jente 79 Skrevet 4. mai 2009 #241 Del Skrevet 4. mai 2009 Ja, jeg gleder meg veldig. Under 2 uker igjen til vi skal på Jokke. Blir moro Jeg liker også Jokke, så regner med at jeg også kommer til å like det. Veldig fornøyd med at vi fikk ordnet billetter, har vært snakk om det allerede siden i fjor. Jeg er veldig glad det ble i år da, hadde nok ikke kost meg like mye med en diger gravid mage... Så koselig at du har kost deg i helga og har det så bra. Det er godt å høre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 14. mai 2009 #242 Del Skrevet 14. mai 2009 Står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 14. mai 2009 #243 Del Skrevet 14. mai 2009 Innom med en og ønsker deg en fin 17 mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #244 Del Skrevet 14. mai 2009 Jente_79: Du burde glede deg ja, det stykket var genialt. Jokke var jo virkelig en genial mann janne: Her går det helt fint Har det supert for tiden, derfor jeg ikke rekker innom kg så ofte eller Ulva: En tilbake til deg Ha en fin 17 mai du og! --- Jeg jobber, nyter været, går på skole og er med venner for tiden. Så kg blir litt nedprioritert, men det er vanlig om sommeren det. Kommer innom så ofte jeg husker det da, for å oppdatere litt eller snike litt i andre dagbøker. Jeg har det kjempe fint, og har første dagen på lenge alene uten planer. Så i dag skal jeg være en flink husmor, og jobbe litt med eksamen. Slik at det blir pent til Envy og hennes kjære kommer på besøk på lørdag. Appropo Envy og hennes kjære, jeg hadde en kjempe koselig kino-date med Envy i går, mens K og S hadde en koselig sushi-date! Det er kos og kunne sende avgårde gutta å sånn og få bare litt bestevenninne tid. Også over til gjøremål i dag: Tørke støvVaske badetVaske gulvet i hele leilighetenGjøre ferdig mappa til innleveringFinne noen gode idéer til eksamens oppgaven En kort men grei liste. Kommer å stryker over senere i dag. Nå er det bare å komme seg opp av sofaen. Og hvis jeg rekker alt innen S kommer hjem, tenkte jeg jeg skulle unne meg selv å ta sol som belønning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 14. mai 2009 #245 Del Skrevet 14. mai 2009 søte bestevenn! godt å se at det er fler som har kjipe ting å bedrive kvelden med! her er min liste: OppvaskenStøvsugeputte unna klatrestativene til pusvaske gulvVaske og henge opp tøystøvtørkgenerell ryddingbadet -.- ikke i prioritert rekkefølge men dog... paradise MÅ jeg se i dag å, finale og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 14. mai 2009 Forfatter #246 Del Skrevet 14. mai 2009 Ntåh.. Du er nå også søt da --- Også over til gjøremål i dag:Tørke støvVaske badetVaske gulvet i hele leilighetenGjøre ferdig mappa til innleveringFinne noen gode idéer til eksamens oppgaven Fortsette selvsagt på under hele eksamen! Jeg har fryktelig vondt i magen i dag Så vi får se om resten på lista blir tatt i dag eller i går, men jeg føler meg fortsatt ganske flink da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 14. mai 2009 #247 Del Skrevet 14. mai 2009 Flink du har vært å vaske:) Det spørs jo såklart hvordan vondt i magen du har, men kokt vann skal visst gjøre underverker for noen typer vondt.. *prøve å hjelpe* Andre typer vondt kureres best med et interessant magasin og en tohundregrams melkesjokolade! God bedring uansett hvordan vondt du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 14. mai 2009 #248 Del Skrevet 14. mai 2009 Da gleder jeg meg enda mer til lørdag godt å høre at du har det så fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 15. mai 2009 Forfatter #249 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) hyggelig: Tror nok det er en stor plate sjokolade som hjelper for denne typen vondt Det går nok over fort! jente_79: --- Føler meg som en skikkelig husmor nå når jeg har fri for å jobbe med eksamen og S er på jobb. Nå er det heldigvis ikke mye igjen da Vaske gulvet i hele leilighetenVaske badetTa oppvaska (bare fra middagen i går, så det går fort)Jobbe videre med eksamens forbredelser Endret 15. mai 2009 av Inwe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 16. mai 2009 #250 Del Skrevet 16. mai 2009 Når tid har du eksamen? lykke til med lesing og alt det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #251 Del Skrevet 16. mai 2009 Jeg går på praktisk kunstskole for å bli fotograf. Så akkurat nå har jeg en eksamens oppgave som må bli ferdig innen 29 mai. I tillegg til dette har jeg en skriftlig eksamen den 25 mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 17. mai 2009 #252 Del Skrevet 17. mai 2009 :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: GRATULERER MED DAGEN OG HA EN FLOTT 17 MAI :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: :flagg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #253 Del Skrevet 22. mai 2009 Takktakk Janne, håper du hadde en fin 17mai også! --- Jeg har det kjempebra og kjempe stressende for tien. Er midt oppi eksamenstida, men jobber alt for mye. Også er jeg alt for mye sosial, men jeg klarer ikke slutte. Jeg liker å være sosial, så da får jeg eller bare stresse med eksamen videre senere.I dag er det jobb iallefall. I hele helga har jeg fri til å jobbe med eksamen. Med untak av avdelingsmøte på lørdag og kaffe med Envy og K på søndag. Men dette er på kvelden da, og jeg skal jo lese og jobbe med eksamensoppgaven min på dagen, så da går alt fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 27. mai 2009 #254 Del Skrevet 27. mai 2009 Hvordan er det gode liv? Svømmer du for tiden eller går det kun i eksamen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 31. mai 2009 Forfatter #255 Del Skrevet 31. mai 2009 Har ikke svømt på lenge jeg Titt! Hadde ikke råd til nytt klippekort, men nå har vi penger og jeg har ny giv, så da skal jeg begynne igjen ----- Nå skal jeg bli sunn, og sprek (igjen). Ingen treningsdagbok denne gangen, for den var kjedelig å skrive i. Nå skal jeg eller bare skrive i denne. Jeg har nemlig nesten ingen vakter på jobben i juni, også har jeg jo ikke skole eller. Så tenkte jeg skulle tyvstarte litt forran de andre som skal være med når skolen begynner igjen. Begynte i dag, med å kjøpe meg inn en frokostblanding med masse fiber og fullkorn og slikt. Også skal jeg begynne å svømme igjen til uka. Har tilogmed kjøpt meg bysykkel-kort, slik at jeg kan sykle til og fra ting jeg skal. Dette skal virkelig bli bra, i tillegg til fysisk jobb så blir dette best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 31. mai 2009 #256 Del Skrevet 31. mai 2009 Deilig når man kommer i gang. Håper du koser deg i pinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 3. juni 2009 #257 Del Skrevet 3. juni 2009 Så kult bilde du har på bloggen din! Det der med stolkarusellen, eller hva det nå heter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 4. juni 2009 #258 Del Skrevet 4. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter #259 Del Skrevet 1. oktober 2009 Heihei allesammen Jeg hadde jo egentlig tenkt at jeg skulle slutte helt med dagboka mi på kg, og eller bare blogge for vennene mine. MEN den gang ei, jeg begynte virkelig å savne dere, så her er jeg tilbake. Kanskje sterkere enn før, eller kanskje ikke.. Iallefall jeg er her. En liten oppdatering i form av en liten liste på hva som har skjedd siden sist synes jeg er på sin plass altså. Prøver kronologisk da. Det ble ikke flytting med Envy allikevelJeg og S flyttet i større leilighet med soverom i samme studentbyUtallige timer med jobb på TusenFrydUtallige fler timer med sosialisering i parker og på kaffeerVi har det egentlig ganske så fintTidenes innflyttningsfest i regi av meg og SVi har skaffet oss en liten kattunge Det er det jeg kommer på i farten. Nå har Stian sagt at vi skal spise frokost i sentrum kl 12. Jeg gleder meg, for jeg er sulten. Iallefall. Håper alle dere andre her inne fortsatt har det like fint, for det har jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 5. oktober 2009 #260 Del Skrevet 5. oktober 2009 No røpet du navnet til s Er bra du er tilbake Jeg er så irritert for at jeg ikke bor i Oslo, hadde jeg bodd der, hadde jeg løpt å takket ja til de 2 bilettene på tusenfryd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå