Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hoppla! takk for det Nótt :jepp:

var litt trøtt når jeg våknet i dag, for jeg brukte litt tid på å sovne. men føler meg ganske så frisk og fin nå, etter en skive og litt frisk luft! er klar for å ha en fin dag :nigo:

skal jobbe til 4, og så skal jeg hente pakken min fra H&M :hoppe: etter det skal jeg opp til venninne D, har blitt invitert på vin og middag! sa i fra at jeg var blakk og ikke kunne bidra noe særlig, men det gjorde visst ingenting :rolleyes: koselig! men har bestemt meg for å være hjemme til 11 da. må prøve å benytte sjansen til å slappe av når jeg kan. i morgen og lørdag skal jeg jobbe på Bølgen, det blir litt kjekt egentlig. lenge siden sist! og søndag har jeg FRIII :nigo: da har jeg lyst å gjøre noe hyggelig med min kjære.

ooog til slutt så ville dagen bli helt max om jeg bare kunne fått svar fra den skolen!! pliiis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Argh!!! :kjefte: Jeg har sjekket mailen min 7 gang i dag sikkert, men enda ikke noe svar....

Edit:

Jeg fant ut at de har kontortid kun tirsdag til fredag, kl. 11-14. Så det er med andre ord ikke vits å sjekke mailen før 11 og etter 14. Kjekt å vite!

Endret av Lille Bie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

men han fyren som svarte meg på mail, han svarte meg kl 18 på kvelden? :klø:

BLÆÆ har ikke hørt noe jeg heller. blir stressa jeg! har lyst å vite det før helgen!!

ellers har jeg kommet hjem og hentet en pakke fra HM på posten. var ikke så mye fint, ting passet liksom ikke helt. så blir en fin retur der gitt :) hehe. har også tatt med meg en dødsfin ny bootcut jeans fra jobben, den var så fin! og så fort jeg går ned et paaar kg bare, så kommer den til å være smashing :) men kan bruke den allerede da.

nå spiser jeg en pølsegrateng med grønnsaker, og skal ha meg et kakestykke og en snuuus og så slappe av litt. så skal jeg opp til en venninne om en time-halvannen :) gleder meg, hun skal lage blåskjell! i love love love! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da står laksen i ovnen. lukter såå godt! laksen er marinert med urter og hvitløk (jada, fryselaks :gjeiper:) og så har jeg klæsjet creme fraiche oppå og klemt inn masse sitronskiver. så har jeg poteter på vei til å koke, og agurksalat klar. og ikke minst kakerester fra igår til dessert! :jepp:

Du hermet du :ler:

Kos deg hos venninnen din i kveld med blåskjell :sikle:

Jeg sitter her med hjemmelaget Mocca jeg da. Kjenner bare hvordan h-melken og sjokoladen legger seg på magen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma har bursdag i morgen, så nå har jeg bestilt blomster som hun får levert på jobben i morgen :nigo:

bare håper de kommer i tide og alt! bestilte en stor bukett med roser i lyse farger. vet hun elsker roser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Cavaprodusent utenfor Barcelona, Cordoniu? Der har jeg vært :jepp:

Håper du får svar snart da :) Og da forventer jeg selvsagt reiseblogg fra Spanien i stedet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hermet du :ler:

Kos deg hos venninnen din i kveld med blåskjell :sikle:

Jeg sitter her med hjemmelaget Mocca jeg da. Kjenner bare hvordan h-melken og sjokoladen legger seg på magen :ler:

:fnise: hermegås jeg vettu. hadde så utrolig lyst på laks i går! ble veldig godt også :) litt mye sitron kanskje.. eller så var det bare sitronen som var veeldig sur :ler:

så mye som du trener kan du vel unne deg litt kos :) når du sier mocca, er det da kaffe mocca du mener? eller er det sjokolade?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: hermegås jeg vettu. hadde så utrolig lyst på laks i går! ble veldig godt også :) litt mye sitron kanskje.. eller så var det bare sitronen som var veeldig sur :ler:

så mye som du trener kan du vel unne deg litt kos :) når du sier mocca, er det da kaffe mocca du mener? eller er det sjokolade?

