Mischa Skrevet 3. juni 2009 #361 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) De shipper ikke neglelakk utenfor UK Utrolig irriterende for det er såå mange fine farger. Jeg var jo nettopp i London så jeg burde jo hamstret, men de solgte stort sett bare Nails Inc på neglesalonger og det var ikke så lett å se og kjøpe.. de var alltid plassert midt oppi behandlingsområde! Endret 3. juni 2009 av Mischa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 3. juni 2009 De shipper ikke neglelakk utenfor UK Utrolig irriterende for det er såå mange fine farger. Jeg var jo nettopp i London så jeg burde jo hamstret, men de solgte stort sett bare Nails Inc på neglesalonger og det var ikke så lett å se og kjøpe.. de var alltid plassert midt oppi behandlingsområde! seriøst? ååh.. så dritt! ante ikke det. får se på ebay da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) da har jeg kjøpt meg hudpleie, endelig. lei av å lete og ikke få noen konkrete råd. hadde egentlig lyst å bestille dermalogica, men gadd ikke bruke penger på det nå og pluss at jeg var utålmodig og måtte ha I DAG og gadd ikke vente på å bestille på enttet. så da ble det fra Cliniderm. har også kjøpt Aco håndkrem som jeg elsker, men som jeg så at det sto at det var Methylparaben i.. er det dumt? har alltid tror at apotekting var bra, men de er visst like dumme som alle andre ting. blæ! og så ble det leppepomade fra Vichy, som jeg ikke kan leve uten. Endret 8. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. juni 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) http://www.coast-stores.com/pws/client/cat...24653360_fr.jpg <- trykk for å se. denne kjolen kjøpte jeg meg jo tidligere i vår. og nå har jeg et teit spørsmål til dere fashionistas som er innom boken min. er den klassisk? eller er den litt trendy? jeg er klar over at det er en aftenkjole, men den har jo ruffles og den er korallfarget.. to ting som er poppis ikke at jeg egentlig bryr meg, men jeg bare lurer på hva dere syns. livredd for å se ut som en sånn Illusion.no-dame.. og hva foreslår dere av tilbehør og sko? jeg tenker kanskje på noen store øredobber i matt gull, IKKE noe glitter og strass og drit.. da blir det glorete syns jeg. også sko i matt gull. bør vel kanskje ha noe med hæl, siden det er bryllup, selvom jeg syns det hadde vært dødsfint med mine gullfargede lave gladiatorsandaler til. Endret 8. juni 2009 av LekeHusmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 3. juni 2009 #365 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg synes kjolen bare er nydelig jeg! Den er ikke tacky på noen måte, jeg får i allefall ikke illusion-vibber av den! Synes både den er klassisk og trendy, fargen, snittet og rysjene er veldig "i nuet", mens modellen er jo svært tidløs Matt gull høres veldig bra ut Så heldig du er som skal i bryllup og virkelig kan pynte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 3. juni 2009 #366 Del Skrevet 3. juni 2009 Illusion.no-dame Illusion er fæælt! Synes den kjolen er kjempesøt, jeg, og veldig trendy. Kanskje ikke direkte klassisk (slik jeg ser for meg det) men veldig nydelig, og ikke tacky på noen måte! Og ja, du er kjempeheldig som skal i sommerbryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. juni 2009 #367 Del Skrevet 4. juni 2009 Den kjolen er så nydelig! Så store bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 4. juni 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 4. juni 2009 ja de var grusomt store vet ikke hvordan jeg får de mindre jeg. men kommer vel noen snart å tar de vekk sånn som sist! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. juni 2009 #369 Del Skrevet 5. juni 2009 Også fikk du meg til å glane på den Ulrikke Lund-bloggen i en evighet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 6. juni 2009 Forfatter #370 Del Skrevet 6. juni 2009 smittsomt det der, loffen. jeg må si jeg likte henne veldig godt i begynnelsen, men hun er litt rar også. samtidig så bruker hun gjerne klær som vi andre dødlige også kan få tak i, det er jo litt av moroa syns jeg da innimellom vil jeg bare kopiere, ikke bli inspirert :gjeiper: en annen blogg jeg liker veldig godt er Hannelis blogg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. juni 2009 #371 Del Skrevet 6. juni 2009 Bildene er så store at pc'n min på jobb klikker mongo om jeg går inn her Kanskje det er et tegn på at jeg ikke bør sjekke KG på jobb Hanneli har inspirerende blogg, men er utrolig irriterende i MTV-reklamer.. får lyst å kaste noe på tv'n Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 6. juni 2009 #372 Del Skrevet 6. juni 2009 Bruker også å sjekke ut Ulrikke Lund en gang i blandt, hun er litt forfriskende på en måte. Lang kjole og converse på jobb Hanneli tåler jeg ikke Reagerer på samme måte, Mischa! Hun poserer og prater så kunstig på MTV, og snubler alltid i ordene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 7. juni 2009 Forfatter #373 Del Skrevet 7. juni 2009 har ikke sett henne på mtv jeg og det er kanskje like greit! jeg leser også vanillascented, elina kling sin blogg, blondinbella (har blitt hekta, haha) og diverse andre jeg klikker meg innom. girlfriend.no også. men glemmer ofte å lagre de jeg syns er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 7. juni 2009 #374 Del Skrevet 7. juni 2009 Elin Kling og blondinbella leser jeg også! Synes generelt de svenske bloggene er mye bedre og mer interessante enn de norske - Ida Wulff and so on. Har du kanskje vært innom kenzas.se? Hun har en del fine klær, kombinerer ofte røft tilbehør til søte plagg. Forresten litt sykt å tenke på hvor rike de svenske, kjente bloggerne er blitt! Og i en alder av 18.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #375 Del Skrevet 8. juni 2009 ja jeg vet.. herrefred. men jeg ville ikke hatt det sånn altså, du har jo inget privatliv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 8. juni 2009 #376 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg liker også de svenske bloggene best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dalieo Skrevet 8. juni 2009 #377 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg ville ikke hatt det som blondinbella i hvertfall, hun viser jo ALT i livet sitt. Føler meg litt som en stalker når jeg leser bloggen hennes Også har jo kjæresten blogg han også, som viser like mye. Må være utrolig rart.. Blogging er et rart fenomen egentlig. Beviser vel bare at vi mennesker elsker å kikke og snike på andres liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 8. juni 2009 ja! jeg har tenkt flere ganger at jeg har lyst å lage blogg-men for hva liksom? for å vise meg frem? for å vise andre hvordan jeg lever? why? så det blir liksom bare med tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 8. juni 2009 #379 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Matblogg!!! Dette har vi vært gjennom Endret 8. juni 2009 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2009 Forfatter #380 Del Skrevet 8. juni 2009 ja vi har vel det.. men jeg lager jo ingen mat om dagen! det som er problemet.. forrige uke spiste jeg bare brødskiver! krise.. men ja.. har lyst å lage en blogg, med fokus på mat og så litt annet tøys innimellom. men bare ja. redd for at det blir teit :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå