Bokalven Skrevet 10. oktober 2012 Forfatter #701 Del Skrevet 10. oktober 2012 Huff, ikke bra at du er så sliten. Er det søvnproblemer, eller mangler du noe kanskje? Får håpe du ikke begynner å bli sjuk i det minste. Det henger vel med alt jeg har å gjøre. Hektisk på jobb, og nå nærmer det seg eksamen. Følelser for noen man ikke kan få er alltid kjipt og vanskelig. Det går overraskende bra. Jeg vet jo hvorfor ting er som de er. Er tøft å være så sliten, håper det går over snart. Går vel over ca 2. desember. Spennende med studier da. Lykke til! Finnes det ikke noen steder du kan ta kursene på nett som enkeltfag? Jeg tar fag via NKS og er ihvertfall veldig fornøyd med å kunne velge farten selv (men ikke like fornøyd med at det skal gå såååå sakte fremover. Etter 5 år er jeg fortsatt ikke ferdig med første året av Bacheloren ) Nei, disse er universitetstudier. Men jeg har jo overhodet ingen forpliktelser, så kommer kun til å ta eksamen i det ene faget. Hva jeg gjør etter jul er jeg usikker på, får se. Jeg trenger det ikke, det er bare for moro. Å ta slike NKS-studier koster som regel skjorta, nå betaler jeg jo bare semesteravgift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #702 Del Skrevet 22. oktober 2012 Var i Oslo pga jobbting og sånn forrige uke. Ble i Oslo til søndag. På lørdag spiste jeg middag med noen gode venner. Å være hjemme igjen er litt nedtur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 11. november 2012 Forfatter #703 Del Skrevet 11. november 2012 Under tre uker igjen til eksamen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. november 2012 Forfatter #704 Del Skrevet 18. november 2012 I dag, i morgen og tirsdag skal jeg ha skikkelige lesedager. Har feriedager fra jobb, og reiser inn til universitetet i morgen og tirsdag. Planen i dag, ved siden av å lese, er å bake matmuffins. De er kjekke å ha med seg som niste. Gleder meg til å lese skjønnlitteratur igjen. Bare to uker til nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 20. november 2012 #705 Del Skrevet 20. november 2012 Så flink du er som setter av lesedager. Masse lykke til med eksamen! Har du planlagt hvilke bøker du skal kose deg med når du er ferdig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #706 Del Skrevet 17. desember 2012 Leser volum 6 av The Sandman nå. Leser omigjen hele serien. Jeg <3 Neil Gaiman! Har sikkert tusen millioner bøker å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. desember 2012 Forfatter #707 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg vil se Hobbiten igjen!! Men tror ikke jeg får tid før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 17. desember 2012 #708 Del Skrevet 17. desember 2012 Hvordan gikk eksamen? Og hvordan var Hobbiten!? Har du noen planer for jul og nyttår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #709 Del Skrevet 20. desember 2012 Eksamen - vet ikke resultatet enda. Sensurfrist lørdag. Hobbiten likte jeg kjempegodt. Jeg drar rett fra jobb til Oslo i morgen. På søndag reiser jeg videre til Gjøvik, så har bare en liten dag i Oslo. Men sånn er det. 26. desember reiser jeg hjem igjen. Jobber vanlig i jula. Kortere dag på nyttårsaften, da, bare til kl 12. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. desember 2012 Forfatter #710 Del Skrevet 20. desember 2012 Heia leder for Rødt! Mens Høyre-byråd takket nei til å tilbringe en dag i barnehage, tilbragte Moxnes bursdagen sin der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 28. desember 2012 Forfatter #711 Del Skrevet 28. desember 2012 Fikk eksamensresultatet i går, og jeg stod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 28. desember 2012 #712 Del Skrevet 28. desember 2012 Fikk eksamensresultatet i går, og jeg stod! Gratulerer! Skal du fortsette med studier eller var dette bare et enkelt kurs? Håper ellers du har hatt en flott jul med mye deilig mat og godt selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 28. desember 2012 #713 Del Skrevet 28. desember 2012 Så bra, gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 28. desember 2012 #714 Del Skrevet 28. desember 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 30. desember 2012 Forfatter #715 Del Skrevet 30. desember 2012 (endret) Så bra, gratulerer så mye Gratulerer! Gratulerer! Skal du fortsette med studier eller var dette bare et enkelt kurs? Takk! Det er ett av kursene som tilhører årsenhet i sosiologi ved universitetet. Ex. phil. har jeg fra før, og det andre kurset droppet jeg. Ble rett og slett ikke tid. Kommer til å ta ett kurs til våren også, noe mer blir for mye. 10 studiepoeng i halvåret er nok når man jobber 100% fra før. Håper ellers du har hatt en flott jul med mye deilig mat og godt selskap. Jula var vel helt OK. Besøkte mor på Østlandet. Julaften ble tilbragt med mor, far og bror, og jeg spiste vegisterkaker, grønnsaker, poteter og brun saus. Nam! Jeg brukte 26. desember til å reise med tog. Fin togreise. I motsetning til turen østover slapp jeg å være konstant reisesjuk, så koste meg med bøker, nett og litt Doctor Who på nettbrettet. 27. var det tilbake på jobb og full fres både der og på ettermiddagene, med avtaler og sånn. Denne helgen har jeg stort sett bare slappet av, og ikke beveget meg utenfor huset. Digg å endelig ha mye tiltrengt alenetid! I morgen blir det kort jobbdag, bare 8-12. Skal treffe ei venninne for å spise lunsj etter jobb, og på kvelden skal jeg ut og spise middag med en gruppe mennesker jeg egentlig ikke kjenner (skummelt!) Endret 30. desember 2012 av Bokalven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #716 Del Skrevet 31. desember 2012 Interessant video. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 29. mai 2013 Forfatter #717 Del Skrevet 29. mai 2013 Oi, nå er det virkelig lenge siden jeg var innom her. Hvor ble det av tiden. Siden sist har jeg: - kjøpt meg leilighet og flyttet inn i den - fått meg kjæreste (kjent hverandre ei god stund, venninne som ble noe mer. ;-)) - fått ny jobb, og starter i den etter sommeren ...og på mandag reiser jeg på ferie. Jeg skal til USA, og jeg gleder meg vilt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 29. mai 2013 #718 Del Skrevet 29. mai 2013 Så mye spennende. Hvor har du flyttet og hvor er nye jobben?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #719 Del Skrevet 26. juni 2013 Så mye spennende. Hvor har du flyttet og hvor er nye jobben?? Har bare flyttet innenbys, så bor fortsatt på samme sted. Ble lei av å leie og ikke ha noen uteplass. Nå har jeg min egen leilighet og har balkong! Nå gleder jeg meg til å komme i orden (forhåpentlig før jul), og sånn. Vurderer faktisk å forsøke å plante rabarbra i potte på balkongen min, det hadde vært stas om det gikk! Joben er i en nærliggende kommune. Vil ikke si så mye mer "åpent". Kan du ikke sende meg e-postadressen din på PM, så kan jeg meile deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #720 Del Skrevet 26. juni 2013 Jetlag er moro. Eller ikke. I går våknet jeg midt på natta og var pling våken. Så da var det bare å stå opp. Bedre i dag, sov til sju. Så nå sitter jeg her, drikker kaffe og spiser sjokolade jeg kjøpte i statene. Skal pakke tingene mine straks, og så regner jeg med å stikke til kjæresten. Skal sove hos henne. I morgen tidlig drar vi med toget til Oslo, og så skal vi på Skeive dager. Det blir koselig! Første natta skal vi bo hos ei venninne, og deretter skal vi bo på hotell. Ellers har jeg vært sjampofri i over et halvt år nå. Er kjempefornøyd! Og gleder meg til å få klippet håret på fredag, halvannet år siden sist. Ellers har jeg planer om å komme i gang med løping igjen etter ferien. Og skal ha 1-2 uker med vegan mat. Gleder meg faktisk til det! Normalt spiser jeg jo vegetarisk (ikke kjøtt eller fisk), så veldig dtor forskjell blir det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå