Gå til innhold

Jomfruhinne !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg syns det var litt sårt første gang, men ikke kjempevondt, og ikke noe blod..

var på do å tisset etter samleiet og da var det en liten rød flekk på papiret, men ikke noe mer blod etter den gang.

Jeg tror dette er veldig individuelt, og ingen kan spå hvordan det vil bli for deg ts, så det er bare å hoppe i det og finne ut på egen hånd ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Muligheten bød seg på den første studentfesten, da jeg tok mot til meg og fortalte en av studentfadderne at jeg ikke ville nekte ham noe hvis han ville. Han tok hintet, og fikk meg for seg selv i et litt bortgjemt sted av studenthuset hvor det var en sofa. Der fikk han av meg buksa og trusa, og la seg til rette mellom bena mine med sin egen bukse ned på anklene. Reaksjonene våre var på en måte motsatt når han presset seg inn. Jeg fikk vondt, og begynte å angre på hva jeg hadde begitt meg utpå, mens han tydeligvis hadde "the time of his life." Etter at jeg hadde aklimatisert meg og blitt vant til å ha ham inni meg, begynte han å bevege seg rytmisk frem og tilbake så mye som jeg kunne greie. Jeg sa ifra hvis han gjorde alt annet enn langsomme bevegelser, for å si det sånn. Det kom selvsagt noen inn på rommet mens vi holdt på, som heldigvis var greie nok til å gå ut igjen. Tilslutt fikk han et merkelig ansiktsuttrykk, og hadde sædavgang i meg.

Det er visstnok ganske vanlig med en løssluppen stemning ved semesterstart. Mange unge jenter gjør ting de ellers ikke ville ha gjort. Jeg har en kompis som har brukt å være fadder de siste årene, og hver gang så får han ha seg med en eller to jenter fra sin egen faddergruppe. Han fyren du lå med var sikkert ikke forberedt på at du var jomfru. Visste han det fra før, eller var det noe han skjønte etterhvert?

Skrevet

Jeg blødde ingenting første gangen jeg hadde sex. Ikke gjorde det så vondt heller, men det føltes litt ubehagelig. Jeg tror ikke man skal tenke altfor mye på om man eventuelt vil blø eller om det vil gjøre vondt. Det viktigste må vel være at det skjer i trygge omgivelser :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...