Gå til innhold

Hvilken klokke skal jeg kjøpe?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Ble frastjålet min Rado-klokke for et halvt år siden, og nå er forsikringspengene kommet. Klokken var verdt 11 000, så jeg kan kjøpe meg en flott klokke på nytt. Men hvilken? Skal jeg kjøpe ny Rado, kanskje en Tag Heuer, Tissot eller Gucci? Har dere efaringer med slike klokker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr Zoidberg

Tag H. er virkelig flotte klokker, anbefales sterkt. Ferrari har også en kolleksjon som er utrolig stilige - og ikke så helt vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Polarlyset

Uten et snev av fordømmelse, men allikevel:

Er dette noe du sitter å tenker på klokken

halv5 om morgenen,,,???????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten et snev av fordømmelse, men allikevel:  

Er dette noe du sitter å tenker på klokken  

halv5 om morgenen,,,???????

Nå bor jeg i USA, men du har kanskje ikke hørt om forskjellige tidssoner???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Joda, har hørt om dem. Men ut fra hva jeg kan se, er ikke du PS. Du er derimot fru com og da antar jeg fortsatt at topicen er startet i norsk tid.

Forøvrig befinner jeg meg i midnattsolens rike, hvor lyset gjør at all tid viskes ut...;-) Og usedvanlig vakkert er det også.

En mann ville foresten bare sagt; jeg vil ha en klokke som viser tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøper du en Tag, har du klokke for livet. Tissot har litt flere elegante varianter, noen synes at Tag Heuer blir for klumpete. Tissot er også sveitserur, og ypperlig kvalitet. Kjøp begge deler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to Tag Heuere og det jeg liker med dem er at de er elegante samtidig som de tåler alt. Jeg vasket f.eks. Hr. Leos i vaskemaskinen på 60 grader ved en feiltakelse og selv dyppet han den i et spann med maling. Den jeg bruker nå tar jeg aldri av meg, men etter tre år kan man ikke se at den er brukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adina Madeleine

En mann ville foresten bare sagt; jeg vil ha en klokke som viser tiden!

En mann? Alle menn? :wink: Gjelder iallefall ikke de mennene jeg kjenner.

Jeg ville ha gått for en ny Rado, men det er fordi jeg liker designet... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Polarlyset

Ok, dere vinner! ...klokke er noe mer enn noe som viser tiden!

Men siden dere er så opptatt av dette; hva mener dere om en mann som bærer en Suunto M9 ??

Den står på innkjøpslista mi, designet er rått og flott, kan jeg være bekjent av en sånn? -eller blir den bare så macho at det blir dumt ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Achmed

Hva med å droppe å kjøpe ny, men heller bare bruke klokka som du sannsynligvis uansett har på mobiltelefonen? Og har du ikke det, kan du bruke en tusenlapp på ny telefon. De resterende 10000 kronene kan du for eksempel bruke til å kjøpe 200 halvliter på byen, eller reise tur/retur Thailand. Da trenger du ikke å tenke på tiden en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Achmed

På armen har jeg et smykke (uten klokke) som kostet 1200 kroner. Det er gult, og det står "Roskilde Festival" på det.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokken min er "Arts and Crafts" jeg synes designet er veldig fint og helt meg. Om den tåler malingsspann og vaskemaskin er vel usagt.. Og jeg er enig med achmed, da kan man reise på en flott ferie i tillegg :P

Kjæresten min er glad i tag heuer da.. synes de er klumpete og ser ut som dykkerklokker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...