Gå til innhold

Hvor bør vi reise i sommer, med 3 åring og baby?


tingeling

Anbefalte innlegg

Vi har vært på gran canaria på et fantastisk lite leilighetshotell de siste årene, men det blir for kjedelig for 3 åringen denne sommeren, siden det er få andre barn der.

Vi vil dra til syden, gjerne en av canarie-øyene siden temperaturen er bra der også for de små (dvs ikke for varmt, men ingen fare for regn). Dessuten er flyreisen overkommelig.

Er det noen som kan anbefale et sted/lelighetshotell med turoperatør og gjerne bamseklubb eller lignende som passer for en familie med små barn? Vil gjerne ha nærhet til strand og er avhengig av leilighet, dvs ikke vanlig hotellrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Makrell i tomat

Sjekk ut Star Tour sine Blue village og Ving sine Sunving Resorts. Her er alt tilrettelagt for barn med barneklubber, lekeplasser, barnebasseng og underholdning om kveldene. Hotellene holder også høy standard.På Gran Canaria har jeg vert på Star Tour sitt Bahia Feliz, og der hadde vi det kjempeflott, men stranden er ikke noe fin.(Men der er flotte basseng)Vingresort i Arguineguin er også veldig bra. Ellers vil jeg foreslå Mallorca, som er et perfekt reisemål med fantastiske strender.Ellers tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for regn om sommeren, men heller for varmen...Jeg unngår å reise i juli og august med små barn, men velger heller juni eller september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Star Tour sine Blue village og Ving sine Sunving Resorts. Her er alt tilrettelagt for barn med barneklubber, lekeplasser, barnebasseng og underholdning om kveldene. Hotellene holder også høy standard.På Gran Canaria har jeg vert på Star Tour sitt Bahia Feliz, og der hadde vi det kjempeflott, men stranden er ikke noe fin.(Men der er flotte basseng)Vingresort i Arguineguin er også veldig bra. Ellers vil jeg foreslå Mallorca, som er et perfekt reisemål med fantastiske strender.Ellers tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye for regn om sommeren, men heller for varmen...Jeg unngår å reise i juli og august med små barn, men velger heller juni eller september.

Takk for svar. Kjekt å vite at stranden i Bahia Feliz ikke er noe bra.

Ift regn mente jeg det som bakgrunn for at vi vil ha ferie i "syden" og ikke i norden. I syden er som du sier varmen et problem til tider, og vi kommer nok derfor til å unngå middelhavet. Kanarieøyene har som regel en veldig fin temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...