Trekkoppfuglen Skrevet 13. juli 2009 #461 Del Skrevet 13. juli 2009 Må huke deg opp på Mine innlegg igjen. Jeg likte den kåpa fra Ellos. Og støvlettene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #462 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er skummelt å sitte inne på PC'en på en søndag ja. Det er så skummelt det at alt kan kjøpes med et tastetrykk! Jeg har distrahert meg selv med husarbeid, men sa til meg selv at jeg kunne få lov til å kjøpe meg en ny mascara hvis jeg vasket hele leiligheten. Fine ting du fant på ellos. Gleder meg til høstkolleksjonen til H&M kommer på nett. Fortjener absolutt en ny mascara dersom du vasket hele leiligheten Viktig med belønning etter en sånn jobb Korleis vart din almanakk sjåande ut? Min vert svart med blomst og rosa strikk. Valgte også "malarbok" bakerst Min ble lys blå med pippip på Syns "malarboka" var veldig søt, men tror jeg valgte vanlige notatark bakerst. Ellers var det veldig kjekt å få med treningsoversikt og huskeliste på ukesplanen, og så tok jeg med jobbtimer og været på dagene. Så får vi se hvor flink jeg er til å fylle det ut... Må huke deg opp på Mine innlegg igjen. Jeg likte den kåpa fra Ellos. Og støvlettene. Koselig å se deg her inne igjen=) Kåpen er nå bestilt, med 30% rabatt, sammen med sofatrekkene og gardinene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 22. juli 2009 Forfatter #463 Del Skrevet 22. juli 2009 Fikk almanakken min i dag, den er så søøøt :rødme: (totten er der for å skjule navnet mitt...) Har også hentet pakken fra ellos. * Kåpen var dessverre for løs i livet, samtidig som den var litt kort i ermene :s Tror den går i retur, må vente å høre hva sambo syns.. * Sofatrekkene er sikkert fine, men jeg får dem ikke på pent Trenger nok litt hjelp fra sambo der også. Gardinene ble som forventet =) Bestilte også en helt enkel, hvit bh, med gode, brede stropper. Har også bestilt Crest Whitestrips, ca 170 kr på ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zinnia Skrevet 31. juli 2009 #464 Del Skrevet 31. juli 2009 Kjempesøt almanakk! Lurte på hvor du kjøpte eddie funkhouser-concealeren? Hvor mye koster den? Har kjempelyst til å prøve jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 1. august 2009 #465 Del Skrevet 1. august 2009 Hei, Temar Fant du øyekremen eller? Jeg vil også ha en almanakk! Hvor mye kostet den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. august 2009 Forfatter #466 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Kjempesøt almanakk! Lurte på hvor du kjøpte eddie funkhouser-concealeren? Hvor mye koster den? Har kjempelyst til å prøve jeg også Kjøpte den på nett, du finner instruksjoner til hvordan du gjør det her. Det ble vel ca 250 kr og jeg er veldig fornøyd med den Hei, Temar Fant du øyekremen eller? Jeg vil også ha en almanakk! Hvor mye kostet den? Ja, jeg fant øyekremen, men ikke i salonsize. Fant ut at det ikke er noe å stresse med, for jeg har en del igjen av den gamle. Almanakken ble det val ca 275 kr for mener jeg, men jeg ser at du allerede har bestilt en selv Endret 2. august 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 2. august 2009 Forfatter #467 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Nettopp kommet hjem fra en deilig, innholdsrik langhelg. Jeg og en venninne dro nedover til Oslo torsdagmorgen. Vi var på Metallicakonsert, men fikk selvfølgelig tid til en runde med shopping først Konserten kan man trygt si at var min største musikalske opplevelse på lenge, muligens noensinne. Da 10 000 stemmte i på "Nothing else matters", ble stemningen rett og slett magisk. Fredag sendte jeg min venninne oppover igjen på bussen og etterpå møtte jeg min samboer ved sentralbanestasjonen. Han holder nemlig til i nærheten av Oslo i jobbsammenheng for tiden, så vi fant ut at siden jeg allerede var i området og hadde en etterlengtet frihelg (en mnd siden sist), trengte ikke han dra oppover igjen i helgen. Han tok seg litt tidlig fri på fredagen, og så dro vi over til Sverige på harrytur. Der overnattet vi 2 netter på hotell, shoppet en del, var på zoo og koste oss. Til å ha vert på shopping både i Oslo og i Sverige ble fangsten overraskende liten: * 4 pakker te, ca kr 100,- * Hårbøyle, neglefil og mascara fra HM. * 2 lipblam, en med mangosmak og en med hvit sjokolade. Disse er kjempegode, mine nye favoritter, kjøpt på en svensk matvarebutikk til ca 30,- stykket. * Skjortekjole fra HM, kr 249,- * Vindbukse, kr 99,-. Superpraktisk å ha når jeg springer i fjellet med bikkjene. + over 1 kg med smågodt (sambo kjøpte vel rundt 4 kg...), to brett med brus og kvoten min med alkohol. * Dette settet fra Stila ble kjøpt på ebay før helgen, ca kr 140,- Endret 2. august 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. august 2009 #468 Del Skrevet 2. august 2009 Nettopp kommet hjem fra en deilig, innholdsrik langhelg. Jeg og en venninne dro nedover til Oslo torsdagmorgen. Vi var på Metallicakonsert, men fikk selvfølgelig tid til en runde med shopping først Konserten kan man trygt si at var min største musikalske opplevelse på lenge, muligens noensinne. Da 10 000 stemmte i på "Nothing else matters", ble stemningen rett og slett magisk. Fredag sendte jeg min venninne oppover igjen på bussen og etterpå møtte jeg min samboer ved sentralbanestasjonen. Han holder nemlig til i nærheten av Oslo i jobbsammenheng for tiden, så vi fant ut at siden jeg allerede var i området og hadde en etterlengtet frihelg (en mnd siden sist), trengte ikke han dra oppover igjen i helgen. Han tok seg litt tidlig fri på fredagen, og så dro vi over til Sverige på harrytur. Der overnattet vi 2 netter på hotell, shoppet en del, var på zoo og koste oss. Til å ha vert på shopping både i Oslo og i Sverige ble fangsten overraskende liten: * 4 pakker te, ca kr 100,- * Hårbøyle, neglefil og mascara fra HM. * 2 lipblam, en med mangosmak og en med hvit sjokolade. Disse er kjempegode, mine nye favoritter, kjøpt på en svensk matvarebutikk til ca 30,- stykket. * Skjortekjole fra HM, kr 249,- * Vindbukse, kr 99,-. Superpraktisk å ha når jeg springer i fjellet med bikkjene. + over 1 kg med smågodt (sambo kjøpte vel rundt 4 kg...), to brett med brus og kvoten min med alkohol. * Dette settet fra Stila ble kjøpt på ebay før helgen, ca kr 140,- Oo, jeg var på Metallica i fjor, eller nei, det var vel i forfjor. Veldig stort live! Jeg snek meg inn gratis blant crewet, ble nesten kastet ut av en illsint vakt, men klarte å karre meg til en plass på VIP-tribunen. Som selvfølgelig var sånn rundt 2 mil unna scenen. Men det var utrolig bra likevel! Beskjeden shoppingfangst må jeg si ja, med unntak av smågodtet, haha! Lurer på om det Stila-kit'et er det samme som jeg har bestilt (men ikke hentet ut enda)? Elsker skjortekjoler, spesielt rutete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 2. august 2009 #469 Del Skrevet 2. august 2009 Kjøpte den på nett, du finner instruksjoner til hvordan du gjør det her. Det ble vel ca 250 kr og jeg er veldig fornøyd med den Jøss, hvorfor er det så mye om og men for å få tak i denne? Og ikke bare et vanlig nettbutikk-system liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 3. august 2009 #470 Del Skrevet 3. august 2009 Hørtes ut som om du har hatt en superbra helg Hjelp, så mye godteri! Hehe Vi er i Sverige så ofte at vi aldri kjøper godteri lengre. Det går i shopping på Nordby (på søndager), brus og sigaretter/snus. Drikker ikke alkohol noen av oss, og godteriet der borte er jeg rimelig lei av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 3. august 2009 Forfatter #471 Del Skrevet 3. august 2009 Jøss, hvorfor er det så mye om og men for å få tak i denne? Og ikke bare et vanlig nettbutikk-system liksom? Skikkelig komplisert system ja Hørtes ut som om du har hatt en superbra helg Hjelp, så mye godteri! Hehe Vi er i Sverige så ofte at vi aldri kjøper godteri lengre. Det går i shopping på Nordby (på søndager), brus og sigaretter/snus. Drikker ikke alkohol noen av oss, og godteriet der borte er jeg rimelig lei av Man kan vel trygt si at sambo er en skikkelig godtemoms. Han spiser godterier hver kveld. Mitt består nesten utelukket av sjokolade, og jeg kommer vel til å ha et par mnd Vi bor så langt unna grensen at vi ikke kan kjøpe kjøtt, det er litt synd. Han kjøpte snus for begge kvotene våre. Drikker ikke mye alkohol vi heller, stort sett øl. Men kjekt å ha litt vin i gave av og til. Og så må foreldrene min få noe for at de passet bikkjene mens jeg var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 3. august 2009 Forfatter #472 Del Skrevet 3. august 2009 Oo, jeg var på Metallica i fjor, eller nei, det var vel i forfjor. Veldig stort live! Jeg snek meg inn gratis blant crewet, ble nesten kastet ut av en illsint vakt, men klarte å karre meg til en plass på VIP-tribunen. Som selvfølgelig var sånn rundt 2 mil unna scenen. Men det var utrolig bra likevel! Beskjeden shoppingfangst må jeg si ja, med unntak av smågodtet, haha! Lurer på om det Stila-kit'et er det samme som jeg har bestilt (men ikke hentet ut enda)? Elsker skjortekjoler, spesielt rutete. Er nok det samme Stila-kit'et ja. Har ikke fått testet det så veldig godt ennå, men øyenskyggene var i det minste fine til meg. Blushen er veldig rosa, så den er jeg litt skeptisk til. Gratis Metallica hørtes bra ut, er ikke så nøye at tribunen er langt unna da. Misunner dere som bor i Oslo når det gjelder sånne ting. Er litt mer styr for å få det til når man bor 3-4 timer unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 3. august 2009 #473 Del Skrevet 3. august 2009 Skikkelig komplisert system ja Man kan vel trygt si at sambo er en skikkelig godtemoms. Han spiser godterier hver kveld. Mitt består nesten utelukket av sjokolade, og jeg kommer vel til å ha et par mnd Vi bor så langt unna grensen at vi ikke kan kjøpe kjøtt, det er litt synd. Han kjøpte snus for begge kvotene våre. Drikker ikke mye alkohol vi heller, stort sett øl. Men kjekt å ha litt vin i gave av og til. Og så må foreldrene min få noe for at de passet bikkjene mens jeg var borte Kjøtt, ja Vi kjøper selvsagt kjøttdeig. Men du vet at de har fryse-poser i matbutikkene der borte? Så holder kjøttet seg kaldt/frossent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 3. august 2009 Forfatter #474 Del Skrevet 3. august 2009 Joda, har sett de fryseposene. Men vi bruker ca 6 timer hjem, og da er jeg litt skeptisk. Og denne gangen skulle jo ikke sambo hjem, så da måtte jeg kjøre buss fra Oslo. Dro fra Sverige ca 12 og var hjemme 9 Kanskje vi prøver neste gang dersom vi skal rett hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 4. august 2009 #475 Del Skrevet 4. august 2009 Stila-settet var kjempefint Kjøpte du det på eBay? Me like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. august 2009 Forfatter #476 Del Skrevet 4. august 2009 Stila-settet var kjempefint Kjøpte du det på eBay? Me like Yes, ebay som er tingen Har funnet ut at den mørkeste skyggen funker fint som eyeliner, dersom den legges med liten nok kost vel og merke. Testet først med en som var litt for stor, og det ble ikke så bra . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 7. august 2009 #477 Del Skrevet 7. august 2009 Er du fornøyd med Stila? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 7. august 2009 #478 Del Skrevet 7. august 2009 Hvem bestilte du Stilasettet fra Temar? Og når? Jeg bestilte mitt på ebay for godt over tre uker siden, så lang tid pleier det ikke ta, hm. Det er jo ikke tollpliktig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 7. august 2009 Forfatter #479 Del Skrevet 7. august 2009 Hvem bestilte du Stilasettet fra Temar? Og når? Jeg bestilte mitt på ebay for godt over tre uker siden, så lang tid pleier det ikke ta, hm. Det er jo ikke tollpliktig heller. Bestilte 16.07 av andyfrog, er over en uke siden jeg fikk mitt. Syns 3 uker virker lenge ja, kan jo hende tollerne er overivrige da :gjeiper: Og ja, jeg er fornøyd med skyggene og lipglossen. Mascaraen har jeg ikke testet ennå. Kjøpte meg jo ny mascara da jeg var i Sverige også, så nå har jeg plutselig dobbelt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 10. august 2009 Forfatter #480 Del Skrevet 10. august 2009 Det var farlig stille en periode på jobb i dag. Jeg endte opp en liten tur innom hm.com Cardigan. Bluse. Jeans. Bukse med funky farge. Jeg var ganske optimistisk som bestilte to bukser. Dessverre er det stor sjans for at de ikke passer og må i retur . Var også innom ellos en tur Lang trøye/kjole Støvel Kjole Belte Cardigan Enda et belte Regnjakke til bikkjene Tror dette er et bomkjøp, men det må jo prøves. Beskyttelsepledd til bilen. 5-pack hipters, disse er utrolig gode. Gikk mye mer penger ut enn inn i dag gitt. Kan bli blakk av å ha sånne stille perioder på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå