Gå til innhold

Ditt syn på litt "alternative" mennesker?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Problemet er at du tar opplevelsene som god fisk, når du vet hvor flink hjernen er til å lure en.

Ja, hjernen er rimelig flink (det oppdaget jeg virkelig under denne "oppvåkningprosessen"), men sinnet er flinkere og mye mer sneaky.

Jeg må ha lurt meg selv mange ganger og rart jeg kommer med informasjon om det meste om et avdødt familimedlem jeg aldri har møtt eller hørt om. Men hjernen...den er lur :lur:

Visste du at det er ganske mange innen "medium-yrket" som "holder til" som både leger og psykologer? Nei, sorry jeg har ikke bevis for hånd. Gå ut i verden selv og erfar, så vil du se!

Min gode venn jobber på akkutt psykiatrisk. Han sa han kunne ikke vite om de som kom inn og var såkalt "psykotiske" (eller lignende) virkelig så ånder eller ikke, og ofte fikk de ikke svar på hva "problemet" var med de som "så døde personer", siden blodprøvene ofte ikke viste en dritt angående psykose/schizofreni eller lignende. Og dette skal jo vises på blodprøve. Så, han var blitt mer og mer åpen for det åndelig han, sa han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

siden blodprøvene ofte ikke viste en dritt angående psykose/schizofreni eller lignende. Og dette skal jo vises på blodprøve. Så, han var blitt mer og mer åpen for det åndelig han, sa han.

Er det sant? At dette skal vises på blodprøve? Nysgjerrig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hjernen er rimelig flink (det oppdaget jeg virkelig under denne "oppvåkningprosessen"), men sinnet er flinkere og mye mer sneaky.

Jeg må ha lurt meg selv mange ganger og rart jeg kommer med informasjon om det meste om et avdødt familimedlem jeg aldri har møtt eller hørt om. Men hjernen...den er lur :lur:

Visste du at det er ganske mange innen "medium-yrket" som "holder til" som både leger og psykologer? Nei, sorry jeg har ikke bevis for hånd. Gå ut i verden selv og erfar, så vil du se!

Min gode venn jobber på akkutt psykiatrisk. Han sa han kunne ikke vite om de som kom inn og var såkalt "psykotiske" (eller lignende) virkelig så ånder eller ikke, og ofte fikk de ikke svar på hva "problemet" var med de som "så døde personer", siden blodprøvene ofte ikke viste en dritt angående psykose/schizofreni eller lignende. Og dette skal jo vises på blodprøve. Så, han var blitt mer og mer åpen for det åndelig han, sa han.

Du lurer deg selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? At dette skal vises på blodprøve? Nysgjerrig nå...

Ja, en psykose vil vises på en blodprøve sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...