Kaffe Mocca ;)

Har jo kjøpt oss kaffemaskin, så her går det en del kaffe for tiden.

Jeg har jo ikke trent på snart to uker, så jeg kjenner at jeg legger på meg :sukk:

Men jeg må la kroppen få hvile slik at jeg blir ordentlig frisk.

Så fra neste uke tipper jeg at jeg er i gang igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mamma har bursdag i morgen, så nå har jeg bestilt blomster som hun får levert på jobben i morgen :nigo:

bare håper de kommer i tide og alt! bestilte en stor bukett med roser i lyse farger. vet hun elsker roser :)

Da blir hun sikkert kjempeglad!! :smilbla:

Kos deg masse i kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye å lese siden sist :hoppe:

Så utrolig kult at du har søkt deg til Barcelona! Jeg er såå misunnelig!

Har ikke vært der selv - enda! - men skal i sommer og tror jeg kommer til å digge det!! :)

Den laksen med hvitløk og urter spiste jeg i dag, veldig god :sikle:

Du virker så flink til å lage mat! Jeg vil komme på kaker hos deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Heldige mammaen din! Blomster levert på jobb var smart. Skulle til å si at det skal jeg huske på, men mamma er allergisk mot omtrent alt av blomster :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cavaprodusent utenfor Barcelona, Cordoniu? Der har jeg vært :jepp:

Håper du får svar snart da. Og da forventer jeg selvsagt reiseblogg fra Spanien i stedet

har du vært der! wow! hvordan var det?

håper jeg får svar også... blir sprø! har lyst å sende mail og spørre om de har mottatt (Skrives det sånn?..) søknaden :ler:

reiseblogg skal bli! :nigo:

tips til noen "fest" sanger jeg kan ha i morgen?

har fått dilla på denne "never wash up...", men må jo ha flere hiter

hmm..

jeg liker:

kanye west - heartless

alphabeat - fascination

mika - love today

mika - big girls you are beautiful

alt av Norwegian Recycling

Britney - if you seek amy

Pussycat Dolls - Top of the World (the city sangen! :hoppe:)

baywatch sangen funker alltid på fest for meg :ler:

Ti feat Justin - Dead and gone

Kelly Clarkson - My life would suck without you

kommer med fler :mrgreen:

Kaffe Mocca

Har jo kjøpt oss kaffemaskin, så her går det en del kaffe for tiden.

Jeg har jo ikke trent på snart to uker, så jeg kjenner at jeg legger på meg :sukk:

Men jeg må la kroppen få hvile slik at jeg blir ordentlig frisk.

Så fra neste uke tipper jeg at jeg er i gang igjen

så herlig med kaffemaskin :nigo:

la kroppen hvile ja.. det viktigste her i livet er IKKE å ha en flat mage ;)

Da blir hun sikkert kjempeglad!! :smilbla:

Kos deg masse i kveld!

:hug:

Her var det mye å lese siden sist :hoppe:

Så utrolig kult at du har søkt deg til Barcelona! Jeg er såå misunnelig!

Har ikke vært der selv - enda! - men skal i sommer og tror jeg kommer til å digge det!! :)

Den laksen med hvitløk og urter spiste jeg i dag, veldig god

Du virker så flink til å lage mat! Jeg vil komme på kaker hos deg!

håper barca blir FANTASTISK! tenk all den shoppingen - tenk å ha tilgang til sephora daglig! :strix:

bare å komme på kaker :) jeg elsker å lage mat til andre! :kokk:

Heldige mammaen din! Blomster levert på jobb var smart. Skulle til å si at det skal jeg huske på, men mamma er allergisk mot omtrent alt av blomster :ler:

da er det kanskje ingen ide ;)

håper mamma får de i tide og blir glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille Bie

Nå fikk jeg altså skikkelig lyst på champagne! Det tror jeg at jeg skal gå til innkjøp av til neste helg! Jeg har nemlig bursag i neste uke, og det må feires!

Champagne+bursdag=sant! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...