Gjest Grafica Skrevet 1. mars 2009 #841 Del Skrevet 1. mars 2009 Champagne på jobb Ånei sant, du er ikke på JOBB, du er PÅ jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 1. mars 2009 #842 Del Skrevet 1. mars 2009 Hørtes digg ut med brunch og champagne Hva spiste du da? Nå har jeg akkurat bakt apple cupcakes med brandy - planen er caramel topping og har planer om en ny batch med banana cupcakes etterpå.. kanskje med coconut banana frosting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #843 Del Skrevet 1. mars 2009 Champagne på jobb Ånei sant, du er ikke på JOBB, du er PÅ jobb jeg sitter på jobb og koser meg og spiser lunch, men jeg er ikke i arbeid, hvis det var det du trodde Hørtes digg ut med brunch og champagne Hva spiste du da? Nå har jeg akkurat bakt apple cupcakes med brandy - planen er caramel topping og har planer om en ny batch med banana cupcakes etterpå.. kanskje med coconut banana frosting! jeg har spist mye rart carpaccio, blåskjell, serranoskinke, chorizo, hjemmebakt foccacia, aioli, kyllingsalat, asiatisk fiskesuppe, litt forskjellige oster og eggerøre osv cupcakes hørtes godt ut!! men ikke noe slankekost akkurat! jeg måtte styre peeent unna dessertbordet i dag. men ser det står der og glor på meg enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mars 2009 #844 Del Skrevet 1. mars 2009 Vet du om de har sånn brunch-buffet på Oslo-restaurantene også? Det hørtes jo bare utrolig godt og digg ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #845 Del Skrevet 1. mars 2009 ja de har det i oslo og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. mars 2009 #846 Del Skrevet 1. mars 2009 jeg sitter på jobb og koser meg og spiser lunch, men jeg er ikke i arbeid, hvis det var det du trodde Ja det var en konklusjonen jeg kom til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 1. mars 2009 #847 Del Skrevet 1. mars 2009 ja de har det i oslo og Hurra! Litt for seint ute i dag da, men en annen søndag derimot Skal uansett snart ut å spise, men det blir nok ikke bølgen og moi i dag, trenger noe mere kraftige saker etter nattens eskapader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 1. mars 2009 #848 Del Skrevet 1. mars 2009 Namme! Den lunchen din hørtes super ut! Vi skal spise masse slik mat når vi drar til Barcelona! Og ikke minst champagne og rødvin! Jeg skal en tur hjem til mine kjære foreldre senere i dag, så jeg krysser fingrene for at de er i det spandable hjørnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 1. mars 2009 #849 Del Skrevet 1. mars 2009 Den søndagsbrunchen til Bølgen&Moi har jeg hatt lyst til å prøve ut en stund, og jeg fikk ikke akkurat mindre lyst nå Gratulerer med skoleplass i Barcelona, så gøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #850 Del Skrevet 1. mars 2009 Hurra! Litt for seint ute i dag da, men en annen søndag derimot Skal uansett snart ut å spise, men det blir nok ikke bølgen og moi i dag, trenger noe mere kraftige saker etter nattens eskapader den anbefales altså, hvis den er noe som helst som den her i Bergen da Namme! Den lunchen din hørtes super ut! Vi skal spise masse slik mat når vi drar til Barcelona! Og ikke minst champagne og rødvin! Jeg skal en tur hjem til mine kjære foreldre senere i dag, så jeg krysser fingrene for at de er i det spandable hjørnet jeg krysser også fingrene for det og ja, i barcelona skal vi leve det glade mat og vin livet! Den søndagsbrunchen til Bølgen&Moi har jeg hatt lyst til å prøve ut en stund, og jeg fikk ikke akkurat mindre lyst nå Gratulerer med skoleplass i Barcelona, så gøy!! som tidligere nevnt, absolutt verdt å prøve! den vi har her i Bergen er hvertfall kjempe god. og så er det liksom litt koselig å gjøre på søndager takk så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #851 Del Skrevet 1. mars 2009 etter å ha sittet å sett litt på facebookgruppene for barcelonaklassen og roma-klassen, så ser det ut som det er flere som er 86 og 87 modell i roma-klassen.. i barcelona-klassen var det veeeldig mye 89 og 90 modeller... redd for at jeg kommer til å føle at jeg er på tur med lillesøsteren min så jeg lurer litt på å bytte over til roma.. må forhøre meg med lille bie..eller eden :klø: høre hva hun syns. tror jeg skal sende en mail til han som jeg har snakket med der inne og høre. spørre om det går an å bytte over til Roma, hvis det virkelig stemmer at det er fler på min alder som skal gå der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2009 #852 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #853 Del Skrevet 1. mars 2009 :klø: what to do, what to do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2009 #854 Del Skrevet 1. mars 2009 Syns ikke det var store aldersforkjellen jeg da. Men jeg er gammelkjærring og tenker ikke så mye på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 1. mars 2009 #855 Del Skrevet 1. mars 2009 Tro meg Loffen, man merker stoooor forskjell på 86-modell og 90-modell... Det er snakk om 22 og 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. mars 2009 #856 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #857 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) blæææ!! hvorfor må alle være så små eller.. hvorfor har jeg ikke dratt tidligere. dumme meg. er så irritert på meg selv for at jeg har tatt de valgene jeg har gjort tidligere. Endret 1. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 1. mars 2009 #858 Del Skrevet 1. mars 2009 Æsj!!! Jeg fikk ikke til for alt i verden å sitere deg, svartens elendige pc. Men det jeg skulle si er at hvem er det som ikke angrer på noen dumme valg de har tatt tidligere? I know I do! Virkelig. Nuvel, men jeg tror ikke vi kommer til å angre på Barcelona værtfall Lekis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 1. mars 2009 #859 Del Skrevet 1. mars 2009 Tro meg Loffen, man merker stoooor forskjell på 86-modell og 90-modell... Det er snakk om 22 og 18 Nå klarte jeg selvfølgelig å sitere.. Men jeg er helt enig Grafica, man merker stoor forskjell på en 86 og en 90 modell. Når jeg var 18 så følte jeg meg såå voksen, men når jeg ser på de som er 18 nå så er de jo.. ikke voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 2. mars 2009 #860 Del Skrevet 2. mars 2009 Det er utrolig stor forskjell med de fire årene. Attenåringene kommer rett ut av VGS og russetid, mens de som har kommet over tjue har gjerne allerede gått litt høyere utdanning, jobbet, kanskje blitt samboere er generelt mye mer voksne enn attenåringene... Jeg hadde IKKE vært klar for noe sånt når jeg var 18! Nå er jeg riktignok bare 21, men likevel. Jeg har vokst enormt mye på de tre åra, og det er veldig få attenåringer jeg tolerer å være rundt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå