Gå til innhold

Dårligste måte å slå opp på


May Brit

Anbefalte innlegg

I alle dager. Har du vurdert å søke profesjonell hjelp? Antar at det er samme gjest som går igjen i div andre tråder her, og fornemmelsen av at du trenger hjelp blir bare sterkere og sterkere :hakeslepp:

Reagerte jeg og, men klødde meg i hodet noen sekunder og regnet med det var postet feil? *skjønner like lite*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var skikkelig forelska. Hadde vært i oslo på et møte og gleda meg villt til å komme hjem igjen. Sendte sms med fyren hele tiden. Da jeg var kommet hjem hadde vi avtalt at jeg skulle lage middag til han.

Senere den kvelden da han hadde gått hjem sa han på msn at han ikke ville det skulle bli noe mer. Skyldte på den fæle eksen han var sammen med da han va 18 år gammel.

Ukene gikk og han la seg etter hun jeg bor med, og hun la seg etter han rett foran øynene mine. Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette kategoriseres som "verst" men jeg ringte i går fordi jeg ville snakke med kjærsten min.. han sa ikke en dritt annet enn "ja" og "mhm" før han kom med: du vi må snakke.. blabla.. la meg sitere: Jeg har aldri hatt følelser for deg, jeg ble sammen med deg av ren sympati.

Endret av Envy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om dette kategoriseres som "verst" men jeg ringte i går fordi jeg ville snakke med kjærsten min.. han sa ikke en dritt annet enn "ja" og "mhm" før han kom med: du vi må snakke.. blabla.. la meg sitere: Jeg har aldri hatt følelser for deg, jeg ble sammen med deg av ren sympati.

LOL! Herregud for en taper. Tipper han kommer krypende om en 2-5 år, skamfull og enda mer patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forandring av sivilstatus på Facebook til singel, når man er over tredve.

Å bare bli helt borte, ikke mulig å få tak i noe sted, ikke gjennom venner, familie, hus, telefon osv. Så dukker han opp etter et halvt år, og blir sint, SINT, fordi man ikke vil prøve igjen for "Jeg elsker deg du er kvinnen i mitt liv!"

Når man forklarer at man må han noen som er mer stabil, så er man "den verste og mest hevngjerrige kjerringa verden har sett!"

SMS, alltid en høydare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dukker han opp etter et halvt år, og blir sint, SINT, fordi man ikke vil prøve igjen for "Jeg elsker deg du er kvinnen i mitt liv!"

Når man forklarer at man må han noen som er mer stabil, så er man "den verste og mest hevngjerrige kjerringa verden har sett!"

Jepp, da er man ondskapsfull, uverdig - han fortjener bedre. Så kommer han trekkende med en platinablond selvopptatt 20-åring og prøver hardt på å vise hele verden at de er det perfekte par. Sender så meldinger og kjefter fordi man har såret han, ødelagt han, gjort det vanskelig for han å starte på nytt, men han er lykkelig nå, hun er nemlig SÅ mye bedre og mer forståelsesfull enn den ondskapsfulle kjerringa. Jess....

(Men så skjærer det seg med henne, og da er han tilbake på trappa med skamfult blikk og lua i hånda og innrømmer at han har vært en idiot. Litt i seneste laget, ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde en samboer som tok kofferten sin og dro på juleferie til foreldrene sine. Ingen forvarsel eller noe,men han kom aldri tilbake fra juleferie. Noen år siden nå,har enda ikke fått noen forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis ikke den verste historien, men dumpa ble jeg!

Vi bodde sammen i ett år (minus 4 dager). En kveld kom han hjem, satte seg ned i sofaen og sa: "Vi har vokst fra hverandre". Uten forvarsel. Men vi kunne være venner, så lenge vi ikke snakket om følelsene, sa han. To uker etterpå ble han sammen med ei han hadde sikla etter siden barneskolen.

