temar Skrevet 27. august 2009 Forfatter #501 Del Skrevet 27. august 2009 Fikk pakke fra feelunique i dag. * MD Skincare Continuous Eye Hydration 15ml. Er fornøyd med den jeg har fra Decleor også, men kjekt å prøve litt forskjellige. * md formulations Continuous Renewal Complex. * Decleor Hydra Floral Eye & Lip Moisturising Mask. Nå har jeg både for ansikt og øyene =) Totalt for dette ble litt over 700,- Det beste av alt er at jeg slapp toll Fikk med en gratis veske fra Md. Ikke helt min stil men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 27. august 2009 #502 Del Skrevet 27. august 2009 Fikk pakke fra feelunique i dag. * MD Skincare Continuous Eye Hydration 15ml. Er fornøyd med den jeg har fra Decleor også, men kjekt å prøve litt forskjellige. * md formulations Continuous Renewal Complex. * Decleor Hydra Floral Eye & Lip Moisturising Mask. Nå har jeg både for ansikt og øyene =) Totalt for dette ble litt over 700,- Det beste av alt er at jeg slapp toll Fikk med en gratis veske fra Md. Ikke helt min stil men Oo, hvorfor slapp du toll? Jeg slipper aldri unna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. august 2009 Forfatter #503 Del Skrevet 27. august 2009 Oo, hvorfor slapp du toll? Jeg slipper aldri unna. JEg aner ikke. Verdien utenpå pakken var jo oppgitt til å være over 100 dollar. Jeg fikk bare en hentelapp fordi pakken var for stor til postkassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 27. august 2009 #504 Del Skrevet 27. august 2009 Jeg føler jeg har lest veldig mye om den der Decleor Hydra Floral Essence Mask-greia. Er det noe alle har gått til anskaffelse av? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 28. august 2009 Forfatter #505 Del Skrevet 28. august 2009 Jeg føler jeg har lest veldig mye om den der Decleor Hydra Floral Essence Mask-greia. Er det noe alle har gått til anskaffelse av? Har jeg gått glipp av noe? Tja, Hilde Christina skryter den litt opp i skyene på bloggen sin. Jeg har bare brukt den en gang ennå. Tror den blir god i vinter, for da får jeg alltid tørr hud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 28. august 2009 #506 Del Skrevet 28. august 2009 Tja, Hilde Christina skryter den litt opp i skyene på bloggen sin. Jeg har bare brukt den en gang ennå. Tror den blir god i vinter, for da får jeg alltid tørr hud. Det har jeg merket! Bloggen hennes får meg alltid til å ville kjøpe ting, for hun er veldig god til å reklamere for tingene hun liker kanskje jeg må prøve den en gang jeg får veldig god råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 28. august 2009 Forfatter #507 Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Har vært en tur på kafé med venninne A, litt for å teste formen min. Sitte stille på en stol og spise is klarte jeg jo helt fint :gjeiper: Gikk en liiiten tur gjennom senteret også. Jeg endte opp med en lang sort cardigan fra cubus, kr 299,- 74% bomull, 20% polyamid og 6% alpakka, altså ikke noe acryldritt. Den er såpass lang at den dekker rompa, uten at det ser ut som om jeg går med et telt/søppelsekk. Endret 29. august 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 29. august 2009 #508 Del Skrevet 29. august 2009 Spise id? :klø: Hehe, klarer ikke du heller å gå i et kjøpesenter uten å kjøpe noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 29. august 2009 Forfatter #509 Del Skrevet 29. august 2009 Spise id? :klø: Hehe, klarer ikke du heller å gå i et kjøpesenter uten å kjøpe noe? Spise is skulle det jo stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 5. september 2009 #510 Del Skrevet 5. september 2009 Har du shoppet i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. september 2009 Forfatter #511 Del Skrevet 5. september 2009 Har du shoppet i det siste? Jeg har bare bestilt noe sminke jeg venter på å få. En gel-eyeliner, en blendekost og en øyenskygge tror jeg Faktsik ikke noe mer. *nesten stolt av seg selv* :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 5. september 2009 #512 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har bare bestilt noe sminke jeg venter på å få. En gel-eyeliner, en blendekost og en øyenskygge tror jeg Faktsik ikke noe mer. *nesten stolt av seg selv* :gjeiper: ooo, hvor har du bestilt fra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 5. september 2009 Forfatter #513 Del Skrevet 5. september 2009 ooo, hvor har du bestilt fra? Earthglominerals. Har en del øyeskygger og foundation fra der fra før. De er jo kjempe billige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 8. september 2009 #514 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har bare bestilt noe sminke jeg venter på å få. En gel-eyeliner, en blendekost og en øyenskygge tror jeg Faktsik ikke noe mer. *nesten stolt av seg selv* :gjeiper: Den der gel-eyelineren hørtes interessant ut, så du kan gjerne gi et lite referat når du har fått den og prøvd den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. september 2009 Forfatter #515 Del Skrevet 9. september 2009 Den der gel-eyelineren hørtes interessant ut, så du kan gjerne gi et lite referat når du har fått den og prøvd den! Nå har jeg fått den=) Holdbarheten er det ikke noe å si på, den sitter nesten litt for godt Jeg syns den er vanskelig å få på pent da, men så er jeg helt fersk på eyeliner på øyelokket. Pleier bare bruke kajal på nedre vippekant egentlig:sjenert: Så jeg er litt i en tilvenningsprosess ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 9. september 2009 Forfatter #516 Del Skrevet 9. september 2009 Ja, nå har jeg altså fått pakken med div. sminke. Brush-cleaner, 2pk blendekoster, gel-liner og en øyenskygge + en gratis prøve på øyeskygge, alt til under 200,- =) ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Nå har jeg summert shoppingen for august. Det ble litt over 4400,-. Det var mer enn jeg hadde regnet med. Trodde ikke jeg hadde shoppet så mye jeg men . ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Bedriften jeg jobber i skal legges ned, så jeg har blitt oppsagt. Det er en litt rar følelse. Jeg har jo vært arbeidsledig før, men aldri fått sparken. I dag har jeg vært rundt omkring med cv'er, så får vi bare krysse fingrene for at jeg får noen jobbintervju i nærmeste fremtid. Har fått tilbud om en jobb allerede, som kundeveileder over telefonen. Har egentlig ikke noe lyst på den, tror den kan være veldig ensformig. Så den er plan B. Leverte cv'en min på noen klesbutikker i dag, så da ble det bittelitt shopping i samme slengen. * Grå, lang topp som er innsvingt i livet, kr 199,- * Lilla, lang basic topp, kr 149,- * Hvit, lang basic topp, samme som lilla. Denne fikk jeg gratis, for Cubus har 3 for 2 på topper og tights (overse den grønne neglebørsten, den er vist valpen sin ) Nå har jeg vel snart nok lange topper å bruke sammen med alle tightsene jeg har kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 9. september 2009 #517 Del Skrevet 9. september 2009 Du har ikke fått sparken da Blitt avskjediget heller. Huff, sparken er et grusomt ord. Jeg håper du får ny jobb snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. september 2009 Forfatter #518 Del Skrevet 14. september 2009 Fikk ny katalog fra HM i dag, så her er en liten ønskeliste: * Pudderfarget topp * Halskjede * 4pk øredobber * Knytebelte, litt usikker på om jeg vil ha sort eller sølv. Sort går jo til nesten alt, men så har jeg to brede sorte belter fra før * Figursydd genserkjole. Men jeg får vel være fornuftig å vente til jeger sikker på at jeg har jobb før jeg bestiller mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 15. september 2009 #519 Del Skrevet 15. september 2009 Så leit at bedriften skal legges ned! Håper du får deg en jobb du trives godt i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 15. september 2009 Forfatter #520 Del Skrevet 15. september 2009 Takk Ble en liten runde med shopping i dag: * Dundyne fra Kid * Søtt blått og hvitt sengesett x2. Lå en pakke fra La Redoute i postkassen og ventet da jeg kom hjem: * Lilla strømpe. * Genser med mohair. Hadde bestilt et par støvletter også, men de var plutselig utsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå