av å være rundt kollegaene mine i fritiden også, så jeg har kuttet drastisk ned på det området. Selv om alle er hyggelige er det fortsatt litt i meste laget, og jeg får ikke slappet ordentlig av når jeg er sammen med dem. Nå har jeg til og med fått tid til å invitere mormor, tante, onkel og fetter på middag søndag neste uke, og det gleder jeg meg til.

Håper du koser deg på jobb i dag, og får en bra kveld sammen med kollegaer :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv hvis Gordon Ramsay hadde banket på og sagt at du var den han hadde ventet på?

Nå er du sikkert i ferd meg å gjøre deg klar til fest. Håper du fant noe snasent på HM. Her i landet er HM en eneste stor skuffelse. Stygge og kjedelige klær - og det var da ikke sånn jeg husker HM fra Norge. Alt er jo bare grått og i kjempedårlig kvalitet. Æsj.

Kos deg på fest og på jobb. :kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke var det noe hyggelig tekst heller - the most pathetic panda ever? :klø:

likte ikke den jeg heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Å jobbe som kokk er hektisk men utfordrende :jepp: Noen dager går det kun i å forberede og produsere, mens andre dager kan en kose seg med å utarbeide egne vrier på retter o.l :nigo: Det er også en ganske sosial jobb, dvs sosialt med kollegaer :fnise: men det nytter somregel ikke å være sammen med noen som ikke jobber i samme yrket selv - for en ser nemlig hverandre sjeldent :sjenert: Det var derfor jeg valgte å slutte, det ble for mye kveld og helg for meg - selv om jeg koser meg med å lage mat :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
Selv hvis Gordon Ramsay hadde banket på og sagt at du var den han hadde ventet på?

Da hadde ihvertfall JEG :dåne: og returnert tilbake til kokkeyrket :jepp: Jamie Oliver likeså :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...