Rosalind Skrevet 19. januar 2009 #41 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg kiler meg under armen og ler. Det må være Mallorca-blandingen. Eventuelt trass (jeg vil ikke sove! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg vil heller ikke sove. Det er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 20. januar 2009 #43 Del Skrevet 20. januar 2009 Skal du tidlig oppvåknes? Jeg om seks timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #44 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fant, jeg fant. Må bare krype til korset å spørre gutta om det er stort nok, personlighet har den jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 20. januar 2009 Heldigvis bare relativt tidlig, men blir nok vekket seks. Det er jo forholdsvis snart. Uhu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 20. januar 2009 #46 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fant, jeg fant. Må bare krype til korset å spørre gutta om det er stort nok, personlighet har den jaffal Snasn. Og dæven så hyggelig med rangletrio igjen! Men euch: ich muss zum bett gehen. Schlaf schön und alles dass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nextlife Skrevet 20. januar 2009 #47 Del Skrevet 20. januar 2009 Snasn. Og dæven så hyggelig med rangletrio igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fant, jeg fant. Må bare krype til korset å spørre gutta om det er stort nok, personlighet har den jaffal Ja, det var sånn jeg mente! Fin! Men den er sjikkelig liten, altså, mindre enn min (utenpå, that is). Inni tror jeg de er litt like. Kanskje. Hva vet vel jeg? Snasn. Og dæven så hyggelig med rangletrio igjen! Men euch: ich muss zum bett gehen. Schlaf schön und alles dass. Kjempehyggelig! Sove søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 20. januar 2009 Nå blir jeg helt trassig her. Og jeg bør absolutt rydde litt på kjøkkenet før senga. Apsolutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 20. januar 2009 #50 Del Skrevet 20. januar 2009 Ny bok, samme gamle Fresi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 20. januar 2009 #51 Del Skrevet 20. januar 2009 Der var du jo! Jeg fant, jeg fant.Jeg leste om noe på et engelsk forum som de kalte Netbook eller noe liknende, tror det var noe sånt, så i hvert fall utrolig praktisk ut. Lyst på! Men ikke i rosa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #52 Del Skrevet 20. januar 2009 Jeg fant, jeg fant. Jeg har ønsket meg denne lenge, men i hvitt. Ikke noe rosa pusegreier her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O-Ren Ishii Skrevet 20. januar 2009 #53 Del Skrevet 20. januar 2009 Ny bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 20. januar 2009 #54 Del Skrevet 20. januar 2009 Litt treg......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 20. januar 2009 #55 Del Skrevet 20. januar 2009 Post festum som vanlig! Hun Som Alltid Kom For Sent Til Innvielsesfestene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #56 Del Skrevet 20. januar 2009 Imponert over at dere fant meg. Den lille, snertne saken ville jeg også ha hatt i hvitt tror jeg. Men jeg tror det er en eller annen her som har den i lilla? Ciara? Det så i alle fall lekkert ut. Nuvel. Tenåringen er benket foran Obamarama, jeg kom akkurat i tide til edsavleggelsen og innsettelsestalen. Veldig koselig; Historisk Øyeblikk overvært sittende i tenåringssengen med masekattediva svinsende rundt. Nå ser det visst ut til at Tenåringen er mer opptatt av Historien enn meg, men det får så være. Jeg lurer som vanlig på hva jeg skal ha til middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerie Skrevet 20. januar 2009 #57 Del Skrevet 20. januar 2009 Se hva jeg fant da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurydike Skrevet 20. januar 2009 #58 Del Skrevet 20. januar 2009 Nuvel. Tenåringen er benket foran Obamarama, jeg kom akkurat i tide til edsavleggelsen og innsettelsestalen. Veldig koselig; Historisk Øyeblikk overvært sittende i tenåringssengen med masekattediva svinsende rundt. Nå ser det visst ut til at Tenåringen er mer opptatt av Historien enn meg, men det får så være. Jeg lurer som vanlig på hva jeg skal ha til middag. Får vi komme med forslag fra øverste hylle? Jeg har også sett på Obama, forresten. Jeg var først veldig rørt, men det slapp litt taket da han snublet i ordene. Han irriterer seg nok over det i kveld, stakkars, han som er slik en fullstøpt retoriker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 20. januar 2009 #59 Del Skrevet 20. januar 2009 Korreksjon kom, det var ikke Obama som snublet i ordene. Det var høyesterettsjustitiarius som begynte på feil setning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 20. januar 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 20. januar 2009 Se hva jeg fant da! Hei! Får vi komme med forslag fra øverste hylle? Jeg har også sett på Obama, forresten. Jeg var først veldig rørt, men det slapp litt taket da han snublet i ordene. Han irriterer seg nok over det i kveld, stakkars, han som er slik en fullstøpt retoriker. Kom forall del med forslag!! Mitt eneste kriterium er at det bør være kjapt og enkelt, siden jeg må i butikken først. Men dermed står man fritt mht ingredienser. Kjøleskapet er tomt uansett. Jeg stusset veldig på at han snublet i ordene, men her ble vi enige om at det var sjarmerende og menneskelig. Vi er i godlunet i dag. Og jeg fikk tårer i øynene. Korreksjon kom, det var ikke Obama som snublet i ordene. Det var høyesterettsjustitiarius som begynte på feil setning Virkelig! Det har jeg ikke fått med meg. Da var det ikke så rart han stoppet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå