Gå til innhold

Hvordan hjelpe ofrene som er rammet i Gaza?


Gjest BBB

Anbefalte innlegg

Vil gjerne støtte en organisasjon som hjelper ofrene som er rammet under urolighetene i Gaza.

Det er mange å velge i mellom.

Har dere støttet noen? Hvilken valgte dere?

Er opptatt av at hjelpen skal nå de som trenger det, og ikke "administrasjonen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil bare tipse om en annen organisjasjon også, kalt "En jordmor til Betlehem", hvor pengene overføres direkte som stipend til en jordmorstudent ved universitetet i Betlehem. Tanken er å komme til fødende så de skal slippe å føde på veien fordi de ikke kommer gjennom check pointen i tide.

Kopierer noe jeg skrev i en annen tråd. Det er kanskje ikke den mest sentrale organisasjonen i denne saken, men noe man kan tenke på en annen gang? Jeg meldte meg i hvert fall inn i Palestinakomiteen i dag, har tenkt å gjøre det lenge og fikk omsider somlet meg til det. Som svar fikk jeg at pågangen er så stor nå at de er tomme for materiell, og det er jo en bra nyhet=)

Tipser til de som bor rundt Trondheim om å komme på kunstnerløft for Gaza 06.01.09 på Britannia Hotell. 200kr å komme inn, og pengene som blir samlet inn går til hjelpearbeid i Gaza. Det var kanskje ikke akkurat svaret du spurte etter, men det var da noe. Let litt rundt på sidene til palestinakomiteèn, så finner du kanskje noe? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...