Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kle deg gjerne i kleskjedens stil slik at de ser at du passer inn og liker det de selger :)

Eks. en venninne av meg skulle søke jobb som daglig jobber i en fancy skobutikk og dahun kom på intervju valgte hun å fokusert på skoene i antrekket, hun fikk jobben og er nesten sikker på at skoene hadde mye å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips =)

Har en del klær fra den kjeden, men er litt redd at det blir for "obvious" dersom jeg trapper opp med klær bare derfra.

Men velge en stil som passer inn kan jeg nok klare.

Intervjuet gjelder Visual Merchandier, altså den som er ansvarlig for utstillingene osv. Så jeg må jo vise at jeg følger med på trendene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips =)

Har en del klær fra den kjeden, men er litt redd at det blir for "obvious" dersom jeg trapper opp med klær bare derfra.

Men velge en stil som passer inn kan jeg nok klare.

Intervjuet gjelder Visual Merchandier, altså den som er ansvarlig for utstillingene osv. Så jeg må jo vise at jeg følger med på trendene.

Wow, det høres kult ut. :) Lykke til. Vis at du har peiling på trender, kan å kombinere klær, og at du vet hva slags konsept kleskjeden kjører. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det gikk veldig bra på jobbintervjuet jeg :)

Var hele 3 stk som intervjuet meg :eeeh:, heldigvis ble jeg ikke noe særlig nervøs.

Distriktssjefen virker veldig positiv, men det var mange søkere på stillingen.

De skulle gi beskjed i midten av uken.

Jeg har fått tilbud om en annen jobb da, samme type som har har hatt før. Avdelingsleder der hele avdelingen skal omstruktureres. Sikkert en kjempe spennende jobb og brukbart betalt. Ulempene er arbeidstidene og at det er 45 min reisevei én vei :haar: Ikke så gøy å starte på jobb halv 8 om morgenen og måtte kjøre 45 min først.

Har søkt på en jobb til, søknadsfrist 30.09. Så jeg får se, det er litt spennende.

Siden sist har jeg kjøpt en Eos-lipbalm og Nars blush, så ikke så mye shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Syns det gikk veldig bra på jobbintervjuet jeg :)

Var hele 3 stk som intervjuet meg :eeeh:, heldigvis ble jeg ikke noe særlig nervøs.

Distriktssjefen virker veldig positiv, men det var mange søkere på stillingen.

De skulle gi beskjed i midten av uken.

Jeg har fått tilbud om en annen jobb da, samme type som har har hatt før. Avdelingsleder der hele avdelingen skal omstruktureres. Sikkert en kjempe spennende jobb og brukbart betalt. Ulempene er arbeidstidene og at det er 45 min reisevei én vei :haar: Ikke så gøy å starte på jobb halv 8 om morgenen og måtte kjøre 45 min først.

Har søkt på en jobb til, søknadsfrist 30.09. Så jeg får se, det er litt spennende.

Siden sist har jeg kjøpt en Eos-lipbalm og Nars blush, så ikke så mye shopping.

Orgasm? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppingspree :nigo:

Jeg og venninne LB har vært på en skikkelig shoppingrunde i dag.

Startet på Cubus:

* Dream Tee, kr 179,-

* Belte, kr 149,-

* Lang, hvit skjorte kr 199,-. sånn som alle kjøpte seg for minst et halvt år siden, men som ikke jeg fant ut at jeg kunne bruke før nå :sjenert:

* Skinnhansker, kr 299,- Litt dyre hansker, men utrolig myke og deilige.

* Kjede, kr 129,-, fra Accent.

*Lærarmbånd, kr 69,-, fra Lindex.

* Topp, kr 260,- fra Vero Moda

* Hårspray og bodylotion, 10kr stk. Har ikke helt troen på disse, men de var jo så billige.

* Skjerf, kr 129,-, fra HM

* eyebrowpencil, kr 29, fra HM* Touche Magique concealer, kr 109,-

* 4 enkle blomsterpotter, kr 17,- pr stk fra Plantasjen. Jeg har så mange forskjellige potter, blir finest med ca samme stil på alle.

* Selvfølgelig ble det en bukett med roser når jeg først var innom Plantasjen.

* Vase, kr 19,-.

Litt fra ebay som ventet i postkassen:

* Urban Decay Primer Potion, kr 150 ca.

* Essie Matte About You, ca kr 30,-. Gjør blank neglelakk matt :)

* OPI Ridge Filler, ca kr 30,-

* OPI Mystery, ca kr 50,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med shoppingspree!! :hoppe:

Ser du har kjøpt øyenbrynsblyant fra H&M, er den bra? Jeg har lyst på en men føler ikke for å bruke så mye penger på det... og 29,- er jo definitivt ikke mye penger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med shoppingspree!! :hoppe:

Ser du har kjøpt øyenbrynsblyant fra H&M, er den bra? Jeg har lyst på en men føler ikke for å bruke så mye penger på det... og 29,- er jo definitivt ikke mye penger! :fnise:

Jeg aner ikke :lol:. Har ikke brukt øyenbrysblyant før. Ble litt for ivrig med nappingen i går :rodme:, så det er noen hull som bør fylles inn. Virker som den funker greit, men tviler på at den holder hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle

*misunnelig*

Jeg vil også på shopping-spree :)

Kult med den som gjør lakken matt! Hvordan synes du resultatet blir?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*misunnelig*

Jeg vil også på shopping-spree :)

Kult med den som gjør lakken matt! Hvordan synes du resultatet blir?

Har bare testen den på en negl ennå, og den ble skikkelig matt. Er jo gøy å variere litt. Får teste den med flere neglelakker under senere.

Har vært på salg og shoppet litt i helgen:

* Tursko, kr 600,-

Disse har allerede blitt testet på en 4-timer fjelltur uten at jeg fikk gnagsår =)

* Vinterjakke, kr 100,- (nedsatt fra 1499,-!!)Denne kommer jeg til å bruke masse i vinter på tur med bikkjene.

Nå kan vinteren bare komme.

Jeg fikk ikke jobben i kleskjeden, men jeg står på 2.plass. Så dersom hun som fikk den takker nei blir den min. Det skal nok mye til men...

Jeg har jo ikke noe utdanning innen form/farge/dekoratør, så det skulle ikke mye til for å slå meg heller da.

Venter fortsatt på svar på en annen jobb jeg har søkt på. Der var søknadsfristen den 30. Den 29. sendte jeg mail for å sjekke at de hadde mottatt min søknad og høre hvor langt de hadde kommet i prosessen. Har ikke fått noe svar og det irriterer meg litt.

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Damn, hvor fant du den jakka SÅ billig? Jeg trenger også en skikkelig boble-jakke :fnise: Utrolig vanskelig å finne en som er varm, fin og liten nok til at jeg kommer meg inn i bilen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med å komme på andreplass da! Det er jo utrolig bra når du ikke har den utdanningen! :Nikke: Krysser fingrene for at hun andre ikke vil ha den likevel ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damn, hvor fant du den jakka SÅ billig? Jeg trenger også en skikkelig boble-jakke :fnise: Utrolig vanskelig å finne en som er varm, fin og liten nok til at jeg kommer meg inn i bilen min ;)

På Felleskjøpet av alle ting :lol:. skulle innom å kjøpe noe stæsj til bikkjene og så¨var det jo kjempe salg der.

Sambo kjøpte også sånn jakke + regnjakke, terrassevarmer og hengekøye til under 600,-.

Gratulerer med å komme på andreplass da! Det er jo utrolig bra når du ikke har den utdanningen! :Nikke: Krysser fingrene for at hun andre ikke vil ha den likevel ;)

Takk :klem:. Var bare 80% den stillingen da. Håper jo at jeg får 100% et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
På Felleskjøpet av alle ting :lol:. skulle innom å kjøpe noe stæsj til bikkjene og så¨var det jo kjempe salg der.

Sambo kjøpte også sånn jakke + regnjakke, terrassevarmer og hengekøye til under 600,-.

Takk :klem:. Var bare 80% den stillingen da. Håper jo at jeg får 100% et sted.

Aha. Jeg er på Felleskjøpet stadig vekk; kjøper spon til marsvinburene der. Skal jammen meg se om jeg finner en billig jakke. Det hadde gjort seg nå som det begynner å bli kaaaldt *hutre, hutre*

Og hjemmesykepleien + ullkåpe = upraktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dessverre ikke at de har det tilbudet på alle Felleskjøp-butikker.

Men de har som regel masse praktiske klær der.

Pappaen min jobber der, så jeg får 30% dersom det er noen som kjenner meg i kassa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...