Gå til innhold

Fresifjas

Fresi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heldigvis bare relativt tidlig, men blir nok vekket seks. Det er jo forholdsvis snart. Uhu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant.

Må bare krype til korset å spørre gutta om det er stort nok, personlighet har den jaffal :nigo:

Snasn. Og dæven så hyggelig med rangletrio igjen! :hjerte: Men euch: ich muss zum bett gehen. Schlaf schön und alles dass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant, jeg fant.

Må bare krype til korset å spørre gutta om det er stort nok, personlighet har den jaffal :nigo:

Ja, det var sånn jeg mente! Fin! Men den er sjikkelig liten, altså, mindre enn min (utenpå, that is). Inni tror jeg de er litt like.

Kanskje.

Hva vet vel jeg?

Snasn. Og dæven så hyggelig med rangletrio igjen! :hjerte: Men euch: ich muss zum bett gehen. Schlaf schön und alles dass.

Kjempehyggelig! Sove søtt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg helt trassig her. Og jeg bør absolutt rydde litt på kjøkkenet før senga. Apsolutt.

:grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: Der var du jo! :)

Jeg leste om noe på et engelsk forum som de kalte Netbook eller noe liknende, tror det var noe sånt, så i hvert fall utrolig praktisk ut. Lyst på! Men ikke i rosa. :blink:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imponert over at dere fant meg. ;)

Den lille, snertne saken ville jeg også ha hatt i hvitt tror jeg. Men jeg tror det er en eller annen her som har den i lilla? Ciara? Det så i alle fall lekkert ut.

Nuvel. Tenåringen er benket foran Obamarama, jeg kom akkurat i tide til edsavleggelsen og innsettelsestalen. Veldig koselig; Historisk Øyeblikk overvært sittende i tenåringssengen med masekattediva svinsende rundt. Nå ser det visst ut til at Tenåringen er mer opptatt av Historien enn meg, men det får så være. Jeg lurer som vanlig på hva jeg skal ha til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Eurydike
Nuvel. Tenåringen er benket foran Obamarama, jeg kom akkurat i tide til edsavleggelsen og innsettelsestalen. Veldig koselig; Historisk Øyeblikk overvært sittende i tenåringssengen med masekattediva svinsende rundt. Nå ser det visst ut til at Tenåringen er mer opptatt av Historien enn meg, men det får så være. Jeg lurer som vanlig på hva jeg skal ha til middag.

Får vi komme med forslag fra øverste hylle? :sjarmor:

Jeg har også sett på Obama, forresten. Jeg var først veldig rørt, men det slapp litt taket da han snublet i ordene. Han irriterer seg nok over det i kveld, stakkars, han som er slik en fullstøpt retoriker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korreksjon kom, det var ikke Obama som snublet i ordene. Det var høyesterettsjustitiarius som begynte på feil setning :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Se hva jeg fant da! :)

Hei! :)

Får vi komme med forslag fra øverste hylle? :sjarmor:

Jeg har også sett på Obama, forresten. Jeg var først veldig rørt, men det slapp litt taket da han snublet i ordene. Han irriterer seg nok over det i kveld, stakkars, han som er slik en fullstøpt retoriker.

Kom forall del med forslag!! Mitt eneste kriterium er at det bør være kjapt og enkelt, siden jeg må i butikken først. Men dermed står man fritt mht ingredienser. :lur: Kjøleskapet er tomt uansett.

Jeg stusset veldig på at han snublet i ordene, men her ble vi enige om at det var sjarmerende og menneskelig. :fnise: Vi er i godlunet i dag. Og jeg fikk tårer i øynene.

Korreksjon kom, det var ikke Obama som snublet i ordene. Det var høyesterettsjustitiarius som begynte på feil setning :fnise:

Virkelig! Det har jeg ikke fått med meg. Da var det ikke så rart han stoppet opp. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...