Gå til innhold

Prestasjonsangst når det gjelder blowjob


Gjest Gjest_meg_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_meg_*

Jeg har forholdsvis lite erfaring med suging, men har sugd noen menn tidligere som har hørt ut som de likte det. Men jeg har aldri fått "lov" til å holde på så lenge som jeg ville. Vet ikke om det kommer av at det ikke var bra nok eller at de nærmer seg orgasme.

Uansett, dette har gjort meg utrolig usikker på mine sugeevner og selvom jeg har lyst, har jeg ikke turd å suge den nye typen min ennå.

Så det jeg lurer på; når man kan teorien (ingen tenner, mye tungearbeid litt hjelp med hånda sånn ca.), kan fyren virkelig oppfatte det som ille?? Jeg mener, ligge der og tenke at denne dama kan ikke det hun holder på med, eller er de fleste menn mer fornøyd med en middelmådig blowjob fremfor ingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Don Giovanni
Jeg har forholdsvis lite erfaring med suging, men har sugd noen menn tidligere som har hørt ut som de likte det. Men jeg har aldri fått "lov" til å holde på så lenge som jeg ville. Vet ikke om det kommer av at det ikke var bra nok eller at de nærmer seg orgasme.

Uansett, dette har gjort meg utrolig usikker på mine sugeevner og selvom jeg har lyst, har jeg ikke turd å suge den nye typen min ennå.

Så det jeg lurer på; når man kan teorien (ingen tenner, mye tungearbeid litt hjelp med hånda sånn ca.), kan fyren virkelig oppfatte det som ille?? Jeg mener, ligge der og tenke at denne dama kan ikke det hun holder på med, eller er de fleste menn mer fornøyd med en middelmådig blowjob fremfor ingen?

Hehe sikkert ingenting i veien med sugeevnene dine. Det er ikke akkurat rakettforskning. Men som du sier er vi ikke glade i tenner, og jeg har hørt før at joda, klart "jeg ikke bruker tenner" og allikevel kjent nærmest et bitt rundt den når hun sugde. Så jeg stoler ikke akkurat på hva dama sier hun kan, og derfor er jeg også litt skeptisk. I tillegg er det individuelle preferanser; noen liker at du bruker tunge på tuppen for eksempel, andre hater det. Noen liker hard knaing med hender, andre veldig forsiktig. Så det er nok ikke en oppskrift som er universell for alle menn. Du får heller spørre han og finne det ut sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spørsmål TS, lurer på det samme selv.

Det er da ogsåkjipt å spørre mannen mens det pågår....det virker ikke som om menn er fornøyd med blowjob uansett. Jeg gidder ikke uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja som med alt er det jo litt forskjellig...

beste tipset er vel å prate med han?

ei jeg hadde en ons, med for litt siden kunne virkelig ikke suge, selv om hun prøvde... vel ble mer vanlig knulling av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du opplyser han du suger om at det ikke gjør noe om han kommer bare han gjør deg oppmerksom på det slik at du får velge hvor spruten går så tipper jeg at du kommer til å få holde på så lenge du vil :)

Det er hvertfall min erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Undrende_*

Enig ang det med tenner. Å bli skrapet hardt opp med tenner er ikke godt!

Ellers så burde du rett og slett spørre ham om det er godt og om det er noe spesielt du kan gjøre det for at det skal bli enda bedre.

En god blow-job kan være veldig godt og opphissende. Når han avbryter deg kan det kanskje være fordi han merker at han snart vil komme og ønsker at det ikke skal være over riktig ennå. Kanskje vil han skifte stilling og helst komme inne i deg?

Kanskje er han bekymret for at du bare jobber og ikke får noe selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...