Gå til innhold

Marillias verden


Gjest Marillia

Anbefalte innlegg

Gjest Marillia

Da åpner jeg enda en dagbok, hvilket nummer i rekken det er denne gang, aner jeg ikke... Etter mange år og mange dagbøker konstanterer jeg bare at dette må være den ørtende i rekken.

Alt hadde vært greit i dag, om jeg bare klarer å finne igjen meg selv. Jeg har nemlig klart å rote meg bort. Og da mener jeg avataren min!!!

Vel, da ønsker jeg velkommen atter en gang til min lille verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
Gjest Marillia

Ikke før jeg kom tilbake, forsvant jeg enda en gang. :rodme:

Nå er jeg her, så nå er det på tide med en oppdateringsrunde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Marillia

Jeg har gått en lang tur sammen med en venninne, deilig å komme ut når det er så fint vær! Jeg skulle egentlig trene i ettermiddag, men stikker på besøk til venner i stedet. Lurer litt på å se Max Manus filmen denne uka også. Dessverre går jeg på kino alt for sjeldent, men denne filmen tror jeg det er verd å se på kino fremfor dvd.

Har som mål å få i meg mer sunt fett og mindre sukker fremover. Litt uvant å pøse på med olje på maten, og savnet etter sjokolade er der. Hele forbaska tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på karbokuttdiett! Men har sprukket litt og spist to biter sjokolade til kaffen. Prøver å spise grønnsaker, kjøtt og fisk, og minske inntak av poteter, ris, pasta og brød. Det er jammen ikke lett, vet ikke helt hva jeg skal spise istedet!

Har du sett Revolutionary Road? Skal være veldig bra!

Endret av Ambra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minner meg om at jeg MÅ gå på kino snart. Jeg er flink i perioder, men nå er det altfor lenge siden sist. Max Manus-filmen skryter alle av, så den er nok et must denne vinteren. Revolutionary Road bør nok også med på listen, Kate Winslet er veldig flink, synes jeg.

Sjokoladesuget går over etter hvert, det er i alle fall min erfaring. Men en bit mørk sjokolade i ny og ne kan da vel ikke være så ille? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokoladesuget går over etter hvert, det er i alle fall min erfaring. Men en bit mørk sjokolade i ny og ne kan da vel ikke være så ille? :sjenert:

Det er skrekkelig sunt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Marillia
Jeg er på karbokuttdiett! Men har sprukket litt og spist to biter sjokolade til kaffen. Prøver å spise grønnsaker, kjøtt og fisk, og minske inntak av poteter, ris, pasta og brød. Det er jammen ikke lett, vet ikke helt hva jeg skal spise istedet!

Har du sett Revolutionary Road? Skal være veldig bra!

Jeg har denne filmen på må-se-lista, tror også at denne skal være veldig bra.

Lavkarbo er ikke enkelt å leve etter når man har familie, synes jeg. I perioder går det bra, men det er lett å falle til bake til gamle "synder" Jeg forsøker så godt jeg kan, og spiser stort sett egg og skinke til frokost. Ingers rugbrød eller fullkortbrød til lunsj, synes det er vanskelig å ha med annet til lunsj.

Har forøvrig blitt mer og mer glad i diverse bønner og linser, men så var det dette med å få familien til det samme da :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marillia
Minner meg om at jeg MÅ gå på kino snart. Jeg er flink i perioder, men nå er det altfor lenge siden sist. Max Manus-filmen skryter alle av, så den er nok et must denne vinteren. Revolutionary Road bør nok også med på listen, Kate Winslet er veldig flink, synes jeg.

Sjokoladesuget går over etter hvert, det er i alle fall min erfaring. Men en bit mørk sjokolade i ny og ne kan da vel ikke være så ille? :sjenert:

Max Manus er nok et must for mange, ja! Og som Ambra sier, så er mørk sjokolade sunt, det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...