Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #81 Del Skrevet 20. januar 2009 Forresten er jeg nesten brennsikker på at jeg vet hvem to av de omtalte personene er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #82 Del Skrevet 20. januar 2009 Å! Kult!!! Man kan godt dele via visse kanaler hvis man vil. Bloggen er en kraftanstrengelse, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #83 Del Skrevet 20. januar 2009 Bloggen er en kraftanstrengelse, forresten. Og så jeg som var utslitt av JOBBING I UTGANGSPUNKTET! NILMA! *hårsår* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #84 Del Skrevet 20. januar 2009 Og så jeg som var utslitt av JOBBING I UTGANGSPUNKTET! NILMA! *hårsår* Beklager at jeg var lokkedame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #85 Del Skrevet 20. januar 2009 Sladderblogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #86 Del Skrevet 20. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 20. januar 2009 #87 Del Skrevet 20. januar 2009 Enig!! Men hva skjedde med legge seg tidlig-planene mine? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 #88 Del Skrevet 20. januar 2009 Og så jeg som var utslitt av JOBBING I UTGANGSPUNKTET! NILMA! *hårsår*Veldig kjekt å lese blogginnlegg, og litt KG-kakling er deg absolutt vel unt etter hard jobbing. Bedre nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #89 Del Skrevet 20. januar 2009 Veldig kjekt å lese blogginnlegg, og litt KG-kakling er deg absolutt vel unt etter hard jobbing. Bedre nå? Jaaaa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 20. januar 2009 #90 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan noen vennligst opplyse meg om det blogginnlegget dere hinter til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 #91 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan noen vennligst opplyse meg om det blogginnlegget dere hinter til? Etterhvert er det visst snakk om to blogginnlegg; først det Fresi la ut i Elasticaboken, deretter la Eurydike en link i kaklebloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #92 Del Skrevet 20. januar 2009 Kan noen vennligst opplyse meg om det blogginnlegget dere hinter til? Etterhvert er det visst snakk om to blogginnlegg; først det Fresi la ut i Elasticaboken, deretter la Eurydike en link i kaklebloggen. Det første krever litt tid. Først se program på nett-TV, deretter lese blogginnlegg (opptil fire lange), deretter kakleblogg. Innsikt kommer ikke gratis, nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #93 Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Livet er fullt av gåter jeg søker svar på. Nå er den gården i Telemark sånn nogenlunde kartlagt, men vips har det dukket opp et nytt mysterium. I Nilmas dagbok kommer det frem at en del av kaklehønene får se solen i morgen (Ibsenreferanse NOT intended). I den forbindelse serveres det visst berlinerboller overalt, bare at de kaller det solboller. Åffer, spør jeg. Og ingen vet!?!?! Så jeg sendte e-post til denne kommunen (før har man jo rett og slett ringt, eksempelvis da det store takopizzamysteriet skulle oppklares, men det er vel neppe døgnbemanning på Servicetorget). Til [email protected] Hei! Dette er et litt merkelig spørsmål, men jeg prøver meg likevel. I dag fikk jeg vite av et par venninner at solen kommer til XX i morgen. De fortalte at det i den forbindelse var vanlig å servere berlinerboller overalt, og at disse da ikke kalles "berlinerboller", men "solboller". Jeg lurer veldig på hvorfor og hvor denne skikken stammer fra? Både hvorfor det serveres berlinerboller, og hvorfor disse kalles solboller (ellers i landet betyr jo solboller hveteboller med eggekrem i midten og glasur). På forhånd takk for svar! mvh Fresi Fantastika Jeg fikk umiddelbart svar: Xx kommune bekrefter herved å ha mottatt Deres henvendelse. Mystisk nok var svaret skrevet i biteliten skrift, nesten som en hemmelighet. Bill.mrk Spent på svar. Endret 21. januar 2009 av Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #94 Del Skrevet 21. januar 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #95 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er helt sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 21. januar 2009 Får jeg et døvt svar er jeg villig til å følge saken helt til topps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #97 Del Skrevet 21. januar 2009 Men hva er topps? Rådmannen? Fylkeslegen? Her skal ingen muligheter bli ubenyttet, såpass er sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 21. januar 2009 #98 Del Skrevet 21. januar 2009 Oppdater oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 21. januar 2009 Forfatter #99 Del Skrevet 21. januar 2009 Oppdater oss! Selvsagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 21. januar 2009 #100 Del Skrevet 21. januar 2009 Det er riktige innstillingen sin, det. Rett til topps Kanskje toppen er lederen i bakerlauget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå