Gjest lucy d-.-b Skrevet 2. mars 2009 #901 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg ber til alle guder om at E kanskje har ryddet litt hjemme men jeg tviler. Hehe.. Jeg har HELT sluttet å tro at det skjer hvis jeg ikke har oppfordrert til det i utgangspunktet. Det skjer bare ikke.. T vasker klær, og kan ta ut av oppvaskmaskinen uten at jeg oppfordrer til det. Virker som han er imun mot rot innimellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #902 Del Skrevet 2. mars 2009 E pleier faktisk å være veldig flink. men han er det liksom ikke når jeg vil at han skal være det. og han støvsuger ALDRI. det er irriterende!! men ellers er han som sagt egentlig ganske ryddig av seg. veldig sånn overflate-rydding vel og merke.. og det varer jo ikke så lenge men jeg har en plan om å skikkelig "ta" leiligheten på onsdag. da har jeg fri nemlig. soverommet trenger en ordentlig rydding, klesskapet mitt, badet burde vaskes og det må generelt ryddes litt i hele leiligheten. litt grundig liksom. få ting ned i boden og få alt i system. så ja.. det er planen på onsdag. pluss å trene da. kanskje jeg begynner litt i morgen allerede, slutter jo 4. men jeg blir sprø når det er sånn, føler at jeg sitter i min egen dritt selvom det riktignok ikke er en uke en gang siden jeg vasket leiligheten sist. men det er liksom det at det er så utrolig liten leilighet. så derfor blir det fort rotete. heldigvis går det for å rydde også. PS: jeg hadde solgt sjela mi for en oppvaskmaskin!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2009 #903 Del Skrevet 2. mars 2009 Oppvaskmaskin skal vi kjøpe oss når vi pusser opp kjøkkenet - ellers blir det skilsmisse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #904 Del Skrevet 2. mars 2009 det er så utrolig kjedelig å vaske opp! føler liksom jeg har vasket opp, så lager jeg middag, og vips er det masse oppvask igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #905 Del Skrevet 2. mars 2009 Dere skulle hatt hund.. Neidaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #906 Del Skrevet 2. mars 2009 dustehue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #907 Del Skrevet 2. mars 2009 akkurat nå har det seg sånn at halvparten av kinas kvinnelige befolkning befinner seg her inne i butikken min... interessant håper de går så jeg rekker å stenge til klokken 8.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #908 Del Skrevet 2. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #909 Del Skrevet 2. mars 2009 du hadde ikke ledd hvis det var du som måtte stå her og høre ching chong chinamann-kaklet. guri malla. de er hvertfll tjue stk som virrer rundt her og vil ikke ha noe hjelp og snakker høyt til hverandre. det kom en annen kunde inn her i sted, men hun så bare forskrekket ut og gikk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. mars 2009 #910 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg hadde ikke klart meg uten oppvaskmaskin!! Den er heaven sent altså selv om den vi har er ganske knøtta, ca halvparten av normal størrelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #911 Del Skrevet 2. mars 2009 Nei jeg vet det, derfor er jeg så glad for at jeg er her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #912 Del Skrevet 2. mars 2009 im out! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #913 Del Skrevet 2. mars 2009 løp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2009 #914 Del Skrevet 2. mars 2009 Har du skjegg Lekehusmor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #915 Del Skrevet 2. mars 2009 Hysj!! Hun vil ikke at de på kg skal vite det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2009 #916 Del Skrevet 2. mars 2009 Ups..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #917 Del Skrevet 2. mars 2009 Fint det Frigg, snart forteller du vel alle at jeg har bart og, enda jeg fortalte det i FORTROLIGHET!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #918 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå blir hun nok ikke glad når hun kommer hjem og leser at hun er avslørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #919 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis hun forteller om halen min så gidder jeg ikke være på kg lenger altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. mars 2009 #920 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvis noen forteller om hornene mine så blir det månelyst her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå