Gå til innhold

Jomfruhinne !

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_S
Skrevet

Til dere som har vært KLARE over når dere mistet jomfrudommen deres for første gang? hvor mye blod så dere? få dråper? eller renner det nedover og videre på lakenet? Er det såpass mye at pe¤¤sen blir litt rød? kommer det ferskt blod eller er den i mørke rød farge? Har noen opplevd at blodet ikke kommer med en gang ved samleie men heller en halv time seinere??

Skriv ned gjerne hva du har opplevd, dette vil jeg gjerne vite......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Null blod på noe tidspunkt. Men det er veldig forskjellig for forskjellige jenter.

Skrevet

Jeg har "tatt" jomfruen på 2 jenter, hun første kom det ikke så mye, men hun tålte ikke at jeg penetrerte henne noe serlig, var helst bare kukhodet. og det kom så lite at det var nesten ikke til og legge merke til, andre gangen vi prøvde kom det lit mere kukhodet var da dekket med noen "slimete" streker med blod, ikke så veldig mørkt.

Hun sisste jeg tok den på fikk jeg bare kjøre på, etter som hun vile det, je beggynte forsiktig, til det bygget opp til at jeg fikk den så langt at det ikke gikk lenger. Det var ganske lite med lys mens vi holdt på, men etter hun nåde hadde "rid" meg og misjonæren, så var det en del blod, både på lakenet, dynen, og penisen min, og ut over skritet mit. usikker på hvordan hun så ut, tenkte hun kansje synntes det var lit flaut, så jeg var diskre etter på og fant en fuktig lunket fille som hun kunne tørke seg med, fillen var vel på 10x20cm og lit tykk, helle denne kunne jeg hvertfall se var blodig. høres kansje ut som om penisen min ble kappet av, men SÅ mye var det ikke... vil tro kansje 0,5-1,0 dl til sammen kansje.

Skrevet
Jeg har "tatt" jomfruen på 2 jenter, hun første kom det ikke så mye, men hun tålte ikke at jeg penetrerte henne noe serlig, var helst bare kukhodet. og det kom så lite at det var nesten ikke til og legge merke til, andre gangen vi prøvde kom det lit mere kukhodet var da dekket med noen "slimete" streker med blod, ikke så veldig mørkt.

Hun sisste jeg tok den på fikk jeg bare kjøre på, etter som hun vile det, je beggynte forsiktig, til det bygget opp til at jeg fikk den så langt at det ikke gikk lenger. Det var ganske lite med lys mens vi holdt på, men etter hun nåde hadde "rid" meg og misjonæren, så var det en del blod, både på lakenet, dynen, og penisen min, og ut over skritet mit. usikker på hvordan hun så ut, tenkte hun kansje synntes det var lit flaut, så jeg var diskre etter på og fant en fuktig lunket fille som hun kunne tørke seg med, fillen var vel på 10x20cm og lit tykk, helle denne kunne jeg hvertfall se var blodig. høres kansje ut som om penisen min ble kappet av, men SÅ mye var det ikke... vil tro kansje 0,5-1,0 dl til sammen kansje.

Nå ser tilsølt blod ut mye mer enn det egentlig er. Hvis hun mistet 0.5 til 1 dl blod pga mistet jomfruhinne så var det utrolig mye, noen dråper er vanlig.

Skrevet

Vel, hos meg var det i alle fall ikke snakk om noen dråper, for å si det mildt. Overmadrassen (kanskje tre cm tjukk) var gjennomtrukket med blod i en flekk som sikkert var 30-40 cm i diameter. Og det var bare første gangen, blødde godt gang nummer to og tre også, siden vi trengte tre forsøk på å komme oss gjennom.

Skrevet
Vel, hos meg var det i alle fall ikke snakk om noen dråper, for å si det mildt. Overmadrassen (kanskje tre cm tjukk) var gjennomtrukket med blod i en flekk som sikkert var 30-40 cm i diameter. Og det var bare første gangen, blødde godt gang nummer to og tre også, siden vi trengte tre forsøk på å komme oss gjennom.

Panzer-Helga?

;-)

Skrevet
Panzer-Helga?

;-)

Ja, det var ikke langt unna, gitt! :ler:

Det er faktisk det verste jeg har vært med på i mitt liv.

Gjest Gjest_S
Skrevet

takk skal dere ha som har svart hittil..

Men hva med smertene? Er det noe regel at man skal skrike? Skal det gjøre vondt hos absolutt ALLE?

Og fargen, pleier den å være fersk eller kan det være mørkerød?

Gjest Gjeeest
Skrevet

Jeg kan ikke huske at det var blod på penisen hans eller på lakenet hos meg, men jeg husker at jeg gikk på do litt etter vi hadde sex, og da fikk jeg blod på papiret. Brukte truseinnlegg i et par dager før det gav seg helt. Blodet var rødt og ferskt. Tror faktisk ikke han merka noe til det.

Angående smerte, så følte jeg smerte ja. Det føltes også på en måte ut som at man ble "sprengt" (ikke bokstavelig selvsagt, men det var jo trangt og lite med plass). Pass uansett på at det er ordentlig vått, spytt funker også om glidemiddel. Hvis det ikke er vått nok gjør det vondt uansett om man er jomfru eller ikke, det er hvertfall min erfaring! Min første gang var heller ikke det helt store, og jeg nøt det ikke noe særlig. Det gjorde vondt, men man kommer seg igjennom det. Etter det blir det gradvis bare bedre og bedre.

Skrevet

jeg dyttet inn en tampong da jeg tok hinnen... hehe... vær jævlig vondt, kjentes ut som at jeg dyttet hele vaginaen opp i livmoren for å si det sånn, hadde litt vondt den dagen men forsvant fort. hvor mye blod vet jeg ikke siden jeg hadde mensen. men jeg slapp i hvertfall å få vondt da jeg hadde sex for første gang! så var vel gjerne verdt det... hehe...

Gjest Gjest_wow_*
Skrevet
jeg dyttet inn en tampong da jeg tok hinnen... hehe... vær jævlig vondt, kjentes ut som at jeg dyttet hele vaginaen opp i livmoren for å si det sånn, hadde litt vondt den dagen men forsvant fort. hvor mye blod vet jeg ikke siden jeg hadde mensen. men jeg slapp i hvertfall å få vondt da jeg hadde sex for første gang! så var vel gjerne verdt det... hehe...

Genialt :D

Hvorfor er det ikke flere som gjør dette ? kansje ikke en tampong er det beste siden denne er så tør, men ja :)

Gjest dalieo
Skrevet (endret)

Jeg aner ikke hvordan jeg mistet min, jeg. Brukte tampong en stund før jeg hadde sex for første gang, så det var sikkert da. Og da blødde jeg jo fra før, så jeg aner rett og slett ikke. Men når jeg hadde sex blødde jeg absolutt ingenting, og det var ikke særlig vondt heller. Bare litt ubehagelig.

Edit: Oops, så ikke at tråden bare var for de som var klare over når de mistet den. :rodme:

Endret av dalieo
Skrevet

Mistet min første gang jeg hadde sex, selv om jeg både hadde brukt tamponger og "andre gjenstander" før :fnise:

Skrevet

mistet min da jeg hadde sex på en strand.... merket ikke noe til blod der og da, men da vi kom inn igjen og jeg var på do, hadde jeg noen dråper blod i trusa.. brukte et truseinnlegg, og det var nok :)

Skrevet
Genialt :D

Hvorfor er det ikke flere som gjør dette ? kansje ikke en tampong er det beste siden denne er så tør, men ja :)

Kan bare snekk for meg selv. Jeg ville gjerne "gi" det til noen jeg var glad i, og det fungerte som en brems for meg jeg ønsket å ha. Tenkte mye i retning "om jeg ikke våger risikere å få vondt, hvordan kan jeg da ta alle da andre risikoene som kommer med det å ha sex?". For jeg vil tro at å føde er betydelig vondere :ler: (nei, ingen prevensjon er 100 % sikker)

Men jeg hadde ikke vondt og blødde ikke. Hadde kanskje noe med at vi hadde sex lenge før vi hadde samleie, og at jeg var 20 +, så kroppen min var ferdig utvokst.

Var faktisk ganske skuffet over det. Følte at kroppen min ikke var enig med hodet mitt om at dette var en stor sak.

Men mannen angrer jeg ikke på ;)

Gjest Gjest_Lise_*
Skrevet

Jeg mistet min i starten av videregående. Jeg var havnet på et nytt sted, og ble skjenket på bli kjent fest. En sleip fyr fikk meg inn på et soverom der han gjennomførte samleie med meg. Selv om jeg var full gjorde det jævlig vondt når han først trengte seg inn, og det at han bare kjørte på gjorde det ikke noe særlig bedre. Det var vondt når hinna ble presset til side, og når han var inne i vagina kjentes det ut som jeg ble "sprengt opp" på et vis.Det andre samleiet med han gjorde ikke like vondt, bare ubehagelig. Når vi hadde sex for tredje gang på morgenen var jeg videt ut nok, det var bare sårt og ømt der nede. Jeg etterlot en flekk med blod på lakenet hans, men den var ikke veldig stor. Jeg blødde også litt smått i et par dager etterpå. Jeg tviler på at noen jenter kan ha hatt vellykket fyllesex om det er første gang.

Skrevet

For meg var det så jæææævlig vondt at jeg gråt og skrek og hele pakka. Vi lo av det innimellom, for han var veldig forsiktig og gentlemen, men jeg var så bestemt på å fullføre. Tok mange pauser og flørtet litt osv. Men det ble bare verre og verre :P Herlighet, når jeg tenker på smertene nå så skjønner jeg ikke at jeg turte en gang.

Jeg hadde ikke brukt tamponger (fikk dem aldri gjennom) eller noe som helst. Var helt intakt der og faen så sta den jomfruhinna var!

Vil ikke skremme deg, men smertene var seriøst helt jævlige!

Jeg husker ikke om penisen hans var rød, for jeg sjekka ikke etter:P Men, lakenet og sånn var det ikke noe blod på. Jeg vet ikke om jeg blødde mens vi drev på, men når jeg gikk på do etterpå så var det noe blod på papiret. Blødde i et par dager etterpå, veldig lite altså. Ferskt, rødt. Som om jeg hadde et sår det kom litt blod fra. Truseinnlegg gjorde susen.

Men, det var utrolig gøy (for vi lo mye av det) og jeg hadde ikke tatt det tilbake for noe i verden :P

Skrevet
For meg var det så jæææævlig vondt at jeg gråt og skrek og hele pakka. Vi lo av det innimellom, for han var veldig forsiktig og gentlemen, men jeg var så bestemt på å fullføre. Tok mange pauser og flørtet litt osv. Men det ble bare verre og verre :P Herlighet, når jeg tenker på smertene nå så skjønner jeg ikke at jeg turte en gang.

Jeg hadde ikke brukt tamponger (fikk dem aldri gjennom) eller noe som helst. Var helt intakt der og faen så sta den jomfruhinna var!

Vil ikke skremme deg, men smertene var seriøst helt jævlige!

Jeg husker ikke om penisen hans var rød, for jeg sjekka ikke etter:P Men, lakenet og sånn var det ikke noe blod på. Jeg vet ikke om jeg blødde mens vi drev på, men når jeg gikk på do etterpå så var det noe blod på papiret. Blødde i et par dager etterpå, veldig lite altså. Ferskt, rødt. Som om jeg hadde et sår det kom litt blod fra. Truseinnlegg gjorde susen.

Men, det var utrolig gøy (for vi lo mye av det) og jeg hadde ikke tatt det tilbake for noe i verden :P

Bortsett i fra smertene så høres det ut som en bra måte å miste dyden på :)

Skrevet

Jeg blødde ganske mye, men det var ikke særlig vondt, som intense menssmerter på en måte bare..

Ikke noe å skrike av i alle fall ;)

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Antakelig mest slim og gørr der, blandet ut med blodet. Samme under mensen - egentlig lite blod som kommer ut, men det føles som flere liter p.g.a. den utblandede tilstanden.

Jeg mistet jomfruhinna da jeg var ca. 8-9 år. Skulle over et gjerde, men trynte så det sang, og smalt ned på den horisontale metallstanga. Husker det gjorde vanvittig vondt, og at jeg hadde blod i trusa, men tenkte jo ikke noe mer over det. Tryner man, så tryner man, liksom.

Første gang jeg hadde sex, mange år senere, trodde jeg fremdeles at jeg var jomfru, men hadde ikke sagt noe til typen jeg var sammen med. Han kjørte på, og jeg jruet meg derfor vanvittig til smerten jeg har lest og hørt så mye om. Men jeg kjente ingenting. Var jo bare deilig... Og slik har det fortsatt, hehe.

Moralen: tryn på gjerde i barndommen.... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...