Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lille Bie

Jeg sendte mail til kulturakademiet jeg nå! Jeg spurte bare enkelt og greit når vi kan forvente å få svar på søknaden, så nå er det bare å vente. Igjen! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Om vi kommer inn så var planen å studere Exphil og Exfac. og muligensk ta et spanskkurs! :jepp:

Åååå! Håper vi kommer inn!

Er du på jobb eller Lekis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei jeg har fri i dag!

sovet lenge og kost meg med kjære E, men desto mer frustrerende å logge seg på nett og se at jeg ikke har fått noe svar.. :sinna:

jeg sender de en mail og spør om de har mottatt søknaden jeg.

edit: litt morratryne skjønner jeg, så jo nå at du allerede har sendt mail :fnise:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg lyst på en Bellini :sikle:

bellini er guds gave til menneskeheten! :sikle: det er godt det! fu søren!

Hva skal dere studere i Barcelona? :)

ja du fikk jo svar :ler: forberedende.. og språk da! virker som det er et OK seriøst opplegg, ikke baaare sånn fest og hei tjohei :ler:

:kaffekopp:

danke! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Fått svar?? Skulle tro hele gjengen plutselig har forsvunnet, det er jo ingen livstegn å spore hos de. :kjefte:

Lille Bie frustrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke hørt noe.. merkelig. kanskje de har stengt i vinterferien eller noe? får sende en mail jeg også. hummm..

--

nå har jeg gått tur! og må innrømme at det var ganske deilig. litt surt, men hvertfall soool :sol:

så har jeg handlet inn til å lage enchiladas ikveld, vært innom om jobben og levert inn timeliste, og hentet vin, satt på en klesvask, sortert skittentøyet og nå skal jeg sette meg ned og gå i gang med å sortere regninger og lage et budsjett.. blir morsomt :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om jeg skal gå på aerobic i dag.. :sjenert: eller om jeg bare skal rigge meg skikkelig til og ta en ordentlig økt med wiien. tror jeg velger det siste - hadde vært deilig å komme i gang med den sånn at jeg kan gjøre det hver dag!

må ta meg en skive, og så skal jeg henge opp vasken, vaske opp og så wii'e!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår ikke det at det skal være så stort problem for meg å trene altså. det er bare det å komme i gang liksom. dere som har fulgt med her vet jo at det er et håpløst problem for meg.. syns det er flaut å gå alene til stedene, men allikevel vil jeg liksom helst trene alene.

lurer på om jeg skal kle på meg og gå tur og sjekke ut det treningssenteret jeg vurderer å begynne på bare. så har jeg liksom gjort det, kanskje "sperren" for å begynne er litt mindre da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

takk mim! du har helt rett! nå må jeg slutte å syte!!

det er helg, jeg har fri, jeg har fri på søndag, jeg skal jobbe en kort og fin vakt i morgen, jeg har handlet inn til deilig taco, jeg vant en flaske vin på jobben så dvs gratis vin, moren min skal betale treningsstudio for meg, jeg har en flott kjæreste som jeg virkelig elsker, det er sol ute, vi er en dag nærmere vår, mamma har bursdag i dag og ble kjempeglad for blomstene jeg sendte henne :strix:

og ikke minst fikk jeg nettopp denne mailen:

Hei hei, LekeHusmor!

Søknaden din er kommet frem. Regner med at vi kommer til å sende deg opptaksbekreftelse i løpet av dagen, så du kan med andre ord bare begynne å glede deg.:)

Vennlig hilsen fra

Kulturakademi-mannen.

:danser::strix::hoppe:

:rope: BIE! hvor er du? ser du dette? woho!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klø:

hvorfor føler jeg meg så rar?

blir ikke klok på meg selv iblant.

hvorfor kan jeg ikke sitte å kose meg og slappe av uten å få dårlig samvittighet for alt som burde vært gjort? ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå skal jeg heller være flink. rydde, vaske opp og støvsuge, så jeg kan sette meg ned og heller kose meg etterpå.

tenkte å lage en liten quesedilla til forrett bare til meg og E etterpå. det er så godt, og så enkelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...