Gå til innhold

Intimbarbering..

Gjest intim?

Anbefalte innlegg

Dette vil sikker høres litt rart ut i og med at jeg er mann og greier...

Men jenter er elendige til å barbere seg både her og der, det er ikke rart dere får nupper og utslett.

Det er et par ting som trengs for å få en god shave:

1. varm vann.

2. Godt barberskum, drit i gilette. Få tak i noe på et parfymeri eller prøv bodyshop sin, den er fin.

3. Skarp høvel

4. At du fukter håret skikkelig før du tar på skum.

5. At du først barberer med håret, så tar på en runde til med skum og så barberer forsiktig mot håret.

Husk å ha på en parfymefri lotion etterpå.

Dette med å fukte håret skikkelig kan jeg nesten ikke stresse nok.

Hilsen erfaren musebarberer :)

Kjenner jeg er litt uenig med deg på akkurat detta.

For det første er det bedre å bruke kaldt vann fordi da trekker hårsekkene seg sammen og det blir ikke små betente hårsekker.

Enig i parfymefri barberskum og at høvelen er skarp.

Og det kan også være en idè å hoppe inn i dusjen for å få skylt vekk rester av skummet.

Ta deg god tid og ikke fort deg med barberingen. Viktig å ikke la det gå for lenge mellom hver barbering også for da slipper du mye av kløen.

Er som "erfaren musebarberer" sier at det kan være kos å la partneren ta del i det. Funker bra som forspill! ;)

Hilsen "sexologen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Gjest anonym

Hei!

Har tenkt å barbere meg litt igjen. Har i en lengre periode brukt saks og klippet hårene, så de ikke er så lange, men det er vanskelig å kippe inne i skjeden. Men jeg husker fra da jeg barberte meg glatt at jeg fikk en del nupper og kløe i skjeden, pluss kviselignende utslett/røde prikker/inngrodd hårsekk på venusberget. !! Så jeg sluttet og begynte med saks...

Men nå har jeg tenkt å bruke saks på venusberget og barberhøvel inni skjeden. Er det noen andre som gjør det slik? Det blir kanskje litt kløe allikevel inni skjeden, eller? ...men jeg har kjøpt barberskum...nye barberblad... og noe som heter "Medicated Zero Bumps, pads for bikini and underarm"...prevents and treats bumps, står det... noen som har prøvd det? Det er fra Sally Hansen. Soothing Brazilian formula står det. Tror dere det bare blir verre av å bruke det inni skjeden? Kanskje det bare er ment på "bikinilinjen"?---hmm...men da hadde det vel stått en advarsel... gud! Vil bare gjøre dette rett for en gangs skyld...

Noen som klipper venusberget og barberer skjeden? ...tips?

:)

Har hørt at hårfjerningsproduktene fra Sally Hansen skal vere veldig gode! Har lenge lett etter de, men finner de ikke i butikkene. Hvor får jeg kjøpt produktene ? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...