Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fint det Frigg, snart forteller du vel alle at jeg har bart og, enda jeg fortalte det i FORTROLIGHET!!!!! :glare:

Men æ vart da så gla da du fortælt mæ at du ha bart, for da slapp æ å føl mæ som en ensom trønder! Så æ klart itj å hold d for mæ sjøl.... unnskyld. :grine:

Skal ikke si noe mer jeg :sukk:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

øø. hvor kommer denne påstanden om skjegg fra? :klø:

og slapp av Nótt og Reka, jeg ville aldri funnet på å røpe av dere begge har noen litt vel sære utvekster :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: det kan ha vært henne ja! skal spørre henne. sånt er morsomt! men hva i alle dager gjorde du uti der? :klø:

jeg er kliss lik pappa i ansiktet...:hoho:

Det kommer herfra...

Du påstår selv at du er kliss lik din far i ansiktet.... så da regner jeg med at du har skjegg.....

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

aaah. i see!

ja da kan jeg avkrefte disse horrible ryktene, ved å si at vi har like trekk i fjeset. ikke like hårvekster :ler:

ouff, nå har vi sett The Others. for en forferdelig film! jeg kommer til å få mareritt i natt :overrasket:

gjesp, i morgen er det tidlig opp.. kjenner jeg gruer meg litt allerede. er vel egentlig bare å komme seg i seng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

The Others, den med Nicole Kidman? Den synes jeg faktisk ikke er så ille. Og jeg HAAAAAATER trillere, grøssere og skrekkfilmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det kan du si :ler: det har gått unna her i dag!

plan for i morgen:

jobb 9-16

gå på treningsenteret og melde meg inn og trene

hjem og lage middag, noe med fisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
The Others, den med Nicole Kidman? Den synes jeg faktisk ikke er så ille. Og jeg HAAAAAATER trillere, grøssere og skrekkfilmer...

uff, ja det er den. jeg syns den var helt forjævlig. skummelt med de små barna ogsånn.

håper jeg ikke får mareritt i natt.. nå må jeg nesten komme meg i seng, ellers kommer jeg til å hate meg selv imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Eden
uff, ja det er den. jeg syns den var helt forjævlig. skummelt med de små barna ogsånn.

håper jeg ikke får mareritt i natt.. nå må jeg nesten komme meg i seng, ellers kommer jeg til å hate meg selv imorgen.

Snakk for deg selv! Jeg skal på jobb 09.15 i morgen, og er ikke ferdig på jobb før om enda en liten time, altså 02.30 :sur:

Kommer sikkert til å være i våken koma i hele morgen! Og det samme gjentar seg i morgen kveld, da skal jeg også jobbe natt.. :natti: og i overimorgen.. Jeg hater meg selv allerede...

Og du, du vet det du skrev om den Paperboys sangen, jeg har gått å nynnet på den i flere dager nå, mens jeg gliser salig :laugh:

Men sov godt da Lekis! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lille eden: vel jeg skal ikke klage. det hørtes veldig slitsomt ut!! men det blir penger på oss da. får sove ut til høsten :D

god morgen! :Gjesp:

litt trøtt i dag, men gud så mye enklere det er å stå opp når det er lyst og sol ute! fikk jo nesten litt ekstra energi når jeg gikk til jobb..

nå driver jeg å sorterer en skuff med skjerf. morsomt. jobber til 4 i dag og så skal jeg opp på treningssenteret! :trene: det gleder jeg meg til. så skal jeg hjem etterpå og bare rydde litt, og så slappe av :nigo: onsdag har jeg FRI, så da skal jeg gå tur hvis det er fint vær, rydde klesskapet mitt, trene og ellers bare få litt kontroll på alt mulig :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...