Gå til innhold

shopperi, shoppera

Fremhevede innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg personlig synes ikke bandeu er så fint jeg da, synes så mange får litt hengepupper i de :sjenert: Særlig om det er uten snøring eller med sånn snøring i ringen på midten. Da syntes jeg den rosa var bedre, for den "drar" opp puppene litt mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I want:

Bumble&Bumble kokkos-shampo

OPI Alpine Snow - kjempefin hvit neglelakk!

Hårpudder .. glemte dette hjemme etter juleferien, og nå er det tomt ;) takk kjære søster. så jeg trenger nytt, spesielt nå som jeg har lagt om til midtskill er jeg avhengig av å ha noe som kan rufse det litt til. glatt, flatt hår er desto styggere i midtskill! :ler:

Everyday Minerals foundation, i fargen Cool Peach

Everyday Minerals Multitasking Concealer

Og så trenger koster til denne mineralsminken.. men jeg syns de kostene som var hos EM var litt rare :klø: trodde man skulle ha sånne store bustekoster til å ta på mineralpudder med jeg. men den foundation-kosten de har der er jo bare flat.. :vetikke:

Skrevet
Jeg personlig synes ikke bandeu er så fint jeg da, synes så mange får litt hengepupper i de :sjenert: Særlig om det er uten snøring eller med sånn snøring i ringen på midten. Da syntes jeg den rosa var bedre, for den "drar" opp puppene litt mer.

men jeg skal ikke ha på snøringen da!

og jeg lover deg, jeg får IKKE hengepupper i sånn bikini :lur:

tvert om, det er absolutt den modellen som er finest på meg.. pluss at jeg slipper å styre med å tenke på skille og alt sånn. så jeg sverger kun til bandeau :ler:

Skrevet

ja det er fantastisk! og så er det så drøyt i bruk også - håret mitt blir helt fab med det. kan ikke fatte at jeg ikke har kjøpt meg det enda.

på lookfantastic koster det søren meg bare 100 kr også! :jepp:

Gjest Frk. Grønn
Skrevet (endret)

Jeg er også kjempefan av Dust it :Nikke:

Kom over siden Feelunique.com for kort tid siden, og der har de Dust it til £8.45 (det skulle være ca. £2 mindre enn hos LF) og fri frakt ;) Bestilte noe derfra på mandag, og det har ikke kommet ennå, men regner med det er rett rundt hjørnet siden det kommer fra England. De ligger hakket under SN, LF og HQ på pris på de fleste produktene jeg har sett etter ihvertfall.

Endret av Frk. Grønn
Skrevet
I want:

Bumble&Bumble kokkos-shampo

OPI Alpine Snow - kjempefin hvit neglelakk!

Hårpudder .. glemte dette hjemme etter juleferien, og nå er det tomt ;) takk kjære søster. så jeg trenger nytt, spesielt nå som jeg har lagt om til midtskill er jeg avhengig av å ha noe som kan rufse det litt til. glatt, flatt hår er desto styggere i midtskill! :ler:

Er det ikke fantastisk med søsken :ler:

Har samme "problemet", søster som låner og bruker alt jeg glemmer igjen hjemme.

Jeg har også lyst å teste den sjampoen! Elsker duften av kokosnøtt :sikle:

Skrevet

shampoen er FANTASTISK. kan virkelig anbefale den! håret lukter nydelig og får virkelig glans :jepp:

Frk.Grønn aah, smart! da bestiller jeg den der :jepp:

Skrevet

denne fantastiske kjolen skal jeg kjøpe meg denne uken, nærmere sagt FÅ av min kjære mor! :strix:

skal nemlig i et par bryllup i sommer, og syns at den hadde vært helt perfekt til det.. og bare for å være litt teit: jeg var skikkelig lekker i den! fargen er litt mer klar korall enn man ser på bildet egentlig. og den tror jeg bare blir helt nydelig når jeg blir litt brun og finfin!

Skrevet

lurer meg på om denne kunne vært noe jeg.. alltid på jakt etter den berømte gløden! :ler: syns det er så fint..

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Kjempeflott kjole! Jeg skal også i bryllup til sommeren, så jeg er på utkikk etter tips, og Oasis pleier jo å ha masse fine kjoler :Nikke:

Skrevet

skal jo til barcelona i påsken, så tenkte jeg skulle bare gleeede meg litt ved å liste opp butikker som jeg ikke kan vente med å legge igjen pengene mine i:

Sephora

Zara

Bershka

Blanco

Stradavarius

Pull and Bear

TopShop

Miss Selfridges

Mango

Sisley

Oysho

women's secret (undertøy)

Massimo Dutti

det store fiine mat-markedet

ser det er mye kjedebutikker her, men det er fordi jeg ikke husker hva de fine vintage og småbutikkene som jeg vet om heter :ler:

Skrevet
Kjempeflott kjole! Jeg skal også i bryllup til sommeren, så jeg er på utkikk etter tips, og Oasis pleier jo å ha masse fine kjoler :Nikke:

Oasis har jeg ikke så god erfaring med faktisk.. har igrunn aldri kjøpt noe der :vetikke: er mye fint, men liksom ikke noe som bare WOW , må jeg ha. og så syns jeg faktisk det er litt dyrt :ler:

men Coast syns jeg virkelig har mye fine kjoler til anledninger som bryllup osv.. de er liksom hakket finere enn vanlige fest-kjoler :jepp:

Skrevet
Jaaa Coast har mye nydelig :rødme:

tror du ikke jeg kan bli fin i den kjolen? :nigo:

Skrevet

Nydelig kjole :hjerter:

Takk for liste med butikker! Nå har vi bestilt flybillett fra Ibiza til Barcelona, så det blir en tur til Barcelona i sommer :hoppe:

Hvor skal dere bo?

Har du noen gode hoteller å anbefale? :)

Gjest Grafica
Skrevet

Jeg tror du kommer til å bli dritlekker! Men sjekk lengden på kjolen da, du som er så lav, sånn at du ikke har en halvmeter kjole på bakken liksom :fnise:

Skrevet
Nydelig kjole :hjerter:

Takk for liste med butikker! Nå har vi bestilt flybillett fra Ibiza til Barcelona, så det blir en tur til Barcelona i sommer :hoppe:

Hvor skal dere bo?

Har du noen gode hoteller å anbefale? :)

Hotel Atlantis er mitt favoritt hotel da. Ligger så ubersentralt til, og er veldig fint. Men det fylles opp fort, så er greit å være tidlig ute!

Ellers har jeg hørt at Hotel Ronda også skal være bra! Og så får jeg gi rapport om der vi skal bo etter vi har vært der :ler:

Jeg tror du kommer til å bli dritlekker! Men sjekk lengden på kjolen da, du som er så lav, sånn at du ikke har en halvmeter kjole på bakken liksom :fnise:

jeg er kke såå laaaav :kjefte:

:ler: jeg er 162 da. er vel kanskje ganske lavt.

Nydelig kjole! :tommelsmil:

:enig: (bukker)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...