Gå til innhold

Jomfruhinne !

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg blødde ikke mens vi holdt på, men vi lå i senga hans en stund etterpå og da jeg skulle gå opp merka jeg en flekk. Blødde en del, som jeg merka godt da jeg ikke tenkte på det og glemte å bruke truseinnlegg :gjeiper: well done to me. Varte noen dager, med bare litt blod. Men kjæresten min var kul om det og bare tulla det litt bort, så tenkte ikke noe særlig på det i etterkant. Vondt var det, men gikk jo over da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til dere som har vært KLARE over når dere mistet jomfrudommen deres for første gang? hvor mye blod så dere? få dråper? eller renner det nedover og videre på lakenet? Er det såpass mye at pe¤¤sen blir litt rød? kommer det ferskt blod eller er den i mørke rød farge? Har noen opplevd at blodet ikke kommer med en gang ved samleie men heller en halv time seinere??

Skriv ned gjerne hva du har opplevd, dette vil jeg gjerne vite......

Jeg tok min egen jomfruhinne, når jeg var 14 år. så når jeg hadde sex første gang (18 år) kom det ingenting blod. kjæresten min tenkte ikke over det, så det gikk greit.

men på meg kom blodet med en gang, ferskt blod. men ikke mye :)

Skrevet

Min første gang var utrolig utrolig vond! Følte at det var noen som dro meg i to retninger og at jeg "revnet" på midten, det gjorde vondt helt opp i mellomgulvet! men jeg skulle gjennomføre det, og kjæresten var veldig gentleman og kjempeforsiktig..:) Blødde ikke så veldig masse, var noen få blodflekker på lakenet etterpå, og de to neste gangene, ferskt blod.. tror ikke han fikk noe blod på penisen, var så lite.. Var egentlig en helt grei måte å miste jomfuen på, men veldig mye vondere enn jeg hadde forestilt meg.. =/ Var også vondt de to neste gangene, men ikke fullt så gale, og etter det har det bare vært bra! :)

Skrevet

Det rant ikke blod, men da han trakk seg ut var det blod over hele kondomen. Det var vel litt som den siste dagen med mensen... Blodet var blanda med slim. Jeg syntes det var flaut, men han syntes ikke at det gjorde noe. Jeg blødde med en gang, det kom ikke noe mer senere. Jeg fikk så vondt da han presset seg inn at det fór en smerte fra underlivet, ut i beina, ut i armene og opp i hodet. I fingrene på den ene hånda prikka det som om hånda sovna.

De fleste jenter jeg har diskutert dette med merka ingenting, de har nok mista jomfruhinna da de var små uten å være klar over det.

Skrevet

"så var det en del blod, både på lakenet, dynen, og penisen min, og ut over skritet mit. usikker på hvordan hun så ut, tenkte hun kansje synntes det var lit flaut, så jeg var diskre etter på og fant en fuktig lunket fille som hun kunne tørke seg med, fillen var vel på 10x20cm og lit tykk, helle denne kunne jeg hvertfall se var blodig. høres kansje ut som om penisen min ble kappet av, men SÅ mye var det ikke... vil tro kansje 0,5-1,0 dl til sammen kansje."

Hehe, sikker på at hun ikke fikk mensen da? virket litt mye for å være jomfruhinna:P jeg tror det var mensen :)

• 1 måned senere...
Skrevet

De fleste (eller i hvertfall veldig mange) jenter har ikke jomfruhinnen første gang de har sex, da det er ganske vanlig å miste den tidlig i barndommen under lek (ikke seksuel, men f.eks idrett) hard vask og lignende.

Gjest Gjest_Nina_*
Skrevet

det er fullt mulig å ha samleie for første gang uten at man blør så mye som én dråpe. Altså: Svært mange jenter (jeg har nesten lyst til å si de fleste, men jeg har jo ikke sett noen statistikk på det...) blør INGENTING når de har samleie for første gang. Jeg var én av dem. Jeg aner ikke hva som var ståa med jomfruhinna mi den gangen, men jeg var en aktiv unge/tenåring og sannsynligvis har den blitt borte helt av seg selv under helt normale aktiviteter. Jeg vet i hvertfall at jeg ikke blødde og at det ikke var spesielt vondt. Jeg er helt sikker på at veldig, veldig mange andre jenter har hatt det på akkurat samme måte

Dette er medisinske fakta; det er fullt mulig å "miste jomfrudommen" på andre måter enn gjennom samleie

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg blødde heller ikke. Ikke en dråpe. Og aner ikke når jomfruhinnen kan ha forsvunnet (kjente det ikke). Men den forsvant vel under sykling eller andre dagligdagse ting

Gjest Lene_B
Skrevet

Kan nevne at heller ikke jeg blødde noe første gangen. Men slo meg veldig da jeg datt ned på stanga på en guttesykkel en gang og tipper jomfruhinna sprakk da.

Skrevet

Jeg blødde en del, var en flekk på kanskje 20 cm i diameter på lakenet etterpå. Tror ikke det ble noe særlig blod på ham. Men synes ikke det gjorde særlig vondt, jeg hadde iallefall lyst på mer ganske raskt etterpå ^^

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Noen blør mye, andre nesten ikke. Kan se ut som spotting og ikke det en gang. Så det er ikke rart at noen ikke legger merke til det i det hele tatt

Skrevet

Jeg mistet den under en ridetime da jeg var 13. Merka det såvidt, og hadde en bitteliten flekk i trusa, kanskje med en omkrest på 0,5 cm. Var ikke mye.

:)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Hvordan kan jomfruhinna forsvinne uten at man fører noe inn i skjeden?!

Gjest Helene av Troja
Skrevet

Min første gang var ikke akkurat i trygge omgivelser, selv om jeg var ganske gammel da jeg bestemte meg for å hoppe i det. På videregående hadde jeg bestandig vært den ordentlige og skoleflinke jenta, så jeg bestemte meg for å ta den litt ut når jeg begynte som student. Muligheten bød seg på den første studentfesten, da jeg tok mot til meg og fortalte en av studentfadderne at jeg ikke ville nekte ham noe hvis han ville. Han tok hintet, og fikk meg for seg selv i et litt bortgjemt sted av studenthuset hvor det var en sofa. Der fikk han av meg buksa og trusa, og la seg til rette mellom bena mine med sin egen bukse ned på anklene. Reaksjonene våre var på en måte motsatt når han presset seg inn. Jeg fikk vondt, og begynte å angre på hva jeg hadde begitt meg utpå, mens han tydeligvis hadde "the time of his life." Etter at jeg hadde aklimatisert meg og blitt vant til å ha ham inni meg, begynte han å bevege seg rytmisk frem og tilbake så mye som jeg kunne greie. Jeg sa ifra hvis han gjorde alt annet enn langsomme bevegelser, for å si det sånn. Det kom selvsagt noen inn på rommet mens vi holdt på, som heldigvis var greie nok til å gå ut igjen. Tilslutt fikk han et merkelig ansiktsuttrykk, og hadde sædavgang i meg.

Det ble en rød flekk på sofaen etter oss. Jeg håper at de som så den trodde den var fordi jeg hadde mensen og ikke fordi jeg var jomfru. :trist: Etterpå gikk vi hjem til ham, og på veien måtte jeg stoppe i en bakgate for å tisse. Jeg husker hvordan han så på mens jeg satt der på huk, mens det han hadde lagt igjen i meg rant ut igjen. :fnise: Han fikk ha seg med meg en gang før vi sov, og en gang i skjestillingen før jeg dro. Jeg måtte selvsagt ta angrepille etterpå, med påfølgende anger og sjelekvaler. Det var også ganske sårt nedentil i en uke etterpå. Men han var heldigvis diskret for det som hadde hendt. Som sagt, han hadde ingen grunn til å klage...

Selv om jeg kanskje skulle ønske at det var blitt gjort annerledes, var det greit å få det unnagjort. Jeg hadde en ONS til før jeg fikk meg min første kjæreste, og da var jeg trygg på meg selv og hadde seksuell selvsikkerhet, mens han var jomfru. Det var veldig greit å ha litt erfaring så jeg kunne lære ham opp i hva jeg likte.

That's my story anyway.

Skrevet
Til dere som har vært KLARE over når dere mistet jomfrudommen deres for første gang? hvor mye blod så dere? få dråper? eller renner det nedover og videre på lakenet? Er det såpass mye at pe¤¤sen blir litt rød? kommer det ferskt blod eller er den i mørke rød farge? Har noen opplevd at blodet ikke kommer med en gang ved samleie men heller en halv time seinere??

Skriv ned gjerne hva du har opplevd, dette vil jeg gjerne vite......

ingenting da jeg mista jomfrudommen, men masse da jeg tok jomfruhinna:P

Skrevet
ingenting da jeg mista jomfrudommen, men masse da jeg tok jomfruhinna:P

Tok du jomfruhinna før eller etter jomfrudommen da?

Skrevet
takk skal dere ha som har svart hittil..

Men hva med smertene? Er det noe regel at man skal skrike? Skal det gjøre vondt hos absolutt ALLE?

Og fargen, pleier den å være fersk eller kan det være mørkerød?

Ingen smerte, bare deilig kåtskap.

Skrevet

Jeg la absolutt ikke merke til at jeg mistet den. Ikke noe blod, ikke noe vondt.. Får meg til å lure på om jeg hadde en i det hele tatt

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Hvordan kan jomfruhinna forsvinne uten at man fører noe inn i skjeden?!

Jomfruhinnen er som en ringformet hinne med hull i midten som delvis dekker... hva heter det? Vaginalåpningen?. Den trenger ikke "utvides" for å brytes - slag, støt og andre harde bevegelser kan være med på å bryte jomfruhinnen.

En gynekolog fortalte meg at kun (circa) 60% av 18 år gamle jenter som ikke hadde hatt samleie/sex, kunne regne med å ha jomfruhinnen intakt. Dette fordi vanlig fysisk aktivitet (sykling, turn, ridning etc) vil være med på å bryte hinnen. I tillegg er noen født uten.

Skrevet
Jomfruhinnen er som en ringformet hinne med hull i midten som delvis dekker... hva heter det? Vaginalåpningen?. Den trenger ikke "utvides" for å brytes - slag, støt og andre harde bevegelser kan være med på å bryte jomfruhinnen.

En gynekolog fortalte meg at kun (circa) 60% av 18 år gamle jenter som ikke hadde hatt samleie/sex, kunne regne med å ha jomfruhinnen intakt. Dette fordi vanlig fysisk aktivitet (sykling, turn, ridning etc) vil være med på å bryte hinnen. I tillegg er noen født uten.

Var sikkert født uten, jeg da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...