Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

I dag har jeg fått post=)

* 28 nautral/nude paletten. Veldig lite pigmenterte øyeskygger, jeg syns jeg må bruke mye for å få noe farge :snurt: Det er sikkert en vanesak.

* Concealerpaletten. Hvorfor kjøpte jeg egentlig den tro? Kommer vel til å bare bruke to eller 3 av fargene.

* Div. prøver fra Tikei (igjen :lol:)

* Tweezerman, til å fjerne sorte prikker og hudormer. Jeg har ikke helt skjønt hvordan den funker, jeg har merkelig nok ikke noen "modne" prikker for tiden.

* MD Skincare Tinted Moisturiser SPF 15. Fikk med prøve på denne sist jeg bestilte fra Feelunique. Den gir litt farge + fuktighet, og det beste er SPF 15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fine farger det var på paletten! :) Hvor har du kjøpt den?

Ebay of course ;)For 6 dollar eller noe.

De har de også på Coastal Scents. Mener jeg har lest/hørt at de er de samme palettene. Coastal Scents kjøper de opp i kina/korea (?) og selger de videre.

Liker paletten bedre og bedre. Var nok bare litt uheldig med de første fargene jeg prøvde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan funker den der tweezerman greia?

Jeg er ikke helt sikker :klø:.

Tror du skal dra de løkkene over, men jeg får det ikke til å virke på meg. Kanskje de ikke er modne nok.. :sjenert:.

Jeg har til og med søkt etter "bruksanvisningfilm" på youtube, men fant ikke noe :lol:

6 dollar!! Det er jo sykt :sikle: Tror jeg må ta meg en liiten tur på ebay...

:fnise: Tror frakten kom på 12 dollar da, men det er fortsatt billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle
I dag har jeg fått post=)

* 28 nautral/nude paletten. Veldig lite pigmenterte øyeskygger, jeg syns jeg må bruke mye for å få noe farge :snurt: Det er sikkert en vanesak.

* Concealerpaletten. Hvorfor kjøpte jeg egentlig den tro? Kommer vel til å bare bruke to eller 3 av fargene.

* Div. prøver fra Tikei (igjen :lol:)

* Tweezerman, til å fjerne sorte prikker og hudormer. Jeg har ikke helt skjønt hvordan den funker, jeg har merkelig nok ikke noen "modne" prikker for tiden.

* MD Skincare Tinted Moisturiser SPF 15. Fikk med prøve på denne sist jeg bestilte fra Feelunique. Den gir litt farge + fuktighet, og det beste er SPF 15.

Vær litt forsiktig med å bruke consealerene under øynene, vi vet ikke om de tetter igjen alt som er av porer :) Jeg er helt nazi når det gjelder produkter rett på huden. Hehe..

Jeg synes 28-nøytral-paletten er superbra, jeg .. Har du prøvd de mørkeste skyggene?

Tror den Tweezerman-greia skal "skrape" vekk prikkene? Eller?

Edit: Jeg har også fått prøver fra Tikei, og er nesten sikker på at jeg fant en farge som passer meg. Wee :) Har du bestilt store str. der før? Synes betalingsmetoden var noe snål ..

Endret av Christabelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær litt forsiktig med å bruke consealerene under øynene, vi vet ikke om de tetter igjen alt som er av porer :) Jeg er helt nazi når det gjelder produkter rett på huden. Hehe..

Jeg synes 28-nøytral-paletten er superbra, jeg .. Har du prøvd de mørkeste skyggene?

Tror den Tweezerman-greia skal "skrape" vekk prikkene? Eller?

Edit: Jeg har også fått prøver fra Tikei, og er nesten sikker på at jeg fant en farge som passer meg. Wee :) Har du bestilt store str. der før? Synes betalingsmetoden var noe snål ..

Takk for tips om concealerpaletten, da blir den nok brukt bare rundt nesen osv.

Blir mer og mer fornøyd med nøytral-paletten :jepp:. Noen av fargene er kjempe fine, jeg merker jeg går mest mot de med glitter :fnise:.

Tweezerman skal nok skrape vekk ja. Men den tar ikke med seg noe hos meg. Da bør jeg kanskje være fornøyd, siden det tyder på at prikkene mine er små, :sjenert: eller noe sånn...

Nei, jeg har ikke bestilt store str. fra Tikei før, men tror nok jeg kommer til å gjøre det. Har faktisk funnet to farger som funker fint på meg, så da må jeg bare bestemme meg for hvilken jeg vil ha :gjeiper:. Luksusproblem i grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Takk for tips om concealerpaletten, da blir den nok brukt bare rundt nesen osv.

Blir mer og mer fornøyd med nøytral-paletten :jepp:. Noen av fargene er kjempe fine, jeg merker jeg går mest mot de med glitter :fnise:.

Tweezerman skal nok skrape vekk ja. Men den tar ikke med seg noe hos meg. Da bør jeg kanskje være fornøyd, siden det tyder på at prikkene mine er små, :sjenert: eller noe sånn...

Nei, jeg har ikke bestilt store str. fra Tikei før, men tror nok jeg kommer til å gjøre det. Har faktisk funnet to farger som funker fint på meg, så da må jeg bare bestemme meg for hvilken jeg vil ha :gjeiper:. Luksusproblem i grunn.

Tenker bare på at milier under øynene er umulig å få vekk uten å være i store smerter :) Jeg lar mine være, er så redd for å kløne og putte fingeren i øyet eller å lage stygge arr som jeg ikke kan behandle med MD-kur.. Mener de supersmå og flate hvite miliene akkurat på det tynneste under øynene ..

Tenkte å legge inn bestilling på en Tikei-foundation når studielånet kommer i morgen =) Er veldig fornøyd, har brukt den en ukes tid nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker bare på at milier under øynene er umulig å få vekk uten å være i store smerter :) Jeg lar mine være, er så redd for å kløne og putte fingeren i øyet eller å lage stygge arr som jeg ikke kan behandle med MD-kur.. Mener de supersmå og flate hvite miliene akkurat på det tynneste under øynene ..

Ahh, de har jeg en del av. Tenker liksom ikke over de, er så vant med at de er der.

Prøvde å fjerne en for noen år siden, og klemte og klemte uten noe resultat. Fikk bare et sår i stedet, ble heldigvis ikke noe arr. Så de lar jeg bare være.

Det er verre med de sorte prikkene på haka og nesen ;sukk:. De klammer jeg på så fort jeg har anledning.

Testet tweezer'n etter hadde dusjet i dag, og da fikk den med seg en del :) Hjalp nok på at huden ble dampet i dusjen, så porene åpnet seg skikkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Ahh, de har jeg en del av. Tenker liksom ikke over de, er så vant med at de er der.

Prøvde å fjerne en for noen år siden, og klemte og klemte uten noe resultat. Fikk bare et sår i stedet, ble heldigvis ikke noe arr. Så de lar jeg bare være.

Det er verre med de sorte prikkene på haka og nesen ;sukk:. De klammer jeg på så fort jeg har anledning.

Testet tweezer'n etter hadde dusjet i dag, og da fikk den med seg en del :) Hjalp nok på at huden ble dampet i dusjen, så porene åpnet seg skikkelig.

Ja, det må man gjøre før man klemmer :) Jeg pleier å koke vann i en kjele og stå over så lenge jeg gidder. Har veldig lyst på et vapazon-apparat, men det er veldig dyrt .. Jeg klemmer også uten å dampe, men det er fy-fy =)

Drar du tingen over huden eller hvordan funker den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh milier er irriterende :sur:

Har tre stykker på øyelokket akkurat nå, mistenker Urban Decay Primer Potion for the dirty work :dry:

Jeg må innrømme at jeg har klemt to-tre stykker.. vanskelig å vite når man "får det til" men alle er borte nå, så det funker jo greit, selv om det sikkert er fryktelig fy-fy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må man gjøre før man klemmer :) Jeg pleier å koke vann i en kjele og stå over så lenge jeg gidder. Har veldig lyst på et vapazon-apparat, men det er veldig dyrt .. Jeg klemmer også uten å dampe, men det er fy-fy =)

Drar du tingen over huden eller hvordan funker den?

Bare drar den over ja, legger på litt trykk.

Har så lyst til å prøve den på min kjære, for han har masse sorte prikker på nesen. Men han er litt pinglete :fnise:

Argh milier er irriterende :sur:

Har tre stykker på øyelokket akkurat nå, mistenker Urban Decay Primer Potion for the dirty work :dry:

Jeg må innrømme at jeg har klemt to-tre stykker.. vanskelig å vite når man "får det til" men alle er borte nå, så det funker jo greit, selv om det sikkert er fryktelig fy-fy!

Ikke si det da, jeg som nettopp har kjøpt primer potion :sukk: Ikke rukket å brukt den så mye ennå, så jeg har heldigvis fått noen ekstra milier. Men jeg skal nok være litt obs på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle
Bare drar den over ja, legger på litt trykk.

Har så lyst til å prøve den på min kjære, for han har masse sorte prikker på nesen. Men han er litt pinglete :fnise:

Gutter .. *tsk tsk tsk*

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt meg krølltang :danse:.

Er det noen som har et bra varmebeskyttende produkt å anbefale?

Pleier ikke en gang føne håret mitt jeg, så jeg aner ikke hva jeg bør bruke :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Nå har jeg bestilt meg krølltang :danse:.

Er det noen som har et bra varmebeskyttende produkt å anbefale?

Pleier ikke en gang føne håret mitt jeg, så jeg aner ikke hva jeg bør bruke :sjenert:

Ikke Redken sin i hvert fall :fnise:

Jeg anbefaler Wella sin High Hair Flat Iron Spray. Den skal jeg kjøpe neste gang. Jeg elsker den, brukte den hele tiden før. Men dumme meg måtte bare prøve noe nytt (som ikke er bedre). Nå har jeg to sprayer jeg må bruke opp først :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke Redken sin i hvert fall :fnise:

Jeg anbefaler Wella sin High Hair Flat Iron Spray. Den skal jeg kjøpe neste gang. Jeg elsker den, brukte den hele tiden før. Men dumme meg måtte bare prøve noe nytt (som ikke er bedre). Nå har jeg to sprayer jeg må bruke opp først :kjefte:

Ikke Redken nei, kjekt å vite hva jeg skal styre unna også.

Er litt skeptisk til den du nevner, fordi den skal hjelpe til å gjøre håret rett :sjenert: Jeg ønsker liksom den motsatte effekten. håret mitt er veldig rett til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visakortet mitt har forresten fått kjørt seg litt i dag også.

Jeg har bestilt meg ekstern harddisk på 1T til bare 700,-.

Kjekt å kunne ta back-up av alle bilder, musikk og programmer.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

NB: Det er vennesalg på Cubus i morgen. 50% på alle klær :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennesalg, er det hvis man er 2 som handler sammen..? :)

Ja, egentlig.

Men sist jeg var der så brydde de seg ikke om det. Da havnet vi i to forskjellige køer, å sto i kø i nærmere 2 timer :snurt:.

Edit: Jeg fikk også en mail jeg skulle printe ut å ta med, men den var det ingen som hadde med seg forrige gang.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...