LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #861 Del Skrevet 2. mars 2009 nettopp så det skal bli spennende å se, for iflg facebookgruppen så er det ganske mange som kommer rett fra VGS.. well. god morgen! eller ikke helt her i heimen. våknet halv 10 men ble liggende å dra meg - not good. så nå er jeg litt over-sovet og trøtt kjenner jeg. skal på jobb kl 13, så har litt tid før jeg skal gå. skal hvertfall få hengt opp en vask og så kunne jeg egentlig tenkt meg å støvsuge. ser ikke ut her, og E har tydeligvis fritatt seg selv fra alt husarbeid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 2. mars 2009 #862 Del Skrevet 2. mars 2009 Huff da er det bare fjortiser som skal til Barca? Det blir nok ikke så ille som du kanskje tror og forestiller deg, men du får sjekke gj.snitts alderen på de andre destinasjonene da. Burde ikke være noe problem for skolen å gi dere gj.snittsalder basert på tidligere semestere! Håper du klarer å bestemme deg! Gøy blir det nok uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #863 Del Skrevet 2. mars 2009 hello. nå er jeg på jobb da. har igrunn en ganske OK dag. har kost meg med en steinbit burger til lunsj, og en smoothie med mango, pasjonsfrukt og bringebær smoothie er så godt, jeg må bli flinkere til å lage det selv også! i tillegg har jeg på meg en veldig fin sterk korallfarget kjole i dag, så jeg føler meg så fargerik og vårlig merker at det hjelper på humøret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #864 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er utrolig stor forskjell med de fire årene. Attenåringene kommer rett ut av VGS og russetid, mens de som har kommet over tjue har gjerne allerede gått litt høyere utdanning, jobbet, kanskje blitt samboere er generelt mye mer voksne enn attenåringene... Jeg hadde IKKE vært klar for noe sånt når jeg var 18! Nå er jeg riktignok bare 21, men likevel. Jeg har vokst enormt mye på de tre åra, og det er veldig få attenåringer jeg tolerer å være rundt nå... Det er nok ikke alle 18 åringer som er så fjortiss som du skal ha det til da Grafica, det varierer veldig det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #865 Del Skrevet 2. mars 2009 veldig godt poeng reka.. jeg tenkte nemlig på det isted, at jeg f.eks kjenner en på 19 jeg ikke hadde hatt noe problem å reise med. og så tenkte jeg også at om f.eks du hadde skullet reise med oss, så hadde jeg jo bare likt det! så jeg har bestemt meg for å bli i barca-klassen og gi folk en sjanse uansett alder, før jeg dømmer dem nedenom og hjem.. kan godt være det er folk som f.eks deg der, oppegående, morsomme å være med og smarte selvom de er yngre enn meg. du skal ikke bare bli med du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #866 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg vurderte å reise for noen uker siden, men fordi jeg er nødt til å ha lappen for å komme inn på phs, så kan jeg ikke reise noe sted før jeg har greid det, så jeg skal reise litt før og etter jul har jeg tenkt Men jeg tror at dere kommer til å få det veldig bra, selvom det godt kan hende det er noen skikkelig umodne mennesker der, så er det nok ikke bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #867 Del Skrevet 2. mars 2009 helt korrekt! jeg har utrolig dilla på Kanye West - Heartless om dagen.. utrolig fin "stemning" i sangen! litt sånn bitter/sår.. men samtidig tøff. me like! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #868 Del Skrevet 2. mars 2009 Reka, jeg vet jo det! Men du er et av unntakene som bekrefter regelen Jeg mener IKKE at alle åttenåringer er fjortiser! Jeg mente bare at det er ikke til å komme utenom at det er stor forskjell på de fleste attenåringer og tjuetoåringer, som svar til Loffen som syntes at fire år aldersforskjell ikke var så mye. Men fire år er mye på denne alderen, i forhold til om man er oppi tredveårene liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2009 #869 Del Skrevet 2. mars 2009 det kommer uansett til å bli en opplvelse!! misunner deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #870 