Gå til innhold

Ååååh for en mirakelunge…


waco

Anbefalte innlegg

Hvor mange foreldre digger ikke ungene sine? Kaller de mirakelbarn, akkurat som de kan være sikker på at den ene sædcellen iblant 300 millioner andre er en mirakelunge….

Tilfeldighet, tror jeg det var. Et mirakel er vel heller at alt man spiser ender i dass…

Jeg har ved flere anledninger sprutet ut mengder som tilsvarer hele amerikas totale befolkning på den ene siden av senga, bare for å sprute ut hele russlands menneskehet på den andre siden…. Disse to sidene kan jeg slå sammen, slik at sædceller tilsvarende en tiendedel av jordas befolkning braker sammen…..

Det kaller jeg å regjere over liv…..

Hvor mange potensielle verdensborgere har ikke funnet bosted i min navle…?

Waco

Det er ikke bare Gud som leker Gud…..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja du synes vel det. Jammen godt at du ikke skjønte innlegget da, at en mann kan befolke hver sin verdensdel, og det viser hvor ubrukbare dere er i sammenligning.

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco, om du skal befolke noe som helst kommer du ingen vei uten kvinner. Ellers blir det jo bare søl på gulvet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Men uten oss ville ikke din sæd vårt annet enn to flekker på lakenet mens du moret deg selv... :ler:

Innrøm det: vi lever i en symbiose. :wink:

Menn kan ikke befrukte seg selv - like lite som kvinner kan.

Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om sivilasjoner.... hele befolkninger, og ikke nødvendigvis mennesker... Å være liten er det samme som å se ting i større perspektiv.... Ikke alle som skjønner det, - store som de er....

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Menn kan ikke befrukte seg selv - like lite som kvinner kan.

Men det spennende er jo at det finne så mange proppfulle spermbanker, at vi kunne ha utryddet hele den nåværende mannlige befolkning og skapt en helt ny æra av mannfolk med egenskaper vi selv øpnsker....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Jeg synes du er beskjeden her jeg, Waco.

Kan du ikke bare si det som det er; Du er istand til å befolke en hel planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Men så kommer de på besøk til Jorden i sine små tallerkener, små slimete grønne menn med store hoder og en tynn liten kropp. Kanskje bare tre fingre på hver hånd, ikke fordi de er aliens, men fordi de er gjennomsyret av innavl...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...