Gå til innhold

Forvirret etter å ha blitt spådd


Anbefalte innlegg

Etter en frustrende prøve tid for å bli gravid, falt jeg for fristelsen å ringe noen som kunne spå meg. Var veldig nysgjerrig på om det lå noen barn i fremtiden.

Prøde å ikke si så mye om hvordan familiesituasjonen er nå.

1. dame satte horoskop og sa egentlig ikke så mye om fremtiden, mest om hvordan jeg var som person. Men hun sa: du har ingen barn, du vil få 3.

2. dame spådde i tarot. Tok feil på hva jeg jobber med og sa jeg kom til å flytte og oppleve min livs kjærlighet om et halvt år. Hun sa også: du har ingen barn, du vil få 3.

3. dame var synsk : hun ble så urolig av og snakke med meg, at hun avsluttet raskt og henviste meg videre til dame nr 4. Men hun sa ved spørsmål om barn, at hun trodde jeg hadde tett eggleder på høyre side.

4. dame sa: du har 2-3 barn nå og jeg kan se at det er et svangerskap som vil starte i september. Hun kunne se en jente, men var ikke sikker på om det var 1 eller 2 barn på samme svangerskap. Men hun trodde også at jeg egentlig kunne få så mange barn jeg ville. Henviste meg videre til en synsk kollega som var spesialist på dette med barne spørsmål

så.....ringte jeg han også....

Han sa med en gang, du har 3 men det skulle vært 4. (det stemmer for jeg mistet et barn)

Han sa også at jeg hadde antistoff som "spiste" opp eggene mine, ??? hva nå det betyr.

Han sa også at barnespørsmålet mitt lå i psyken men at jeg kunne få flere barn om jeg overbeviste meg om at jeg kunne. Ville ikke si noe om hvor mange.

Men han spurte også flere ganger hvorfor jeg ville ha flere. Lurte på om jeg ikke var fornøyd, og om jeg ikke heller skulle ta meg av de jeg hadde. Ble nesten litt fornærmet. Har i tillegg til våre egne også fosterbarn, og har både lyst, tid, og ressurser til flere egne barn.

Jeg har altså 3 barn, og ønsker oss flere. Har hatt samme samboer i 11 år og er lykkelig sammen med han.

Hmmm ....Nå skal jeg ikke ringe mer, for jeg ble bare mer og mer forvirret til flere jeg snakket med.:-(

Noen som har noen gode råd.

Var egentlig mest fornøyd med dame nr 4, men kanskje det var fordi hun sa det jeg ønsket å høre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, du har virkelig prøvd å finne svar........ men svarene du har fått viser vel egentlig at du bør søke løsningen hos deg selv og din samboer. Spådommer tror jeg igrunnen gjør mye mer skade enn gagn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Ikke la en tilfeldig fremmed person, som kun er ute etter økonomisk vinning, være med på å avgjøre ditt bilde av deg selv eller påvirke deg i de evt. valg du skal ta for fremtiden.

Forstår at mange i visse situasjoner går til det skrittet å søke utradisjonell

hjelp, men det gjør meg sint at noen sitter og tjener grovt på andres tro og tvil.

*der snakket realisten igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse menneskene som sitter bak telefonlinjene, de fleste av dem, er GODE menneskekjennere.

Dette bruker de til å tjene penger på!

Du sier kanskje ikke ting rett ut, men de leser deg som en åpen bok. Litt nøling der, et lite overbevisende svar her.

Og vips sier de det de tror du vil høre.

Ikke bry deg om dem og ikke kast bort flere penger på å ringe dem.

Ta deg heller en tur til lege for utredning om det har tatt deg et år eller mer for å bli gravid igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg holder mig til starfish graviditets spørgsmål / ønske er en lægen beste hjælp og som jeg siger til alle hvis man vil ha kontakt med nogele som virkelig er medier og ser ting gå til en prof ikke ring tele torget ved der er en her inde som jobber der men jeg er stadig af den mening at der er alt for mange uproffe der, de er gode til manipulation uden at den medvirkende opdager det selv...

ønsker dig lykke til vidre jeg har lige fået en selv efter nyt samboerskab *S* det vil sige 6 år så lykkedes det os at få en til og jeg har 3 tøsser fra før men der var masser af plads til lille knotte også så stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...