Del Skrevet 2. mars 2009 definitivt! tenk at jeg skal FLYTTE til spania! jeg kommer aldri til å ville bo i norge igjen og med tanke på alle de "unge".. jeg kommer egentlig til å gli rett inn. for jeg ser ut som en 18åring selv, alle sier jo det, at jeg ser så barnslig ut. jeg må jo vise leg for å gå på 18års kino og får glatt barnebillett på bussen så ENDELIG kommer det til nytte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 2. mars 2009 #871 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå kom jeg på at F ble spurt etter legitimasjon her om dagen. Han skulle kjøpe seg snus (18 års aldersgrense) og han er 29 om en mnd.. Da lo jeg godt da, og han ble bare fornærmet :gjeipe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #872 Del Skrevet 2. mars 2009 Reka, jeg vet jo det! Men du er et av unntakene som bekrefter regelen Jeg mener IKKE at alle åttenåringer er fjortiser! Jeg mente bare at det er ikke til å komme utenom at det er stor forskjell på de fleste attenåringer og tjuetoåringer, som svar til Loffen som syntes at fire år aldersforskjell ikke var så mye. Men fire år er mye på denne alderen, i forhold til om man er oppi tredveårene liksom. Okei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #873 Del Skrevet 2. mars 2009 Nå kom jeg på at F ble spurt etter legitimasjon her om dagen. Han skulle kjøpe seg snus (18 års aldersgrense) og han er 29 om en mnd.. Da lo jeg godt da, og han ble bare fornærmet :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #874 Del Skrevet 2. mars 2009 I høst spurte jeg en mann om leg.. det visste seg at han var født i 64 og jeg skjønte plutselig hvorfor han så sjokkert ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #875 Del Skrevet 2. mars 2009 Okei da reka! feigt svar! trodde det skulle bli æksjen her nå jeg! "u dont talk shit about my ageee, aiiiight?" I høst spurte jeg en mann om leg.. det visste seg at han var født i 64 og jeg skjønte plutselig hvorfor han så sjokkert ut.. mamma er født i 63, og hun ble også spurt om leg forleden da ble hun stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #876 Del Skrevet 2. mars 2009 reka! feigt svar! trodde det skulle bli æksjen her nå jeg! "u dont talk shit about my ageee, aiiiight?" mamma er født i 63, og hun ble også spurt om leg forleden da ble hun stolt! Nei jeg forstår jo egentlig hva dere mener med tanke på hva slags fjortisser som går rundt og skal være russ om 2 måneder, men det ække alle som er sånn!! Mammaen din ser ung ut da! (Jeg har spionert på face, og trodde nesten jeg så søsteren din her om dagen, men jeg tror vel kanskje ikke hun tok 151 bussen i går kveld? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #877 Del Skrevet 2. mars 2009 hvor går 151 bussen? det kan godt være! vet hun driver å er med noen venninner fra byen endel om dagen.. hehe ja hun ser ung ut. men sant jeg ikke ligner på de? pappa er også så mørk, så gudene vet når de har tenkt å innrømme at jeg er adoptert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #878 Del Skrevet 2. mars 2009 Norwegian Recycling = KULEEEE!!! Utrolig bra! Og the veronicas var og kjempe bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 2. mars 2009 #879 Del Skrevet 2. mars 2009 hvor går 151 bussen? det kan godt være! vet hun driver å er med noen venninner fra byen endel om dagen.. hehe ja hun ser ung ut. men sant jeg ikke ligner på de? pappa er også så mørk, så gudene vet når de har tenkt å innrømme at jeg er adoptert Har hun like uggs som meg? Og Svart telefon? 151 bussen går fra Oslo - Rykkin, hun tok den fra Sandvika til Høvik eller noe :klø: Men ja! Dere er forskjelige altså! Kanskje moren din hadde en liten ons med postmannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 2. mars 2009 Forfatter #880 Del Skrevet 2. mars 2009 det kan ha vært henne ja! skal spørre henne. sånt er morsomt! men hva i alle dager gjorde du uti der? :klø: jeg er kliss lik pappa i ansiktet, sånn sett bort i fra fargene, så jeg må nok bare innse at jeg desverre ikke er adoptert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå