Gå til innhold

Hva heter sangen på tv3 reklamen?


Gjest Gjest_silje_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg også....å hvis det er samme så er det den dance/disco versjonen med ei dame/jente som synger...

Thunderheist med Jerk it kanskje?

Det er en reklame på TV3 som har denne låta iallefall, kjente den igjen ganske kjapt da jeg hörte den MYE når jeg var sjåför for denne gruppa når de var i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Noen som vet hva den stilige/morsomme sangen som er på den sony eriksson-reklamen nå om dagen? Der alle i byen hopper på sånne sprettball-greier. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hva heter sangen som blir spilt i reklamen for Dance your ass off på TV3? Har fått den på hjernen og blir helt gal av at jeg ikke finner den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hva med sangen i reklamen om Harry Potterfilmene som skal gå fra første nyttårsdag på TV3, noen som vet hva den heter? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Hva heter sangen som blir spilt i reklamen for Dance your ass off på TV3? Har fått den på hjernen og blir helt gal av at jeg ikke finner den...

The Pipettes - Pull Shapes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, lurte på om noen vet hva den nye tv 3 reklamen heter. Den er for filmer som blir vist på tv 3 og viasat, tror jeg? Jeg kan huske noe med " you make me feel, you make me feel.. am alive.." noe sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Henriette_*
Hei, lurte på om noen vet hva den nye tv 3 reklamen heter. Den er for filmer som blir vist på tv 3 og viasat, tror jeg? Jeg kan huske noe med " you make me feel, you make me feel.. am alive.." noe sånt?

Madonna - Love profusion :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...