Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er 27, så de jeg kjenner er i alderen fra 22 - 32 ja. Eneste jeg mente var at det å være badguy å ha uforpliktende morro å lek med masse deilige damer, eller det å være niceguy å bli brukt som en gutt som er "ok" når dama har pult fra seg og som er fin å ha når forpliktelsenes/ansvarets tid er kommet, høres jo ikke akkurat ut som et vanskelig valg.

Hva legger du o begrepet badboy? Kanskje vi bare har ulike oppfatninger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva legger du o begrepet badboy? Kanskje vi bare har ulike oppfatninger :)

Hmm...Badboy = en typisk alfamann, drittsekk tendenser, en som tar det han vil ha, en som ikke rødmer usikkert og søker noen form for godtagelse av en jente han liker, en som er nr.1 i forholdet til jenta, en som bryr seg mest om seg selv og som gjerne bytter ut en jente han holder på med (strax) men en annen dame om hun er penere, deiligere etc.

Gjest Gjest
Skrevet
Hmm...Badboy = en typisk alfamann, drittsekk tendenser, en som tar det han vil ha, en som ikke rødmer usikkert og søker noen form for godtagelse av en jente han liker, en som er nr.1 i forholdet til jenta, en som bryr seg mest om seg selv og som gjerne bytter ut en jente han holder på med (strax) men en annen dame om hun er penere, deiligere etc.

De jeg kjenner som tiltrekker seg den typen menn er enten de som ikke vet bedre, som innser at de ikke var typene for dem og derfor ikke trakter etter dem mer. De som fortsetter med disse mennene er kvinner med andre problemer som sliter med selvbildet f.eks, eller (med fare for å tråkke noen på tærne) de som er mindre intelligente enn gjennomsnittet.

Du er nok i en uheldig omgangskrets, for å si det på en annen måte.

Skrevet
De jeg kjenner som tiltrekker seg den typen menn er enten de som ikke vet bedre, som innser at de ikke var typene for dem og derfor ikke trakter etter dem mer. De som fortsetter med disse mennene er kvinner med andre problemer som sliter med selvbildet f.eks, eller (med fare for å tråkke noen på tærne) de som er mindre intelligente enn gjennomsnittet.

Du er nok i en uheldig omgangskrets, for å si det på en annen måte.

Ja, det kan jeg være enig i :)

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Gitt at det er sant det som TS hevder, at vi kvinner ikke velger "nice guys": hvorfor er da disse mennene gift/samboere?

*Jeg har bevisst valgt ut såkalt "nice/myke/soft/tøfler/lite maskuline":

- Vidar Teisen

- Vidar Lønn Arnesen

- Kristen Gislefoss

- Kronprins Håkon

- Erik Solheim og andre "myke tøfler"

- Halvdan Sivertsen

- Sputnik

- Tommy Steine

- Thomas & Harald

m.fl. (Norge har nok å ta av...)

De får jo kvinner disse myke "mennene" her også...kanskje de finner dominerende partnere, men likevel?

Skrevet
Gitt at det er sant det som TS hevder, at vi kvinner ikke velger "nice guys": hvorfor er da disse mennene gift/samboere?

- Vidar Teisen

- Vidar Lønn Arnesen

- Kristen Gislefoss

- Kronprins Håkon

- Halvdan Sivertsen

- Sputnik

- Tommy Steine

- Thomas & Harald

De får jo kvinner disse myke "mennene" her også...kanskje de finner dominerende partnere, men likevel?

Kjendiser kan vel klare seg selv om de er niceguys da! hehe :)

Gjest brutal_mann
Skrevet
Fenomenet med bad boys forbinder jeg med ungdomstiden. Nå vet jeg ikke hvor gamle mennene her inne er, men hvis dere velger kvinner over 20 så er sjansen stor for at de er på jakt etter noe annet enn bad boys. Det er i alle fall utrolig få i min omgangskrets som velger bad boys.

Er langt forbi 20 tallet du, og nei ting har ikke endret seg.

Gjest brutal_mann
Skrevet

- Vidar Teisen

- Vidar Lønn Arnesen

- Kristen Gislefoss

- Kronprins Håkon

- Halvdan Sivertsen

- Sputnik

- Tommy Steine

- Thomas & Harald

Haakon har sosial status. Tommy, Thomas og Harald har kjendisstatus. Resten har vel damer andre knapt ville ofret en tanke.

Gjest Gjest
Skrevet
Er langt forbi 20 tallet du, og nei ting har ikke endret seg.

I min omgangskrets har det det. Du kan ikke skjære alle over en kam fordi de du kjenner er slik og slik.

Skrevet

Trur nok badboy misser litt av sin charm når damer passerer 30. Men eg kjenner ei som fann seg ein badboy. Og ho er 35 so....men ingen eg kjenner trur det vil vare. Har hørt fra fleire at han er syklig sjalu. Høres ikke heilt badboy ut akkurat det da.

Gjest galskap
Skrevet

- Vidar Teisen

- Vidar Lønn Arnesen

- Kristen Gislefoss

- Kronprins Håkon

- Halvdan Sivertsen

- Sputnik

- Tommy Steine

- Thomas & Harald

Fordi det er snakk om tre typer menn i hovedinnlegget: nice guys, "nice guys" og bad guys. En fyr med selvrespekt blir ikke automatisk en bad guy.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...