Koselig fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble dumpet på msn jeg.. Det var ikke noe kjekt.. Òg helt uten forvarsel.. Ble ganske skuffet.. Skylte på at mobilen var ødelagt, men han har hustlf og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er man ondskapsfull, uverdig - han fortjener bedre. Så kommer han trekkende med en platinablond selvopptatt 20-åring og prøver hardt på å vise hele verden at de er det perfekte par. Sender så meldinger og kjefter fordi man har såret han, ødelagt han, gjort det vanskelig for han å starte på nytt, men han er lykkelig nå, hun er nemlig SÅ mye bedre og mer forståelsesfull enn den ondskapsfulle kjerringa. Jess....

(Men så skjærer det seg med henne, og da er han tilbake på trappa med skamfult blikk og lua i hånda og innrømmer at han har vært en idiot. Litt i seneste laget, ja.)

Vel, he he, han er mer av typen som står på plenen foran huset og roper "JEG HAR IKKE KYSSET EN ANNEN KVINNE SIDEN DEG! JEG HAR IKKE SETT ANDRE KVINNER SIDEN DEG! DET ER BARE DEG! HEVNGJERRIGE ONDE KJERRING!"

Hyggelig lørdagsunderhodning for naboene*tørt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Oi, jeg trodde jeg var den eneste i hele verden som har blitt dumpa x antall ganger på tåpeligste vis! Ganske glad for at jeg ikke er alene i alle fall... :fnise:

To tre ganger har jeg blitt dumpa ved "bli borte" metoden. Ikke kontakt, ikke en lyd, ikke en forklaring. (Dette var før sms`n sin tid da) Og har senere ledd høyt over at det er mulig å være så feig!

Min ex som jeg har to barn med derimot, hadde et forhold til min beste venninne, i et helt år bak ryggen min. Lang historie, så klassisk at man kan le av det. Sms på natta, telefonen verdt sin vekt i gull, beskyldninger til meg om at JEG var utro, ekle kommentarer, alt var min skyld bla bla.

Jeg gikk videre og er i dag svært lykkelig gift, med hus, flere barn, bil osv. Og exn hater meg.... Forstå det den som kan. (Det var jo han som absolutt ville bli kvitt meg!) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Min ekssamboer (vi var sammen i 6 år) begynte plutselig å være avvisende og sur.. Han ville ikke snakke om det, men det var ikke meg det var noe galt med, han hadde det bare litt tøft på jobb. Sånn var ståa i ca et halvt år, før han fortalte meg at han ikke elsket meg lengre, men han ville ikke slå opp.

Jeg var kjempelei meg, men siden han ikke ville gjøre det slutt så tenkte jeg at det fortsatt var håp, så jeg gjorde mitt ytterste for å gjøre ham fornøyd i ca 1 & 1/2 år, til slutt orka jeg ikke mer, da han hadde brutt ned selvtilliten min fullstendig. Følte at jeg ikke dugde til noe som helst.

Da jeg gjorde det slutt sa han at det var det han hadde ønsket hele tiden, men at han ikke ville se ut som "the bad guy" for venner og familie..

Alle våre felles venner har brutt kontakten med meg, og han går rundt og forteller alle som vil høre på at jeg behandlet ham dårlig og at jeg var utro.

Jeg fant noe mye bedre enn deg mister.. LETT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en god del år siden hadde jeg et av-og-på-forhold til en fyr. Av -og -på i den forstand at jeg trodde vi hadde det kjempebra, og han plutselig "fadet" ut. Brøt avtaler ( som han tok intiativ til) i siste liten, eller ganske enkelt ikke kom. Tok ikke telefonen, svarte ikke på meldinger. For litt senere å plutselig dukke opp igjen med en eller annen forklaring på sin merkelig adferd. Og jeg bet på. Fire ganger faktisk.Og hver gang endte jeg opp med et hull i brytet på størrelse med Crand Canyaon og lurte på hva i allverden jeg hadde gjort galt.

Mulig jeg er en slow learner, men tilslutt gikk det faktisk inn at han brukte meg som tidtrøyte i perioder hvor han kjedet seg.

Får enda meldinger og meil fra ham i ny og ne hvor han gjerne vil treffes til lunsj el. Tror ikke det, nei.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min siste eks. gjorde det slutt ved å reise på kjærlighetsferie og legge ut bildene på facebook - en stund siden nå, men blir fremdeles kvalm hver gang jeg tenker på det :S

Er det rart man mister troen? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...