Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

ikke for å spore av, men trenger litt hjelp, og du har så mange i dagboken din..

Når man bestiller fra hotell.com, blir da beløpet trekt med engang og hvorfor? viss vi ombestemmer oss, får vi da igjen pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det går så fint janne! bare å spørre i vei:)

jeg er ikke sikker på om det blir trukket, men jeg tror de fryser beløpet fra kontoen din.. og så blir det trukket for godt når dere sjekker inn eller ut fra hotellet. men bruker du hotels.com?

det varierer nok fra hotel til hotel.. hvilket hotell er det du ser på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You must present a photo ID when checking in. Your credit card is charged at the time you book. Bed type and smoking preferences are not guaranteed.Your reservation is prepaid and is guaranteed for late arrival. The total charge includes all room charges and taxes, as well as fees for access and booking. Any incidental charges such as parking, phone calls, and room service will be handled directly between you and the property.

så ja.. det blir trukket når du bestiller. om dere må avbestille, så står det at de ikke tar noe for det, noe gebyr ellernoe. så da får dere bare pengene tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva jeg hadde valgt... :fnise:

Tror det blir veldig bra for deg å reise bort, oppleve noe nytt! Jeg gleder meg iallefall noe helt sinnsykt til miljøskifte :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så vanskelig å skjønne hva jeg hadde valgt... :fnise:

Tror det blir veldig bra for deg å reise bort, oppleve noe nytt! Jeg gleder meg iallefall noe helt sinnsykt til miljøskifte :hoppe:

:fnise:

nei jeg også vil til USA, men jeg vet jo at jeg skal på utveksling dit. og da er det for 1-2 år! :hoppe:

pluss at gateway som har usa, var nesten dobbelt så dyrt som kulturakademiet som har roma og barcelona.. og så tenker jeg liksom at første gangen kan det være greit å prøve å ikke dra så langt, og se hvordan det går. eller. øøh. vet ikke. vil jo til usa også, men jeg tror jeg holder meg i europa nå i første omgang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

forøvrig laster jeg ned sesong 2 av Kitchen Nightmares nå :hoppe:

gleder meg til å se! det går ganske fort også!

GUD JEG ELSKER NEDLASTNING :hoppe:

ser på sesong 1 av the hills ser jeg på også. har jo sett alt før, men liker å se på det når jeg drømmer meg bort til utlandet :strix:

imorgen skal jeg på jobb kl 1, og så på kurs fra 16-20. og så på tirsdag er det E sin bursdag, og jeg skal på kurs fra 9-16, og så hjem og stelle i stand en fin middag, og så kommer to vennepar av oss på kaker og slikt på kvellingen :jepp: det blir koselig håper jeg!

men det innebærer at jeg må huske å handle før jobb i morgen. vil lage litt fin frokost til han på tirsdag, og gi han en liten ting på morgenen! kanskje et sykkelblad ellernoe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:fnise:

nei jeg også vil til USA, men jeg vet jo at jeg skal på utveksling dit. og da er det for 1-2 år! :hoppe:

pluss at gateway som har usa, var nesten dobbelt så dyrt som kulturakademiet som har roma og barcelona.. og så tenker jeg liksom at første gangen kan det være greit å prøve å ikke dra så langt, og se hvordan det går. eller. øøh. vet ikke. vil jo til usa også, men jeg tror jeg holder meg i europa nå i første omgang :ler:

Sant det altså, når man først reiser helt til junaiten er det jo greit å bli en stund ;)

Nå tenker jeg seriøst på å studere der også, har funnet ut at Berkeley tar imot hospitanter, og ikke er det så dyrt som jeg fryktet heller :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi! så spennende da ! :jepp:

hva tenker du å studere?

tenk å gå på berkley!! det er drømmen, etter UCLA og harvard :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå så gøy du kommer til å få det! lur ide å ta noen fag, kommer jo alltid godt med, og det er jo en guaranteed måte å treffe folk på :)

jeg vil at du skal lage reiseblogg med bilder ogsånn når du reiser over!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Ansjoni, du har bare å beholde KG-dagboka di når du flytter altså!!! :fnise:

Egentlig rusla jeg innom for å ønske deg god natt Lekis :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ansjoni, wææ jeg blir redd når du skriver sånt :ler:

veldig definitivt at jeg skal til roma liksom! men åå jeg må jo bare bestemme meg og DO IT!

grafica, så koselig at du stakk innom. har vært innom hos deg også. sov godt søta! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for tipset janne! Det hotellet skal bokmerkes mtp på vår neste Londontur :Nikke:

Skal gi tilbakemelding jeg om det er bra eller ikke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morning!

rise and shine :Gjesp:

ja så var det en ny uke, nye muligheter.. denne uken skal bestå av mye kjekt for min del, for min kjære har jo BURSDAG imorgen! :hoppe:

det blir sånn at jeg skal lage en deilig middag til han her hjemme, med en flaske vin til. så kommer noen venner av oss bort på kaker etterpå :nigo: det er jo tirsdag, så blir ikke noe fest ellernoe, men er jo kjekt å gjøre litt stas på han på dagen hans!

ellers skal jeg også melde meg inn på treningssenter denne uken, og jeg skal rydde i klesskapet mitt. i dag skal jeg på jobb kl 13-20, og så må jeg hjem og bake kake til min kjære! skal lage en sjokoladekake, og muffins tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

formen er fin igjen den altså. var nok en sånn en dags greie.

ting å sette pris på:

- ny uke, nye muligheter

- mamma skal betale treningssenter for meg, sånn at jeg kan melde meg inn nå

- snaaart lønn

øh.. har litt vanskelig for å skrive de listene jeg :sukk:

føler meg liksom sånn.. ja. vanskelig å forklare. jeg setter jo pris på at jeg har en familie ogsånn, men føler meg liksom ikke sånn "lykkelig". øh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...