Gå til innhold

Marillias verden


Gjest Marillia

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

  • 1 år senere...
Gjest Marillia

Leste gjennom innleggene i dagboken, og ser jeg har IKKE vært så veldig aktiv her inne nei... Tror dette må (gjennom mange år) være den 5 eller 6 dagboka her inne, men desidert den minst brukte og mest glemte - av meg selv.

Nå er det snart jul, og i den Marillianske heimen er alt klappet og klart til stor julefeiring. I år tror jeg alle gleder seg ekstra mye til jul, da vi får vår første skikkelige feiring i nytt hus :rodmer: Mulig jeg har gått litt for langt i både baking, julegavehanling og pynting, men har mye å ta igjen synes jeg. Det derre med bakingen har straffet seg, må ha gått opp en buksestørrelse bare i adventstiden. Må virkelig lære meg å modere meg angående matlaging. Men det teller ikke i dag... Samler hele familien til tapas, og skal straks til å lage mat.

Ute snør det her, og vi håper bare at snøen kan ligge slik vi får en hvit jul - snøen kan dog godt forsvinne 1. nyttårsdag da.

Får ta en runde å lete etter gamle travere her inne, kjenner ikke igjen noen brukernavn nesten jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Nå er det virkelig lenge siden jeg har vært innom dagbokforumet, men jammen har vi hatt mye moro her inn tidligere. Koslig at du er tilbake :klem:.

Gratulerer så mye med nytt hus.

Endret av Alison
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Marillia

Hei igjen, søte Alison :kose: jeg hadde jo liksom et forsett på å være mer aktiv her inne, men neida - den gang ei. Får prøve på å være litt flinkere nå da...

Er møkklei vinter, storm og regn, vil ha sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol og atter sol. Tror værsjuka blir bare verre og verre med årene, kan ikke huske jeg var sånn før om åra? Har ingen reiseplaner heller, bare det gjør at jeg blir enda mer værsjuk! Burde være pålagt med en liten svipptur til sola på våren! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Long time, no see!

Så koselig å "se" deg igjen, Marillia :klem:

Er ikke like aktiv som før jeg heller, men henger nå fortsatt med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...