Gjest Ambra Skrevet 13. mai 2009 #41 Del Skrevet 13. mai 2009 Av en eller annen grunn har du falt ut av mine innlegg. Kan det skyldes laber aktivitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 8. juni 2009 #42 Del Skrevet 8. juni 2009 Denne boken er skammelig forsømt !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 10. juni 2009 #43 Del Skrevet 10. juni 2009 Huff, det har du helt rett i Toro... Må virkelig ta meg sammen nå! Kan hverken skylde på heftig blogging eller noe annet - kun latskap! Har lite nytt å berette, bortsett fra fin storbyferie! Vi var heldig med været, og hadde noen flotte dager med sol, varme, god mat og god vin. Shopping og kultur ble det også, og jeg er brennsikker på at vi gikk minst 20 000 skritt pr dag hele helgen! Ellers går dagene i trening, fjellturer og litt småpusling i huset. Vi har ingen storprosjekt på gang, men det er alltids ett eller annet som må fikses. Hagen er vi heldigvis ferdig med, så her er det bare litt småluking og plenklipping resten av sesongen. Ikke har jeg plantet så mye i krukker heller, mest fordi vi blir borte store deler av sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 11. juni 2009 #44 Del Skrevet 11. juni 2009 Har handlet over evne, vurderer sterkt å klippe kortet mitt i småbiter... Jeg er og blir en uforbredlig shopoholiker, tror sannelig jeg må innføre en antishoppingperiode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 12. juni 2009 #45 Del Skrevet 12. juni 2009 Blir søren ikke bedre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ambra Skrevet 12. juni 2009 #46 Del Skrevet 12. juni 2009 Hva er det du har kjøpt nå? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 17. juni 2009 #47 Del Skrevet 17. juni 2009 Så det er derfor du er her så sjelden. Løper rundt i butikker i stedet? Er også nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 5. juli 2009 #48 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor er du nå da ?? Din lathans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toro Skrevet 31. desember 2009 #49 Del Skrevet 31. desember 2009 Vel overstått jul og godt nytt år, Marillia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 3. januar 2010 #50 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nytt år, Marillia. Savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 3. mai 2010 #51 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miami Skrevet 3. mai 2010 #52 Del Skrevet 3. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 24. juli 2010 #53 Del Skrevet 24. juli 2010 *tørker støv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 26. juli 2010 #54 Del Skrevet 26. juli 2010 HAHA, jeg tenkte jeg skulle innom å gjøre det samme. Hos deg. Jeg har jo ikke noe bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 26. juli 2010 #55 Del Skrevet 26. juli 2010 HAHA, jeg tenkte jeg skulle innom å gjøre det samme. Hos deg. Jeg har jo ikke noe bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 28. juli 2010 #56 Del Skrevet 28. juli 2010 Du verden så aktive vi plutselig er da, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 28. juli 2010 #57 Del Skrevet 28. juli 2010 Dobbeltposter litt også så for sikkerhetsskyld ... :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 2. august 2010 #58 Del Skrevet 2. august 2010 Da var mandagen her, både hodet og kropp er fremdeles innstilt på ferie og/eller helg. Er ikke klar for å virke skikkelig enda... Ute er det grått og trist, hverken sommervær eller sommertemperatur i det hele tatt. I år har sommeren hoppet over hjemstedet mitt, gitt! Enda godt at vi er vant med det, og har fått oss et par uker i veldig varme strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marillia Skrevet 2. august 2010 #59 Del Skrevet 2. august 2010 Da var mandagen her, både hodet og kropp er fremdeles innstilt på ferie og/eller helg. Er ikke klar for å virke skikkelig enda... Ute er det grått og trist, hverken sommervær eller sommertemperatur i det hele tatt. I år har sommeren hoppet over hjemstedet mitt, gitt! Enda godt at vi er vant med det, og har fått oss et par uker i veldig varme strøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 2. august 2010 #60 Del Skrevet 2. august 2010 Så godt å ha deg tilbake her igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå