Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #981 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei husmora. God morgen til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. mars 2009 #982 Del Skrevet 4. mars 2009 skal lage steinbitkaker i korma-saus, med villris og en salat til. høres kanskje litt rart ut, men det er veldig godt og en veldig god måte å lure fisk inn i mannfolk på Det hørtes jo godt ut! Hvordan gjør du dette? Lager du korma-saus fra scratch? Og jeg kjenner meg SÅÅ igjen med samboer som er misfornøyd med fiskeforslag til middag. Han vil helst spise taco HVER dag! Jeg får så mange sure miner og gretne svar når jeg foreslår fiskemat! Enten er det feil dag å spise fisk eller så har ikke magen hans lyst på fisk.. er ikke måte på Men det er som du sier, man kan ikke bare spise kjøtt! Jeg truer alltid med å lage min egen middag, men det skjer ytterst sjeldent. Blir bare enda fler sure miner! Ikke lett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #983 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) God morgen! Lukket til med treninga! Flinka. Endret 4. mars 2009 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #984 Del Skrevet 4. mars 2009 god morgen. riktignok har jeg vært oppe siden 10. har sett på The City og ryddet litt, og prøvd å snakke med en kjærste som ikke har det så bra.. uff. får så vondt inni meg når han har det sånn, vet ikke hva jeg kan gjøre.. nå skal jeg snart gå å møte C for lunsj, og så skal jeg trene kl 4. så skal jeg se om jeg får til å handle inn til noe god mat ellernoe i kveld, muntre opp min kjære litt. men det avhenger litt av hva jeg får i lønn. aah, jeg hater å ha dårlig råd! det forsurner virkelig livet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #985 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei vennen! Det er jo femti sider her! Skal ingen feire?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. mars 2009 #986 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg kan være med og feire 50 sider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #987 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Nótt og husmor. Historie til dere at my place! Og HURRA for 50 sider! :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: :perebrus: all around Endret 4. mars 2009 av dylan thomas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. mars 2009 #988 Del Skrevet 4. mars 2009 50-siders fest vil jeg også være med på. Makan til jubileer i alle bøkene nå altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #989 Del Skrevet 4. mars 2009 Snart 200-siders fest hos med :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 4. mars 2009 #990 Del Skrevet 4. mars 2009 50 sider! Jeg blir stadig imponert over kokkeleringene dine! Du er jo kjempeflink jo! :dåne: Jeg skjønner nesten ikke hvor du får alle ideene dine fra?! Jeg har tenkt myyye over Barcelona de siste dagene, og jeg holder på å glede meg ihjel! Mamma og pappa skjønner ikke hvordan jeg kan finne på å dra fra kjære i 11 uker, det er jo så lenge! Ja, det er jo det, men vi skal jo være sammen resten av livet, så da kan vi vel ofre 11 uker? Jeg håper og tror det går bra jeg Hvordan tror du det vil bli å dra fra E da Lekis? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #991 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dylan thomas Skrevet 4. mars 2009 #992 Del Skrevet 4. mars 2009 Er det sånn fylletradisjon på onsdager her eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #993 Del Skrevet 4. mars 2009 Hei husmora. God morgen til deg. kjekt at du stikker innom! trenger litt testosteron i boken min Det hørtes jo godt ut! Hvordan gjør du dette? Lager du korma-saus fra scratch? Og jeg kjenner meg SÅÅ igjen med samboer som er misfornøyd med fiskeforslag til middag. Han vil helst spise taco HVER dag! Jeg får så mange sure miner og gretne svar når jeg foreslår fiskemat! Enten er det feil dag å spise fisk eller så har ikke magen hans lyst på fisk.. er ikke måte på Men det er som du sier, man kan ikke bare spise kjøtt! Jeg truer alltid med å lage min egen middag, men det skjer ytterst sjeldent. Blir bare enda fler sure miner! Ikke lett! Ja jeg bruker denne oppskriften, bare med fiskekaker isteden da. og lar ikke det koke så lenge, bare kutter fiskekakene i biter først, og steker de til de blir litt brunet. så lager jeg sausen og putter de oppi de siste 5 minuttene. lar sausen bare koke opp til jeg ser den tykner litt liksom. meeeen selvom det er mot alle mindre syke prinsipper så må jeg innrømme at det går an å bruke sånn korma-saus fra glass også. den er faktisk ganske god, og enda bedre om du får tak i et fra en innvandrerbutikk pga samboers fiske-angst, så må jeg finne på ting som dette for å få i han fisk men han lovet i går å slutte å være sånn da, for han er jo faktisk glad i fisk, hvertfall stekt, ren fisk liksom. torsk med gulrot og ingefærpuré, ris og soyasaus er også veldig godt. kan ha brokkoli til også om man vil. og så har man jo klassisk stekt laks, med poteter, agurksalat og rømme.. eller så lager jeg pasta med laks og fløteaktig saus, kanskje med litt hvitvin. etc etc God morgen! Lukket til med treninga! Flinka. takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #994 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) Hei vennen! Det er jo femti sider her! Skal ingen feire?! Jeg kan være med og feire 50 sider. Nótt og husmor. Historie til dere at my place! Og HURRA for 50 sider! all around 50-siders fest vil jeg også være med på. Makan til jubileer i alle bøkene nå altså takk alle i hopa! hipp hurra for 50 sider 50 sider! Jeg blir stadig imponert over kokkeleringene dine! Du er jo kjempeflink jo! Jeg skjønner nesten ikke hvor du får alle ideene dine fra?! Jeg har tenkt myyye over Barcelona de siste dagene, og jeg holder på å glede meg ihjel! Mamma og pappa skjønner ikke hvordan jeg kan finne på å dra fra kjære i 11 uker, det er jo så lenge! Ja, det er jo det, men vi skal jo være sammen resten av livet, så da kan vi vel ofre 11 uker? Jeg håper og tror det går bra jeg Hvordan tror du det vil bli å dra fra E da Lekis? jeg er vel mildt interessert i matlaging. syns det er så spennende å prøve ut nye ting og å stadig forandre ting i et håp om at de skal bli mer perfekte. syns det er gøy å lage ting fra bunnen av, og liker ikke tilsetningsstoffer og posevarianter er litt hitler på det der.. bare vent til barcelona, skal lage masse mat til deg! Å dra fra E tror jeg blir grusomt og fantastisk på en gang. ikke fantatsisk å dra fra han, men jeg tror jeg som person har veldig godt av det, å bare gjøre det jeg endelig har drømt om. tror det absolutt vil påvirke forholdet vårt positivt! grusomt blir det jo fordi det helt sikkert vil komme stunder der det eneste jeg vil er å ligge i fanget hans og snakke med han, han som kjenner meg best av alle.. men så er han i et annet land, mange mange mil unna. er også veldig spent på hvordan han vil takle det hele, og tror nok han kommer til å slite "mer" enn meg. ikke at det er noen konkurranse liksom, men han er litt typen som ikke vil tenke på det og snakke om det osv, og så når han plutselig står der og jeg har reist så kan han fort gå på en smell. klart jeg er redd for at det går tre uker og så har han det helt OK uten meg, eller at jeg egentlig ikke savner han så mye, men jeg håper og tror at vi kommer til å savne hverandre og at det vil gå helt fint. vi har vært sammen så lenge, og gjennom så mye, at jeg vil egentlig syns det er ganske så rart om vi ikke skal klare dette. han støtter meg jo 100% og syns det er veldig gøy på mine vegne at jeg skal gjøre dette som er en av drømmene mine. med internett i leiligheten er det jo relativt OK å holde kontakten også, med msn og skype osv. heldigvis er det jo bare 11 uker, ikke et år puh! det ble langt gitt! kjipt for dere som gidder å lese det :gjeiper: Er det sånn fylletradisjon på onsdager her eller? superonsdag vettu!! neida, men jeg har visst kommet opp i 50 sider i denne tredje versjonen av min dagbok. og det kan ikke gå upåaktet hen! ellers for min egen private del er onsdag gjerne dagen hvor jeg sørger for å ha litt vin tilgjengelig og gjerne lager noe god mat - det er nemlig favoritt TV-kvelden min. i tillegg i dag har min kjære samboer hatt en litt røff dag, så jeg har handlet inn til å lage god middag. spaghettini med bolognese med hvitløk, rødløk, chili, tomat og div andre krydderier, masse deilig fersk mozarella og selvfølgelig mengder av revet parmesan. og en valpolicella-vin til skal snart gå i gang kjenner jeg, sulten gitt! gleder meg til å kose meg i kveld, med goood samvittighet siden jeg har trent! var like deilig i dag som forventet, gikk litt mer gjennom programmet mitt og stilte inn vekter ogsånn. programmet mitt er slik: 15 min oppvarming på tredemølle så en del styrketing, med stort sett 10/12 rep og 2 sett (planen er å avansere til 3 sett etterhvert).. innside/utside lår, noe nedtrekk greier, noe korsryggtrening, noe bryst muskler-ting og benpress. så har jeg kinesis øvelser, hovedsaklig mage og armøvelser. og så er det 15 min på ellipsemaskin til å roe ned/avslutte. tilsammen tar det hele sånn 75 minutter. alt ettersom. i dag var det opptatt i kinesishallen så jeg gjorde heller to ekstra styrketing og så var jeg på ellipsemaskinen og tok en haard løpeøkt i 30 min. var dausvett og rød, og det føltes så deilig! håper jeg blir litt støl i morgen eller egentlig ikke, for jeg skal trene i morgen og! YEAH! Endret 4. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 4. mars 2009 #995 Del Skrevet 4. mars 2009 Så utrolig flink du har vært, og beklager å måtte si det, men jeg tror du kommer til å bli støl i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #996 Del Skrevet 4. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. mars 2009 Forfatter #997 Del Skrevet 4. mars 2009 brrr! sabla kaldt i leiligheten her da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 4. mars 2009 #998 Del Skrevet 4. mars 2009 Du.... Idag så jeg deg på coveret til en DVD gitt. Tenke seg til. LekeHusmor pingvinen er moviestar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 4. mars 2009 #999 Del Skrevet 4. mars 2009 Jeg er stolt av deg som trente idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. mars 2009 #1000 Del Skrevet 4. mars 2009 Du.... Idag så jeg deg på coveret til en DVD gitt. Tenke seg til. LekeHusmor pingvinen er moviestar! Jeg og Smulen så deg på barne-tv i dag! Du er så søt! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå