Sekretæren Skrevet 16. juli 2009 #441 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg klarte forøvrig 1.8 chins med overhåndsgrep i dag 1.8 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lucy d-.-b Skrevet 16. juli 2009 #442 Del Skrevet 16. juli 2009 1,8 chins Ikke langt unna 2 nå!! Jeg skal også kjøpe strikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 8. august 2009 #443 Del Skrevet 8. august 2009 Hei! JEg er en snikleser som nå står frem. Har lest mange tråder her inne om ketose/ketolyse, og du har mye bra å komme med. Har lest i treningsdagboken din og, og .. wow Kan jeg bare spørre hvordan du taklet overgangen fra ketose til "normalen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. august 2009 #444 Del Skrevet 14. august 2009 Tusen takk for det Tilbake på KG nå etter ferie og fri fra det meste, inkludert internett Jeg er en litt sånn periodevis ketogen person. Jeg bruker det for å gå ned i vekt fort eller se bra ut til spesielle anledninger. Jeg fungerer bedre både helsemessig og kognitivt på rimelig lavkarbo, så jeg spiser aldri mye, men er skjelden i ketose. Det vurderes riktignok til noen uker nå i høst siden jeg ideelt sett burde miste en del kg dødvekt før jeg skal løpe 10km så jeg har mindre å drasse på Men i perioder der treningsmengdene er høy spiser jeg mer "normalt". Blir ikke nok trykk på styrketreningen uten karbs. Planer for høsten 09 og liknende kommer etter hvert i denne boka, jeg har ikke gitt den opp helt ennå... Et eller annet sted må jeg jo sutre når jeg driver med all denne løpingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fragment Skrevet 16. august 2009 #445 Del Skrevet 16. august 2009 Velkommen tilbake! Nå når jeg selv sitter uten nett merker jeg hvor avhengig jeg egentlig er... Ingen abstinenser i ferien? Jeg får forhåpentligvis nett i løpet av de neste dagene. Det er grenser for hvor morsomt det er å sitte på McDonald's, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 17. august 2009 #446 Del Skrevet 17. august 2009 Du kjører ditt eget opplegg da skjønner jeg. Kunne du forresten fortalt meg oppskriften på den blomkålsmosen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 20. august 2009 #447 Del Skrevet 20. august 2009 Jeg bare koker blomkål, moser den, tilsetter litt smør og salt og pepper Eventuelt kan du også krydre den med gressløk men jeg synes det er nok med "vanlig" krydder. Ting er litt kaotisk om dagen, så når jeg får kommet inn i mine gamle rutiner igjen blir det mer ivrig logging Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus_ Skrevet 25. august 2009 #448 Del Skrevet 25. august 2009 Hei Bolledeig! Fikk tips om at du kanskje vet om det er elipsemaskin på Blindern athletica? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 14. september 2009 #449 Del Skrevet 14. september 2009 Hei Bolledeig! Fikk tips om at du kanskje vet om det er elipsemaskin på Blindern athletica? *kjempetreig* Ja, det er det Jeg har ikke vært flink på loggingen i det siste, nå er det full sjerpings Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 #450 Del Skrevet 26. september 2009 Fikk du litt ulming i magen av 5 gram kreatin? :klø: Har tatt min første dose, og med tanke på min sære mage, begynner jeg pent. Og nå ulmer det litt. Det kan også være pga stress, men man vet aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 26. september 2009 #451 Del Skrevet 26. september 2009 Steike, så tørst jeg ble... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 27. september 2009 #452 Del Skrevet 27. september 2009 Litt bare. Men det var veldig sivilisert. Det å prøve å loade 25 gram om dagen derimot... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bolledeig Skrevet 28. september 2009 #453 Del Skrevet 28. september 2009 Denne boka gir meg dårlig samvittighet, de siste sidene er bare skal begynne å logge, jeg lover nå skal jeg logge, etc etc. Så nå blir det en ny bok, og denne stenges. Takk for følget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg