Gå til innhold

Ny sexkjøplov redder ingen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Kriminalisering. Arbeidsplassen min var Oslos mest kjente massasjestudio, og det mest seriøse. Ingen hallik, men norske, selvstendige jenter som av ulike årsaker synes det er helt greit å prostituere seg.

La oss først få klarhet i én ting. Menneskehandel og trafficking kan ikke sammenlignes med den frivillige prostitusjonen. Det kan ikke settes i samme bås, det kan ikke sidestilles. Sexsalg som følge av tvang må være noe av det verste et menneske kan utsettes for.

Arrogante feminister

Jeg er ikke noe offer, og jeg synes det er voldsomt arrogant og nedlatende av kvinnegruppen Ottar og andre feminister å tro at de vet bedre enn horene gjør selv. De mener at vi ikke vet vårt eget beste. Alle fanatister er sykelig overbeviste om at deres tankegang er den eneste rette, om det er religion, fotball eller idealistisk tro det gjelder.

http://www.aftenposten.no/debatt/article2781437.ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det var det flere andre og jeg forsøkte å få frem i denne tråden også, men som vanlig er kvinnene følelsesstyrte og eier ingen logikk i slike tilfeller...

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=383410&hl=

Hvis du leser i tråden ovenfor, så ser du hvordan kvinner sier at frivillig kvinnelig prostitusjon er mannlige seksuelle overgrep. Noen gikk til og med så langt og likestilte det med seksuelle overgrep mot barn.

Det er helt på trynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilla fisk

Jeg skjønner ikke helt folk som kjøper sex... Men, jeg tror kanskje mer på forebygging, utbygge hjelpetiltak til de som vil ut av prostitusjon, helsetilbud og informasjon om sykdommer, kondomer og denslags. For prostitusjonen blir man aldri kvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt folk som kjøper sex... Men, jeg tror kanskje mer på forebygging, utbygge hjelpetiltak til de som vil ut av prostitusjon, helsetilbud og informasjon om sykdommer, kondomer og denslags. For prostitusjonen blir man aldri kvitt.

Det er heller ikke snakk om å forstå hvem som kjøper eller selger sex. Poenget er å la folk selv velge hva faen de vil. Staten oppfører seg som et overformynderi. Se bare her, dette er fra artikkelen som trådstarter lenker til;

Politiet har forandret seg

Selvfølgelig har de visst hva som har foregått alle disse årene. Nå har derimot mitt syn på politiet som "beskyttere" forandret seg radikalt. Første gang det kom en sivilspaner under "Operasjon Husløs"-aksjonen, tilkalte han flere etter at han hadde fått tilbud om å kjøpe sex. De tok bilder med sine private mobiltelefoner, og meldte dem av jentene som hadde barn til barnevernet. De behandlet jentene respektløst og som kriminelle. Var det ikke de prostituerte de skulle beskytte likevel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...