Gå til innhold

Feire 2009 - Legoland vs. dyreparken Kristiansand med 3 åring


Gjest Mona29

Anbefalte innlegg

Gjest Mona29

Hei !

Har såvidt begynt å tenke på ferien til sommeren og tenker på enten dyreparken i Kristiansand eller Legoland. Har ei 3 år gammel jente mest glede av å reise til Legoland eller dyreparken. Tenker kanskje at hun er litt liten for Legoland, men har aldri vært der selv ??? Hva ville dere ha valgt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dyreparken, definitivt! Legoland kan dere "spare" til hun blir litt større og har mer igjen for å komme dit. For en treåring er Dyreparken fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at begge delene er for tidlig. Vent til hun blir et par år eldre og husker bedre hva hun har opplevd.

Men det er min mening da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Jeg synes faktisk at begge delene er for tidlig. Vent til hun blir et par år eldre og husker bedre hva hun har opplevd.

Men det er min mening da.

Det går jo an å reise en annen gang når hun er blitt eldre så får hun oppleve det på samme måte! Går jo an å gi barnet en fin opplevelse der og da selv om hun ikke husker det resten av livet sitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Har såvidt begynt å tenke på ferien til sommeren og tenker på enten dyreparken i Kristiansand eller Legoland. Har ei 3 år gammel jente mest glede av å reise til Legoland eller dyreparken. Tenker kanskje at hun er litt liten for Legoland, men har aldri vært der selv ??? Hva ville dere ha valgt ?

Dyreparken!!! Det er moro for 3- åringer å se alla dyra. I legoland er det en del karuseller, men hun er sannsynligvis for liten for de fleste. Spar heller legoland til hun blir 5 år. Min hadde stor glede av legoland da han var 5-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta legoland når hun har fyllt 7. Da kan hun nemlig ta "førerkortet" :) Husk å reise litt utenom sesongen. Ellers går det bort mange timer i kø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at begge delene er for tidlig. Vent til hun blir et par år eldre og husker bedre hva hun har opplevd.

Men det er min mening da.

Akkurat dette tenkte jeg også - men det var før vi var i Dyreparken med treåringen i sommer. Helt supert, og slett ikke bortkasta. Treåringen prater fremdeles om Kardemomme by og om en del av dyrene, og vi kan se på bilder og prate sammen om hvor morsomt det var.

For øvrig: Gode opplevelser er da verdt noe i seg selv, selv om barna ikke husker det når de blir voksne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legoland er best for barn over 120 cm, då får dei stort sett prøve alt som er av aktivitetar/ karusellar.

Vil så absolutt annbefale dyreparken. Var første gang i dyreparken når barna var 4 og 1 år og andre gang når dei var 6 og 3 år. Reiser gjerne tilbake seinare.

Var i legoland i sommar som var, då var barna 5 og 8 år. Og vi kosa oss masse og kjem nok til å reise tilbake hit også ein gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...