MarianneE Skrevet 28. februar 2009 #821 Del Skrevet 28. februar 2009 GOOOOOOOD MOOOOORNING!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. februar 2009 #822 Del Skrevet 28. februar 2009 Grattis med plass i Barcelona Og jeg lar meg enda overraske over det du beskriver som "sånne enkle retter som jo ikke er noe problem å lage i det hele tatt", kan ikke skjønne at noe av det du beskriver som dette er det jeg da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #823 Del Skrevet 28. februar 2009 god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #824 Del Skrevet 28. februar 2009 da skal jeg på jobb. gleder meg til å jobbe på bølgen igjen faktisk, lenge siden jeg har vært der nå! usikker på hvor lenge det blir, men regner med at hele dagen går med egentlig.. penger penger! ha en fin lørdag alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2009 #825 Del Skrevet 28. februar 2009 Takk, det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 28. februar 2009 #826 Del Skrevet 28. februar 2009 God helg lekis! Vi får besøk av noen venniner i kveld, så vi skal kose oss med vin og margaritas før vi tar oss en tur på byen! Kos deg på jobb i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2009 #827 Del Skrevet 28. februar 2009 blåskjell er godt!! men champagne er enda bedre!! Champagne er IKKE godt (i alle fall ikke i min munn ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. februar 2009 #828 Del Skrevet 28. februar 2009 Skikkelig champis er kjempegodt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2009 #829 Del Skrevet 28. februar 2009 Skikkelig champis er kjempegodt. Nei, det er ikke godt uansett ...................................................... Og gratulerer så mye med skoleplass i Barcelona vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #830 Del Skrevet 1. mars 2009 hvorfor er det slik at min perfekte snille kjæreste blir til et idiotisk dustehue så fort han overstiger 0,1 i promille? :dåne: jeg blir sprø!!!!! ellers har jeg hatt en strålende dag på jobb etterfulgt av mange deilige glass med champage. nå skal jeg se en episode av kitchen nightmares til jeg sovner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #831 Del Skrevet 1. mars 2009 jeg må finne ipoden min. hvor er den :klø: vil høre på dont look back in anger til jeg sovner. for en fantastisk sang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skorpio Skrevet 1. mars 2009 #832 Del Skrevet 1. mars 2009 jeg må finne ipoden min. hvor er den :klø: vil høre på dont look back in anger til jeg sovner. for en fantastisk sang! Det er en fantastisk sang!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. mars 2009 #833 Del Skrevet 1. mars 2009 Grattis med plass i Barca!! Herregud så heldig du er!! Hva er det du har spurt meg om? Er det i min bok? *înnogse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 1. mars 2009 #834 Del Skrevet 1. mars 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Eden Skrevet 1. mars 2009 #835 Del Skrevet 1. mars 2009 God morgen! Det er bare meg! Med litt annet navn Tequila tar virkelig knekken på en altså.. Hodet mitt dunker.. :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #836 Del Skrevet 1. mars 2009 tequila er ikke bra nei. holder meg unna det jeg drakk ikke så mye igår så er i fin form. sitter på bølgen nå og spiser brunch og koser meg.. deilig å sitte på cafe og sløve bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #837 Del Skrevet 1. mars 2009 Grattis med plass i Barca!! Herregud så heldig du er!! Hva er det du har spurt meg om? Er det i min bok? *înnogse* jeg har jo sendt deg PM regner med du har fått med deg det, siden du har svart også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 1. mars 2009 #838 Del Skrevet 1. mars 2009 Gratulerer så innmari med skoleplassen i Barcelona!!! Har du en fin søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #839 Del Skrevet 1. mars 2009 (endret) ja jeg koser meg på cafe (jobben) med et glass champagne og god mat så kan ikke klage! i kveld skal jeg krype opp i sofaen og se på film med min kjære. det er det jeg har lyst til hvertfall. i morgen begynner uken igjen, men får en "myk" start da, siden jeg begynner kl 13:00. og så har jeg fri onsdag! og denne uken får jeg endelig lønn, lei av å være blakk! men har klart meg da, utrolig nok, i to uker på 300 kr! honey, den dansefilmen går på FEM kl 19:20 i dag, den har jeg lyst å se Fantastisk sang Endret 1. mars 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 1. mars 2009 Forfatter #840 Del Skrevet 1. mars 2009 en gammel jeg hadde glemt at jeg elsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå