LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #801 Del Skrevet 27. februar 2009 på søndag skal jeg gå å melde meg inn på treningssenter de krevde bare 250 i innmelding, så det skal jeg klare! og så går regningene til min snille mor gleder meg allerede, har funnet frem treningsklærne og alt! Når jeg har vært flink og trent 10 ganger skal jeg unne meg en ny treningsbag. Skal lage fler sånne mål etterpå! jeg trenger sangtips forresten! give it to me! gamle som nye må freshe opp ipoden min litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. februar 2009 #802 Del Skrevet 27. februar 2009 Hei du Hvordan går det? En liten tur innom, de fleste ser vel at jeg ikke har så mye tid til overs for tiden, for jeg er ikke her inne for ofte i allefall. Det kan også hende at jeg leser siste boken av Stieg Larsson, så den kan vel få litt av skylda den også Håper du har det kjempefint, og at du får en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 27. februar 2009 #803 Del Skrevet 27. februar 2009 på søndag skal jeg gå å melde meg inn på treningssenter de krevde bare 250 i innmelding, så det skal jeg klare! og så går regningene til min snille mor gleder meg allerede, har funnet frem treningsklærne og alt! Når jeg har vært flink og trent 10 ganger skal jeg unne meg en ny treningsbag. Skal lage fler sånne mål etterpå! jeg trenger sangtips forresten! give it to me! gamle som nye må freshe opp ipoden min litt. Flinka!! Jeg har noen låter jeg trener til nå: http://www.youtube.com/watch?v=2CuSLOVDqDc http://www.youtube.com/watch?v=bXCf6pPjaKw http://www.youtube.com/watch?v=-bmzK7s4bsE http://www.youtube.com/watch?v=DKhnmUdmz74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. februar 2009 #804 Del Skrevet 27. februar 2009 Så flink du er som skal melde deg inn, og sånne mål er nok viktige Forresten så er det ikke du som er rar, tror vi er maaaange som sliter med dårlig samvittighet ovenfor alt en skulle gjort når man sitter og slapper av og skal kose seg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #805 Del Skrevet 27. februar 2009 hvor lame er jeg som sitter å hører på ricky martin og drømmer meg vekk til å danse salsa i høye heler ut i de små timer i barcelona til høsten? .. (<- ca sånn jeg kommer til å se ut når jeg skal danse salsa. haha) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. februar 2009 #806 Del Skrevet 27. februar 2009 Ikke lame i det heeeeele tatt tenk! Åh, jeg vil kunne danse salsa... Eller enda bedre: Swing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #807 Del Skrevet 27. februar 2009 salsa er bedre enn swing syns jeg da Sugarcult - Memory fantasisk sang! nå må jeg vaske opp snart! hehe. dagene flyr avgårde når man sitter på dataen altså. men jeg har jo faktisk gått tur i dag, og vasket tøy og handlet. så er ikke så ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 27. februar 2009 #808 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg er femtitallsfrøken vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #809 Del Skrevet 27. februar 2009 filmer jeg vil se i år: He's just not that into you - hun som spiller hovedrollen var min favoritt i Home and Away Engler og Demoner Gomorrah Benjamin Button Valkyrie The Reader Duplicity .. kommer nok fler etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #810 Del Skrevet 27. februar 2009 håper Bie kommer innom her snart... *gå igang og lage mat* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 27. februar 2009 #811 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Bie er her!!! Jeg kom inn!!! :dåne: Du å ja??? Endret 27. februar 2009 av Lille Bie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2009 #812 Del Skrevet 27. februar 2009 *juhu* Dere kom inn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 27. februar 2009 Bie er her!!! Jeg kom inn!!! :dåne: Du å ja??? jaaa hurra! vi skal til BARCELONAAAA! og loffen, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. februar 2009 #814 Del Skrevet 27. februar 2009 til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 27. februar 2009 #815 Del Skrevet 27. februar 2009 Så bra dere kom inn! Så misunnelig!!! Jeg vil se de samme filmene som deg Har gledet meg lenge til Shopaholic-filmen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Bie Skrevet 27. februar 2009 #816 Del Skrevet 27. februar 2009 Joho joho joho joho! Vi skal til Barcelona Lekis! Drikke masse og kose oss i og masse!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 27. februar 2009 til deg. takk! Så bra dere kom inn! Så misunnelig!!! Jeg vil se de samme filmene som deg Har gledet meg lenge til Shopaholic-filmen ja kom på besøk! det er en fantastisk by! jeg skal jo dit i påsken, så da skal jeg virkelig sondere terrenget.. gleder meg til shopaholic filmen! vurderer å laste den ned! Joho joho joho joho! Vi skal til Barcelona Lekis! Drikke masse og kose oss i og masse!!! jeg veeet! hurra! gud så herlig det skal bli! bo i en skikkelig storby, spise og drikke billig ute, varmt og behagelig og finfint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice Ayres Skrevet 27. februar 2009 #818 Del Skrevet 27. februar 2009 Hva og hvor kom dere inn hen? Har antagelig ikke noe med sex å gjøre... God helg, Lekehusmor. Nå skal jeg ut i sola og kose meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 27. februar 2009 Forfatter #819 Del Skrevet 27. februar 2009 på skole i barcelona til høsten, alice! jippi! kos deg i USA-sola, din dritt. sikker på at den er ti ganger bedre enn sola her i norge.. alt er bedre i USA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 28. februar 2009 Forfatter #820 Del Skrevet 28. februar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå