Gå til innhold

Hva om Israel drepte ........

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er med stor forundring jeg ser at enkelte av de som støtter Israel i kampen mot det Palestinske folket forsvarer bombing av skoler, sykehus og medisin lagere, etc. Senest idag ble nok en skole bombet og barn ble drept.

Hvordan hadde f.eks. Israelske innbyggere, folk i USA, eller for den saks skyld folk i Norge reagert om tilsvarende hadde skjedd i Norge eller andre aktuelle land.

La oss anta at det var 3 kriminelle som hadde drept 3 andre og deretter gjemt seg på en skole (dvs gisler). Skulle da Israel, USA, eller Norge bombet denne skolen ?.

Jeg tror ikke engang Israelere ville akseptert at Israelske myndigheter bomber en Israelsk skole (med israelske skolebarn) selv om noen forskanset seg inne på denne skolen.

De ville heller ikke bombet en bolig der det var barn og en morder KANSJE kunne være (slik de har gjort i Gaza).

At Israel bomber Palestinske skoler viser at de mener Palestinske barn ikke er like mye verd. Hitil er nesten 400 Palestinske barn drept. Dette mener jeg er praktisk gjennomføring av rasisme og hele verden ser hvilke manglende respekt Israel viser mht menneskerettighetene. På sikt er det det Israelske folket som vil tape på den holdningen som nå gradvis bygger seg opp mot Israel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er med stor forundring jeg ser at enkelte av de som støtter Israel i kampen mot det Palestinske folket forsvarer bombing av skoler, sykehus og medisin lagere, etc. Senest idag ble nok en skole bombet og barn ble drept.

Hvordan hadde f.eks. Israelske innbyggere, folk i USA, eller for den saks skyld folk i Norge reagert om tilsvarende hadde skjedd i Norge eller andre aktuelle land.

La oss anta at det var 3 kriminelle som hadde drept 3 andre og deretter gjemt seg på en skole (dvs gisler). Skulle da Israel, USA, eller Norge bombet denne skolen ?.

Jeg tror ikke engang Israelere ville akseptert at Israelske myndigheter bomber en Israelsk skole (med israelske skolebarn) selv om noen forskanset seg inne på denne skolen.

De ville heller ikke bombet en bolig der det var barn og en morder KANSJE kunne være (slik de har gjort i Gaza).

At Israel bomber Palestinske skoler viser at de mener Palestinske barn ikke er like mye verd. Hitil er nesten 400 Palestinske barn drept. Dette mener jeg er praktisk gjennomføring av rasisme og hele verden ser hvilke manglende respekt Israel viser mht menneskerettighetene. På sikt er det det Israelske folket som vil tape på den holdningen som nå gradvis bygger seg opp mot Israel.

Når skal du få det inn i den lille skotten din. At Palestinerene er ikke uten skyld. Ja Israel har den største skyllen. Men du har nøtt og forsrå at Palestinerene også bærer en del av skylden

Gjest postsekk
Skrevet
Når skal du få det inn i den lille skotten din. At Palestinerene er ikke uten skyld. Ja Israel har den største skyllen. Men du har nøtt og forsrå at Palestinerene også bærer en del av skylden

Helt korrekt. Tror du disse barna var uskyldige Far til 2?? Sannsynligvis har de stått i frontspissen for alt det gale som har blitt gjort mot Israel den siste tiden!

Jeg fascineres hele tiden av de som ikke evner å se forskjellen på å forsvare Israels rett til å forsvare seg mot angrep, og på å forsvare deres rett til å bare pløye ned alt som finnes av sivilbefolkning.

Bare fordi du støtter et land så betyr det ikke at du legge fra deg tenkeevnen og all empati i inngangsdøra. Blind støtte for en sak, samme hva det gjelder, er utrolig skremmende.

Og du må jo skjønne Far til 2, at norske eller amerikanske barn er mye mer verdt enn palestinske. Hallo liksom..

Skrevet

Begynner å bli lei disse innleggene dine Far til 2! Flytt til Gaza og hjelp de davel om de er så uskyldige og "gode" !

Må bare spørre deg? Hvis du fikk velge mellom å ha en jøde som nabo eller en muslim som nabo, hva hadde du valgt?

Skrevet

At Israel bomber Palestinske skoler viser at de mener Palestinske barn ikke er like mye verd.

Det blir skjevt å overføre en konflikt fra ett område til et helt annet for så å spekulere i hvordan nordmenn ville ha reagert dersom noen plaffet de ned. Jeg tror ikke du finner noen folkeslag som sier "ja takk". Det er en grunn (kultur, historie, samfunn) til at konflikten er der den er (og ikke i Skandinavia).

I en krig sitter ikke soldatene og rangerer hvilke barn som er mest verdt. Krig er krig.

Det kan skrives innlegg på innlegg år etter år om alle ofrene som blir drept og hvor trist det er. Men det endrer ikke på det faktum at midt-østen er en verkebyll som trives med å være det.

Skrevet (endret)
Begynner å bli lei disse innleggene dine Far til 2! Flytt til Gaza og hjelp de davel om de er så uskyldige og "gode" !

Må bare spørre deg? Hvis du fikk velge mellom å ha en jøde som nabo eller en muslim som nabo, hva hadde du valgt?

Og jeg begynner å bli lei mennesker som mener det er helt greit å plaffe ned uskyldige mennesker, bare fordi de er muslimer. Og å dra inn hva man ville hatt som nabo, blir for dumt for meg. Alle mennesker er like mye verdt, uansett hvilken religion de har. Men det er lettere å "hate" muslimene, fordi ENKELTE av de har gjort gale ting. Jødene blir liksom akseptert, for stakkars de som ahr vært igjennom alt det de har.

Det Israel gjør nå, er og vil aldri bli greit, for de går direkte til angrep på sivile og dermed på uskyldige mennesker. Sivilie er IKKE med i denne krigen, og de skal skånes så godt som det går. Men tydeligvis så mener du og enkelte andre at det er helt greit å plaffe de ned, for de er jo "bare skitne muslimer" likevel. De er mennesker på lik linje som meg og deg, men hva kan man vente når vi lever i en så kald verden som vi gjør, der enkelte mener det er helt greit å plaffe ned skoler med skolebarn i bare fordi de er muslimer.

Kanskje vi skulle prøve oss å være Hitler, der vi utrydder alle muslimer? Hadde du da vært glad og fornøyd?

Endret av Piper
Skrevet
Kanskje vi skulle prøve oss å være Hitler, der vi utrydder alle muslimer? Hadde du da vært glad og fornøyd?

Hmmm, tenk hvordan verden hadde vært da! Bare tenk litt på det! Et rolig, nydelig sted å være??? :strix::strix:

Gjest postsekk
Skrevet

Har hatt muslimer som nabo før. Var ikke no spesielt. Tullingene sa til og med god jul i jula. Hva skjer liksom? Kanskje jeg ville valgt jøder. Kanskje det er litt annerledes. Litt spennende kanskje?

Eller kanskje.. kanskje jøder og muslimer som er her til lands, ikke på noen måte nødvendigvis er representative for hverken Hamas eller de israelske styresmaktene.

Kanskje.. kanskje de til og med fordømmer handlingene som blir begått nede i midtøsten på samme måte som mange andre her til lands.

Kanskje.. kanskje du må være rimelig uvitende og tjukk i hodet for å bedømme en person utifra trosretningen deres.

Nei nå ble det mange 'kanskje' her altså. Merkelig ord.

Skrevet
Hmmm, tenk hvordan verden hadde vært da! Bare tenk litt på det! Et rolig, nydelig sted å være??? :strix::strix:

"Jews are behind the wars," sier Mel Gibson når han er "full". Men han beklager på det sterkeste når han er edru:

Skuespiller Mel Gibson skal ha skjelt ut politiet og kritisert jøder generelt da han ble arrestert for fyllekjøring fredag. I dag beklager han oppførselen.

- Jævla jøder. Jødene er ansvarlige for alle krigene i verden, skal Gibson ha sagt ifølge nettstedet TNZ.com.

Nettstedet har lagt ut en håndskrevet rapport fra politibetjent James Mee som skal ha pågrepet den australske Hollywood-stjernen.

Gibson skal også ha skjelt ut politimannen som til slutt måtte sette på ham håndjern.

- Jeg oppførte meg som en person fullstendig uten kontroll da jeg ble arrestert, og sa ting som jeg ikke tror på og som er forkastelige. Jeg er dypt skamfull over alt jeg sa, sier Gibson i en uttalelse ifølge ABC News.

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=124907

Mel Gibson vet veldig godt at Silverstein rev ned byggene sine, men har ikke tenkt til å fortelle noe om det.

He also stated in an interview in The New Yorker, that he trimmed a scene from The Passion of the Christ involving the Jewish high priest Caiaphas because if he did not, "they'd be coming after me at my house, they'd come to kill me."

http://www.solarnavigator.net/films_movies.../mel_gibson.htm

Den store Hollywood regissøren er redd jødene. Hvis han sier noe feil i filmene sine kan de komme hjem til ham for å drepe ham...

BS!

Mel Gibson The Real Interview

Dette intervjuet er riktignok editert, men man får likevel inntrykk av at skuespilleren spiller gal.

Did Jews start all the wars? Testing Mel Gibson's comments

http://www.youtube.com/watch?v=IJnrMFkLRME&

"Hvem tror du startet disse krigene?" spør intervjueren noen på gata. Alle svarer "jødene", og de ler og ser ut til å synes det er ganske morsomt...

Skrevet

For å ta en mer balansert sammenligning.

Hvit valgallianse vinner valget i Norge med overveldende flertall. I og med de hater svensker og mener at svensker ikke har livets rett begynner de å sende raketter inn i svenske boligområder. De fortsetter å sende 10raketter daglig i flere år. Hvit valgallianse sender raktettene fra skoler og sykehus, dette gjør de med støtte i befolkningen. Ville de som ikke støttet hvit valgallianse godtatt at de som bedrev denne terroren i Norge fikk unngjelde av Sverige?

Skrevet

:duskedame::klemmer::hjerte::danse:

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Har hatt muslimer som nabo før. Var ikke no spesielt. Tullingene sa til og med god jul i jula. Hva skjer liksom?

Hva jeg håper virkelig du anmelte denne muslimen. Og får psykologi hjelp. Tenk en hyggelig muslim. Jeg hadde en ex som var muslim hun var hyggelig hun sa også god jul

Gjest postsekk
Skrevet (endret)
Hva jeg håper virkelig du anmelte denne muslimen. Og får psykologi hjelp. Tenk en hyggelig muslim. Jeg hadde en ex som var muslim hun var hyggelig hun sa også god jul

De skulle vært kastet ut av landet! :sinna:

Jeg får fortsatt hjelp for det, men det er en langvarig prosess, for det skjedde flere ganger.

Endret av postsekk
Gjest Cederic Rueben
Skrevet
De skulle vært kastet ut av landet! :sinna:

Enig hyggelige muslimer er ikke noe vi trenger.

Jeg får fortsatt hjelp for det, men det er en langvarig prosess, for det skjedde flere ganger.

Du må nok gå livet ut. Man blir aldri frisk ikke helt frisk av en slik oplevlse

--------------------------------------------------------------------------------------------

men for å gi et svar til TS.

Det som skjer i midtøsten mellom Isreael og Palestinerene er ikke så svart hvit som du tror.

Gjest Lurebrus
Skrevet

Må si meg litt enig med far til to når det gjelder Israels bruk av sin overlegene militærmakt og måten de velger utøve den på.

Israel har kanskje verdens best utrustede etterettning og millitærtjeneste.

De kunne nok fint spart mange uskyldige sivile i denne krigen mot hamas om de virkelig ønsket det misstenker jeg.

Når det er sagt så bruker jo hamas sevilbefolkningen bevisst som skjold for å gjøre det vanskligere for Isralel å få tak i dem uten å skade sivile.

Det jeg reagerer litt på, og er redd for er at det virker som Israel tar snarveier, og velger en slags excessive force, øye for 1000 øyene, tann for 3000 tenner "retaliation policy".

Kan få det inntrykk at Israel er ute etter hevn med andre ord , og prøver å si ; bare se hva som skjer med DEG når du kødder med MEG.

JEG synes den holdningen er feil når de fleste drepte ikke har vært med på "køddinga".

Dette er vel egentlig en veldig komplissert konflikt som de aller fleste har en mening om, men de aller færreste egentlig har noe særlig peiling på tror jeg. (ink. meg)

Hvem var det egentlig som startet hele den dritten her, var det høna eller egget?

Gjest SV-velger
Skrevet

Som de fleste reagerer jeg sterkt på Israels bombing av skoler, sykehus, medisinlagre og lignende. Jeg reagerer også på bruken av klasevåpen og lidelsene krigen påfører sivilbefolkningen.

Men jeg reagerer også på din fasinerende evne til å å se konflikten fra en side, og da KUN fra en side. Jeg husker godt da du startet en tråd som het "Israelerene skyter på alt som rører seg" (eller noe i den dur).

Jeg spurte om du kunne bakke opp denne beskyldningen med fakta eller anne støtte. Den har jeg ikke sett. Viss israel faktisk hadde skutt på alt som rører seg hadde de sivile tapene vært langt høyere en de militære (dvs- Hamas). Det er det ikke. Og hvorfor starter du en annen tråd med nevnet "Pappa, dreper de barn?" og BARE nevner at Israel dreper barn og "glemmer" å nevne at det gjør Hamas ofte og med entusiasme?

Når det gjelder bombing av steder der sivile møtes vet du jo at dette ikke er en israelsk spesialitet, Hamas har (skole-)busser, resturante, kinoer o.l. som sine favorittmål. Hvorfor nevner du aldri dette? Hvorfor blir aldri de mange mørke sidene av Hamas nevnt av deg? Dettte må du ikke forvekse med et forsvar av Israel. Dette er en kritikk av dine sort-hvite poster her i dette forumet.

Gjest Cederic Rueben
Skrevet
Hvem var det egentlig som startet hele den dritten her, var det høna eller egget?

Hoved problemet kan sies å ha startet etter 1 verdenskrig Da Frankrike og Storbritannia gjorde store deler av Midtøsten til kolonier. Og formet grensene som de er i dag. ( Med untak av Israel ) Men det er her mye av problemene ligger etter 1 verdenkrig. Mange av dagens problemer stammer fra 1 verdenskrig.

Skrevet
Det er med stor forundring jeg ser at enkelte av de som støtter Israel i kampen mot det Palestinske folket forsvarer bombing av skoler, sykehus og medisin lagere, etc. Senest idag ble nok en skole bombet og barn ble drept

Befolkningsveksten på Gazastripen og blant palestinere er så kraftig, at Israel kunne fortsatt å drepe sivile i det tempoet de når gjør, uten at befolkningen på Gaza hadde sunket. På denne måten er drapene på palestinere mer en personlig tragedie for dem som er involvert enn det er en nasjonal tragedie.

Jeg sier ikke at jeg nødvendigvis er enig i resonnementet ovenfor, men det er nok flere som tenker sånn, bevisst eller ubevisst.

Skrevet
Helt korrekt. Tror du disse barna var uskyldige Far til 2?? Sannsynligvis har de stått i frontspissen for alt det gale som har blitt gjort mot Israel den siste tiden!

...

...

Og du må jo skjønne Far til 2, at norske eller amerikanske barn er mye mer verdt enn palestinske. Hallo liksom..

Mener du virkelig at barn skal drepes fordi de kaster stein ? Dette er barn so i praksis er fratatt ethvert håp om et verdig liv. Dette er barn som rent praktisk er fratatt retten til medisinsk behandling på sykehus/lege, og som ofte ikke har mat fordi Israel har sperret grensene. Å drepe disse barna fordi de kastet stein er en reaksjon som aldri ville blitt akseptert i Europa, men Israels drap viser at de ikke ønsker å bli akseptert av Europa.

Hvis noen drapsmenn skulle gå inn på en norsk skole, sykehus eller medisinlager for å forsøke å komme seg unna politiet; skulle vi da ha bombet denne skolen vha F16 ?

Hvis svaret er "ja" mener jeg diskusjonen mellom oss to er over. Er svaret "nei" mener jeg det ikke går an å forsvare Israels handlinger.

Hvis svaret er nei og du forsvarer israels handlinger sier du indirekte at Palestinske barn ikke er verd noe fordi det å drepe disse mennene er viktigere enn at f.eks. 50 barn skal overleve.

Og hva med dokumentasjonen som har kommet frem hvor Israelske militære ba 150 Palestinere, inkl kvinner og barn, flytte inn på en skole som var klarerert av Israelske militære, - og deretter bombe skolen sønder og sammen ???

Vi har sett hvordan Israelske militære styrker skjøt en Palestiner med bind for øynene og bakbunede hender. Disse "tøffe soldatene" måtte altså skyte denne Palestineren fordi han hadde demonstrert mot Israels politikk. Tenk om norske militære hadde bakbundet FrP tilhengerene, satt på dem bind for øynene, og deretter skutt dem. Tror du ikke folk flest hadde reagert mot en slik behandling ?

Vi har en muslim i klassen til et av barna, og jeg vil påstå at denne muslimen er mye mer imøtekommende og hyggelig enn mange norske foreldre.

For å ta en mer balansert sammenligning.

Hvit valgallianse vinner valget i Norge med overveldende flertall. I og med de hater svensker og mener at svensker ikke har livets rett begynner de å sende raketter inn i svenske boligområder. De fortsetter å sende 10raketter daglig i flere år. Hvit valgallianse sender raktettene fra skoler og sykehus, dette gjør de med støtte i befolkningen. Ville de som ikke støttet hvit valgallianse godtatt at de som bedrev denne terroren i Norge fikk unngjelde av Sverige?

Det er en snev at sammenlikningsgrunnlag med konflikten i Palestina ettersom vi vet at Israel har en holdning til Palestinere og folk med muslims bakgrunn som helt klart har enkelte likhetstrekk med andre rasediskriminerende regimer (og ditt "hvit valgallianse").

Vi vet f.eks. at Israel var det eneste landet i verden som hadde militære fagfolk i Sør Afrika før Apartheid regimet sprakk for å opprettholde den gamle apartheid staten. Idag er Israel det eneste landet i verden med utpreget likhet med det gamle apartheid regime som var i Sør Afrika før de måtte gi opp mot Nelson Mandelas argumentasjon. I motsetning til Det hvite styret i Sør Afrika møter Israel motstanden med å ta større landområder fra Palestinerene, og dermed også deres teoretiske mulighet til å overleve. Vi har nok av dokumentasjon/video på hvordan nybyggere har jaget Palestinske gjetere og bønder fra inn og utmark

Skrevet

Ifølge Irans president Mahmoud Ahmadinejad, så ble 60 millioner mennesker drept under 2. verdenskrig. Jeg vet ikke om dette tallet stemmer, men det er Holocaust folk først og fremst tenker på i den forbindelse.

Oct. 28 2005 11:29 PM ET

Associated Press

BERLIN -- Ernst Zundel, a white supremacist and longtime Canadian resident charged in Germany with inciting racial hatred, will go on trial on Nov. 8, a court said Friday.

German authorities accuse Zundel, who was deported from Canada in March, of decades of anti-Semitic activities, including repeated denials of the Holocaust - a crime in Germany - in documents and on the Internet.

Zundel will go on trial in the western city of Mannheim on Nov. 8, court spokeswoman Bettina Krenz said. It was unclear how long the trial would last. Jewish leaders hope it will spread awareness of the Holocaust.

http://www.ctv.ca/servlet/ArticleNews/stor...51028?hub=World

Av alle historier er det forbudt å ikke tro på denne historien i Tyskland. En sterk indikasjon på at historien er løgn.

Ernst Zundel ble hentet fra Kanada til Tyskland og ført i rettssak fordi han hadde omtrent skrevet, "Jeg tror ikke på alt jødene sier" på nett? Jødiske ledere hadde et motiv bak tyske myndigheters sprøe handlinger?

Ernst Zündel has done extensive research into the theory that UFOs are really Nazi airships flying reconaissance missions from a secret base at or near the South Pole.

http://www.nizkor.org/hweb/people/z/zundel...flying-saucers/

Dette virker som jødisk tullball. Ernst Zuncel mener ikke dette. Han ønsker ikke å bli tatt seriøst av folk flest.

Dr. Deagle hevder å tro at NASA har en hel by på månen:

http://video.yahoo.com/watch/4207379/11310447

Jødiske Eric Hufschmid:

David Irving sent to Jail for Holocaust Denial

Was he beaten by Zionists for exposing the HoloHoax?

Or just another Useful Idiot for the Zionists?

Before you worry about being arrested, consider that his arrest is yet another deception to frighten the Goyim.

The Holocaust is the primary tool the Zionists have to manipulate Goyim emotions, so expect them to protect it at all costs!

The Zionists don't want us to discuss the Holocaust, and one method to stop discussions is to frighten the Gullible Goyim into thinking that they will go to jail if they talk about it.

http://www.erichufschmid.net/HoloHoax/DavidIrvingHoax.html

2 jøder later som de diskuterer Holocaust:

Men unnskyld meg... Stammer ikke disse krympede hodene fra den Sør-Amerikanske regnskogen???

http://www.youtube.com/watch?v=EnShHYyCFWY

En dobbel dør er mer sannsynlig

sobe:

We look at clip number 6 of the "One Third of the Holocaust" movie and find it odd that denierbud suggests that there should be double doors at the entrance to the building. Why this is necessary denierbud doesn't explain. Denierbud's suggestions are poor and not thought out well, which betrays comments that say that denierbud has "debunked" the "Holohoax".

Menn brenner ikke, men feite kvinner brenner godt...

Hadde jødene like brede skuldre som velforede amerikanske menn?

Hvor mange jøder er det plass til per kubikkmeter?

Var det bensineksos eller dieseleksos som tok livet av jødene?

Med tanke på at de fleste som tar selvmord med eksos bruker bensineksos, så var det nok det nazistene brukte også...

Hitler kledde opp noen fanger som polske soldater, plasserte dem på grensen og skøyt dem. Han hevdet Polen hadde angrepet og brukte det som en begrunnelse til å invadere Polen.

Falsk Flagg Operasjon har blitt identifisert som en typisk jødisk operasjon.

Hitler var jøde. Holocaust er en bløff.

Med tanke på at jødiske Silverstein var målet og mannen bak 11. september, og at hele verden ble lurt til å tro at muslimer hadde noe med saken å gjøre, så blir krympede hoder, lampeskjerm og såoehistorien urealistisk.

Ifølge en av historiene så ble de stakkars maktesløse jødene satt på tog i den tro at de skulle bli ført på jobb i Ukraina. De var så dumme at de visste ikke engang at de var hatet.

Når man ser på lampeskjermen på dette bildet:

http://www.trumanlibrary.org/photographs/72-3312.jpg

... så er det en helt ordinær lampeskjerm laget for salg. Den er t.o.m montert på en lampe. Sikkert kjøpt i en ordinær lampeforretning.

Presidents and/or owners:

Jew - CBS - William S. Paley, Leslie Moonves

Jew - NBC - Jeffrey Zucker

Jew - ABC - Stuart Bloomberg and George W. Bodenheimer

Jew - ABC News - David Westin

Jew - CNN - Gerald Levin, Reese Schonfeld (co-founder)

Jew - FOX - Gail Berman, Rupert Murdoch

Jew - MBS - Ronnessen

Jew - Daily News - Maxwell, real name Hoch

Jew - US News - Zuckerman

Jew - New York Times - Sulzberger

Jew - BBC - Michael Ian Grade, Mark Thompson

Jew - Sirius Satellite Radio - Mel Karmazin, Scott Greenstein

Jew - ITV - Murdoch, Grade

Jew - Paramount Pictures - Bradley Alan Grey

Jew - 20th Century Fox - Sherry Lansing

Jew - News Corporation - Peter Chernin

Jew - Columbia Pictures - Kaufman

Jew - Warner Brothers - Barry M. Meyer

Jew - Clear Channel - Lowry Mays, Andrew Levin

Jew - Warner Co - Martin S. Davis

Jew - Dreamworks - Spielberg

Jew - Walt Disney Television, Touchstone Television, Buena Vista Television - Micheal D. Eisner

Jew - VIACOM - Sumner Murray Redstone, real name Rothstein

Jew - MTV - Murray Rothstein

Jew - Nickelodeon - Murray Rothstein

Jew - Universal Pictures - Stacey Snider

Jew - Universal Studios - Ron Meyer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...