Gå til innhold

Har du noen gang brukt sex for å oppnå en fordel?


Gjest TS_gjest

Anbefalte innlegg

Gjest TS_gjest

Jeg lurer på hvor vanlig det er å bruke sex for å oppnå en fordel. Så derfor: Har du gjort det noen gang?

Har du hatt sex med noen for å få en stilling, venner, et kontaktnett e.l.? Eller har du hatt sex med partneren for å få han/hun til å ta oppvasken, skifte dekk på bilen, komme i bedre humør, være hjemme sammen med deg i steden for å gå ut med gutta/jentene e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StockDama

Takk gudene, nei.

Jeg klarer fint å snakke med noen for å bli kjent, få en jobb, få noen til å ta oppvasken og slike ting.

Sex har jeg bare når begge parter har lyst, noe annet ville vært tullete for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Test_o_steron

Kan alle kvinner som leser/skriver her inne være så snille og være helt ærlige og rett og slett svare "JA" på dette spørsmålet, please?? Ingen skyggelegging her takk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jeg ikke. Føler ikke for å "selge meg selv" på den måten.

Og er det typens tur til å ta oppvasken, så trenger jeg da virkelig ikke å smiske på den måten for å få ham til å gjøre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Victoria_*
Jeg lurer på hvor vanlig det er å bruke sex for å oppnå en fordel. Så derfor: Har du gjort det noen gang?

Har du hatt sex med noen for å få en stilling, venner, et kontaktnett e.l.? Eller har du hatt sex med partneren for å få han/hun til å ta oppvasken, skifte dekk på bilen, komme i bedre humør, være hjemme sammen med deg i steden for å gå ut med gutta/jentene e.l.?

Jeg har nok desverre hatt sex med menn for å få dem til å tippe over til å bli mer interessert i forhold. Dette har jeg gjort basert på at det funket veldig bra den ene gangen jeg ble sammen med en fyr og var sammen med han i tre år. Siden den gang har det strengt tatt ikke funket i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Victoria_*
Jeg lurer på hvor vanlig det er å bruke sex for å oppnå en fordel. Så derfor: Har du gjort det noen gang?

Har du hatt sex med noen for å få en stilling, venner, et kontaktnett e.l.? Eller har du hatt sex med partneren for å få han/hun til å ta oppvasken, skifte dekk på bilen, komme i bedre humør, være hjemme sammen med deg i steden for å gå ut med gutta/jentene e.l.?

Jeg har nok desverre hatt sex med menn for å få dem til å tippe over til å bli mer interessert i forhold. Dette har jeg gjort basert på at det funket veldig bra den ene gangen jeg ble sammen med en fyr og var sammen med han i tre år. Siden den gang har det strengt tatt ikke funket i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StockDama
Kan alle kvinner som leser/skriver her inne være så snille og være helt ærlige og rett og slett svare "JA" på dette spørsmålet, please?? Ingen skyggelegging her takk. :ler:

Jeg er ærlig =p Å si at jada, jeg har brukt sex for å få alt jeg peker på ville jo vært løgn. Ikke alle er så barnslige at de må ty til slikt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Åjaaada. Jeg ber min mann skifte på senga så kan vi gå tidlig å legge oss. Da gjør han det enten det er hans eller min tur. :fnise: Men bare hvis jeg VIL ha sex da. har ikke sex uten å ha lyst liksom..

oh shit..han kan jo kanskje komme i fengsel for det der nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...