temar Skrevet 12. august 2009 Forfatter #481 Del Skrevet 12. august 2009 Har glemt og summere shoppingen for juli, det ble bare kr 1654,-. Fornøyd med det:) I går dro vi ca 2 for å se på ny bil meg =) Bilen var kjempesøt, med masse fancy utstyr. Sambo syns det virket som om den var i god stand også Så da drar vi for å hente den enten lørdag eller tirsdag. Når vi først var i en større by så ble det jo bittelitt shopping: * Stikkelsbærbusk, kr 99,- * Kentiapalme, kr 299,- * 2x fleecepledd, kr 50,- Til å dekke over sofaen med sånn at ikke valpen krafser den sund.. * Roser, kr 44,- Ble en tur innom Biltema også, for sambo skulle ha noen greier til den gamle bilen. Da kjøpte jeg vindusrengjøringskluter og bilrengjøringskluter, sånn at det er klart til jeg får den nye bilen :gjeiper: Sambo drar på treningsleir i Sivilforsvaret mandag. Han blir borte 3 uker Så da må jeg få med meg en venninne og hente bilen, så da blir det sikkert mer shopping :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 13. august 2009 #482 Del Skrevet 13. august 2009 Hehe, det er så søtt å ha busker og planter på handlelisten Stikkelsesbær er forresten veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 13. august 2009 #483 Del Skrevet 13. august 2009 Wee, hva slags bil skal du få? Jeg kjøpte også bil-ting da jeg fikk ny bil. Kluter, svamper, sjampoer, duft-stæsj og bil-kurv *hehe* Så kjedelig at han er borte i tre uker Jeg har aldri vært borte fra min i mer enn en uke av gangen. Men du er kanskje vant til det, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. august 2009 Forfatter #484 Del Skrevet 14. august 2009 Hehe, det er så søtt å ha busker og planter på handlelisten Stikkelsesbær er forresten veldig godt Stikkelbær er super godt Vet ikke helt hva jeg skal bruke de til da Vi kommer sikkert bare til å spise de som de er tenker jeg. Blir uansett ikke noen bær før til neste høst. Wee, hva slags bil skal du få? Jeg kjøpte også bil-ting da jeg fikk ny bil. Kluter, svamper, sjampoer, duft-stæsj og bil-kurv *hehe* Så kjedelig at han er borte i tre uker Jeg har aldri vært borte fra min i mer enn en uke av gangen. Men du er kanskje vant til det, eller? Jeg skal kjøpe en peugot 307 premium. Liten og søt bil med en nydelig blåfarge, skinnseter og masse fancy ekstrautstyr. Kan bla. så på AC sånn at hanskerommet blir til kjølerom Den funksjonen blir nok brukt bare når sambo er med på langtur. 1. gangen jeg har så ny og dyr bil, så nå må jeg nok være mer nøye med å vasken den. På min gamle har jeg bare spylet av med hageslangen noen ganger hver sommer 3 uker er kjempe lenge, ikke vant med det nei. Har vel ikke vært borte fra hverandre lenger enn 2 uker, det var i forbindelse med hans jobb. I går skar han seg i fingeren på jobb, måtte til legen å sy 6 sting. Ble bare sykmeldt i går og i dag da, men er vel noe begrenset hva han kan gjøre. Jeg håper jo på at han skal bli sendt hjem fra Sivilforsvaret pga. av det, men det er kanskje litt for optimistisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 14. august 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 14. august 2009 Fikk pakke fra Ellos i dag=) * Rutet kjole, super mykt stoff, passe lang og passe vid. Denne kommer jeg til å bruke mye . * Lang trøye/kjole, fin til å bruke under kjolen, eller andre kjoler/tunikaer som er litt korte. * Støvler, kanskje litt vid i leggen, men da får jeg stappet nedi jeansen;) * Belte, som er delt i to. Passer fint både i midjen og på hoften. * Beskyttelsestrekk til baksete. Kjekt å ha når jeg skal frakte ting, må jo beskytte de fine skinnsetene mine litt Ser ut som om jeg er ferdig med den litt sukkersøte sommerstilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. august 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 16. august 2009 Vi har hentet bilen Fikk hentet den i går, greit å ha den på plass før sambo drar bort i 3 uker. Ble tid til en liten time med shopping, fikk med meg noen basis klær denne gangen. * Cardigan fra HM. * Tights med glidelås, fra HM. * Lee Leola straight. Jeg jeansene fra Lee, de er superbehagelige å ha på og har god kvalitet. De holder seg like fine etter et par dagers bruke, mens billigbuksene henger i rompa etter et par timer. Jeg har 3 jeans fra Lee fra før, så jag hadde vel strengt tatt ikke bruk for én til, men det var 50% avslag så da måtte jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 16. august 2009 #487 Del Skrevet 16. august 2009 Så mye fint, temar! Er også ferdig med sommerstilen nå føler jeg, gleder meg til å pakke meg inn i skjerf og luer og tøy i høstfarger og mørk neglelakk på neglene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. august 2009 Forfatter #488 Del Skrevet 16. august 2009 Så mye fint, temar! Er også ferdig med sommerstilen nå føler jeg, gleder meg til å pakke meg inn i skjerf og luer og tøy i høstfarger og mørk neglelakk på neglene Takk Merkelig nok gleder jeg meg også til å pakke meg inn litt igjen. Samtidig føler jeg at jeg ikke har fått brukt sommerklærne mine nok i sommer, har jo bare regnet jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 17. august 2009 #489 Del Skrevet 17. august 2009 Mye fint ja Tightsen var stilig, den kan jeg også tenke meg Ser jeg deler av en pote på bildet av beltet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. august 2009 Forfatter #490 Del Skrevet 17. august 2009 Mye fint ja Tightsen var stilig, den kan jeg også tenke meg Ser jeg deler av en pote på bildet av beltet ? Haha, ja det gjør du. Legger man ting på gulvet får det ikke ligge i fred :gjeiper: Merkelig nok så klarer hun å lure seg med på de fleste bilder. Hun er jo ikke rolig et sekund, så hun er alltid på vei ut eller inn av bildet . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. august 2009 Forfatter #491 Del Skrevet 18. august 2009 (endret) Det var farlig stille en periode på jobb i dag. Jeg endte opp en liten tur innom hm.com Cardigan. Bluse. Jeans. Bukse med funky farge. Jeg var ganske optimistisk som bestilte to bukser. Dessverre er det stor sjans for at de ikke passer og må i retur . Fikk denne pakken i går. Nesten alt går i retur * Buksene som jeg var så optimistisk å bestille, passet jo ikke selvfølgelig, Den ene var for trang og den andre for stor. Men det gjør ikke noe, for jeg fant jo en i helgen. * Den lange cardiganen passet virkelig ikke min kroppstype. Jeg druknet i stoff. * Blusen/skjortekjolen var fin og behagelig, men jeg har jo to skjortekjoler fra før. Da beholder jeg bare en enkel sort tights som jeg ikke linket til . Jeg må få ryddet i klesskapet mitt snart. Tror jeg kjøper alt for mye trendplagg som egentlig ikke blir brukt noe særlig (eller brukt et par ganger før jeg blir lei). Jeg må bli litt flinkere til å tenke over om jeg tenger plaggene før jeg kjøper. Endret 18. august 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cantaloupe Skrevet 18. august 2009 #492 Del Skrevet 18. august 2009 Merkelig nok gleder jeg meg også til å pakke meg inn litt igjen. Samtidig føler jeg at jeg ikke har fått brukt sommerklærne mine nok i sommer, har jo bare regnet jo Helt enig! Skuffende lite sommer i år, men jeg gleder meg til strikkede plagg og skjerf/sjal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. august 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 19. august 2009 Tror jeg blir litt påvirket av bloggen til Hilde Christina jeg.... I dag har jeg fått Tikei Ultimate Kabuki. Dæven den er myk og god. Trodde jeg hadde en bra børste fra før jeg, men de kan ikke sammenlignes. Fikk også med prøver på Matte Finishing Veil og Angel Rouge. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 20. august 2009 #494 Del Skrevet 20. august 2009 bloggen hennes er farlig ja! plutselig føler man at man trenger en haug med ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 21. august 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 21. august 2009 (endret) bloggen hennes er farlig ja! plutselig føler man at man trenger en haug med ting I know. Men det er sikkert bra for huden min at jeg leser bloggen. Takket være den har jeg hatt dagkrem med høy solfaktor i sommer, det har jeg aldri brukt før. Ikke det at jeg har sett solen så mye i sommer da men I dag har jeg vært hos frisøren, over et halvår siden sist. Det var ikke slitt sa hun, men veldig tykt og tungt. Så her skulle det klippes opp. Jeg fikk beholde lengden på håret og etasjene ble ikke så veldig korte, går fint an å samle håret i strikk ennå=) Hentet enda en pakke fra Ellos i dag Jeg retunerte jo så mye sist at jeg slang på litt ekstra :gjeiper: * 2x spilebh, en hvit og en sort. Omtrent så enkel som mulig, kr 49,- * 2x ribbestrikkede leggings med knapper, en sort og en mørk grå, kr 149,- * Ballerina, kr 125,- * Naturhvit støvel, kr 195,-. Disse er jeg veldig usikker på.. Kjekt å ha noe annet en bare sorte sko selvfølgelig, men jeg får litt "drill-pike"følelse av de. Hva syns dere? Sambo kommer nok til å like de, for han liker alt som er hvitt Han kommer hjem i kveld Har ikke sett han siden søndagkveld. Han drar igjen på søndag og da skal han være bort to uker . Håper han får fikset anlegg i den nye bilen min i helgen Edit: Glemte å legge inn linkene. Endret 21. august 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 23. august 2009 #496 Del Skrevet 23. august 2009 Gratulerer med ny bil! Og mange fine kjøp i løpet av sommeren Du er heldig som har en mann som kan LAGE hagemøbler by the way, de ble jo kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. august 2009 #497 Del Skrevet 26. august 2009 Fikk du anlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. august 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 26. august 2009 Fikk du anlegg? Neh, det ble det ikke tid til, så anlegget sitter fortsatt i den gamle bilen. Fikk tatt av skiltene av den gamle og levert de da=) Så jeg får klare meg med det som sitter i bilen originalt, funker jo det også. ¨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg er syk . Var en veldig lang dag på jobb i går, dumme meg hadde jo ikke vett til å gå hjem. Hadde nesten ikke stemme, sår i halsen og snufset konstant. Hadde 38.7 i går kveld, er heldigvis mye bedre i dag. Ringte til legekontoret tidligere i dag, men de ville ikke ta i mot meg. De testet ikke for svineinfluensa lenger visstnok . Så lenge jeg ikke er i noen risiko-gruppe klarte det seg med at jeg tok ut egenmelding, så fikk jeg heller ringe igjen dersom jeg ikke blir bedre. Da jeg endelig kom hjem i går lå det noen godbiter til meg i postkassen: * The Body Shop seaweed pore perfector. Jeg er dritt lei de sorte prikkene på haka, ingen ting ser ut til å hjelpe * Decleor Hydra Floral Essence Mask Så nå skal jeg legge ansiktsmaske og kure håret før jeg krabber opp i sengen igjen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. august 2009 #499 Del Skrevet 26. august 2009 Neh, det ble det ikke tid til, så anlegget sitter fortsatt i den gamle bilen. Fikk tatt av skiltene av den gamle og levert de da=) Så jeg får klare meg med det som sitter i bilen originalt, funker jo det også. ¨~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jeg er syk . Var en veldig lang dag på jobb i går, dumme meg hadde jo ikke vett til å gå hjem. Hadde nesten ikke stemme, sår i halsen og snufset konstant. Hadde 38.7 i går kveld, er heldigvis mye bedre i dag. Ringte til legekontoret tidligere i dag, men de ville ikke ta i mot meg. De testet ikke for svineinfluensa lenger visstnok . Så lenge jeg ikke er i noen risiko-gruppe klarte det seg med at jeg tok ut egenmelding, så fikk jeg heller ringe igjen dersom jeg ikke blir bedre. Da jeg endelig kom hjem i går lå det noen godbiter til meg i postkassen: * The Body Shop seaweed pore perfector. Jeg er dritt lei de sorte prikkene på haka, ingen ting ser ut til å hjelpe * Decleor Hydra Floral Essence Mask Så nå skal jeg legge ansiktsmaske og kure håret før jeg krabber opp i sengen igjen :gjeiper: Stakkar, er du syk? Her, ta en kopp varm sjokolade Hvis du har sorte prikker på haka, så bør du klemme de ut. Jeg skal ta en runde med blodlansett i kveld (jeg mistenker at det er Bare Escentuals sin feil at jeg har fått nuppete hud de siste ukene) Jeg bruker den masken du har fått; den er så bra! Tips: Påfør den om kvelden, og sov med den. Du har baby-hud dagen etter Så lenge det er musikk i bilen, så spiller det ikke noen rolle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 26. august 2009 Forfatter #500 Del Skrevet 26. august 2009 Stakkar, er du syk? Her, ta en kopp varm sjokolade Hvis du har sorte prikker på haka, så bør du klemme de ut. Jeg skal ta en runde med blodlansett i kveld (jeg mistenker at det er Bare Escentuals sin feil at jeg har fått nuppete hud de siste ukene) Jeg bruker den masken du har fått; den er så bra! Tips: Påfør den om kvelden, og sov med den. Du har baby-hud dagen etter Så lenge det er musikk i bilen, så spiller det ikke noen rolle Takk Har drukket en del varm saft i dag Halsen er en smule bedre, men jeg holder meg hjemme i morgen også. Ang. sorte prikker; Jeg klemmer og jeg klemmer. Først så blir det jo bare et lite krater der, og vips så er det en ny sort prikk :s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå