Kirby Skrevet 22. mai 2009 #401 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg bestilte md formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF20 Oooh, den har jeg nettopp kjøpt også, den er knallgod! Har ikke fått begynt å bruke den ordentlig ennå, den jeg hadde fra før var ikke tom Men håper du blir fornøyd med den, det er jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 22. mai 2009 Forfatter #402 Del Skrevet 22. mai 2009 Det var kjempefint! Fikk også lyst på det Er glad i blonder for tiden. Er det vanlig modell, eller høyt liv? Tror det er høyt liv, men er ikke sikker. La det til bestillingen min på HM, levering slutten av juni Oooh, den har jeg nettopp kjøpt også, den er knallgod! Har ikke fått begynt å bruke den ordentlig ennå, den jeg hadde fra før var ikke tom Men håper du blir fornøyd med den, det er jeg! Syns jeg kan få min snart, gleder meg til å begynne å bruke den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 22. mai 2009 #403 Del Skrevet 22. mai 2009 Nydelig skjørt du har bestilt deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 23. mai 2009 #404 Del Skrevet 23. mai 2009 Titter innom her:) Utrolig fitn skjørt, elsker blonder og duse farger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #405 Del Skrevet 23. mai 2009 Nydelig skjørt du har bestilt deg! Takk Titter innom her:) Utrolig fitn skjørt, elsker blonder og duse farger Hallo Chosa, velkommen innom. Jeg er bare litt redd at blondene skal bli for søte, om du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 24. mai 2009 #406 Del Skrevet 24. mai 2009 Skjørtet var kjempenydelig :rødme: Jeg har også lyst til å bestille klær, men har fått litt skrekken etter VS Har ikke sendt det tilbake enda, må nok innom tollkontoret for å ordne med tilbakebetaling av toll/moms. Masse styr! Skal aldri mer bestille noe derfra =( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 24. mai 2009 Forfatter #407 Del Skrevet 24. mai 2009 Skjørtet var kjempenydelig :rødme: Jeg har også lyst til å bestille klær, men har fått litt skrekken etter VS Har ikke sendt det tilbake enda, må nok innom tollkontoret for å ordne med tilbakebetaling av toll/moms. Masse styr! Skal aldri mer bestille noe derfra =( Hvor lang tid har du på deg da? Toll er noe skikkelig dritt (for å si det på en barnslig måte). Det er nesten greit nok å betale når du får varene, det har jeg funnet meg i, men så unødvendig mye styr med å returnere noe Glad jeg sto i mot fristelsen med å bestille klær fra der, jeg hadde garanter bestilt feil str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 25. mai 2009 Forfatter #408 Del Skrevet 25. mai 2009 I dag har jeg hentet yoga-matten min, kjøpt på ebay for ca 200 kr. Da kan jeg endelig få trene til DVDen, kjekt å ha matte på gulvet når jeg krabber rundt og skal gjøre styrkeøvelser Bare så synd at jeg kommer i gang så sent. Drar til Kreta på torsdag og bikiniformen min er ikke-eksisterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 25. mai 2009 #409 Del Skrevet 25. mai 2009 Åh, Kreta hørtes helt nydelig ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chosa Skrevet 26. mai 2009 #410 Del Skrevet 26. mai 2009 Åh, Kreta hørtes helt nydelig ut nå Ja, det kan man trygt si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 26. mai 2009 #411 Del Skrevet 26. mai 2009 Heldiggrisen Blir sikkert deilig med sol og strand nå. *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #412 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Juhu, jeg har fått hentelapp fra FeellUnique i dag 171,- i moms og fortolling men... Endret 27. mai 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #413 Del Skrevet 27. mai 2009 Da har jeg fått hentet pakken med kremen fra MD formulations Fikk også pakke fra LaRedoute med denne nydelige kjolen. Vet ikke helt hva jeg tenkte på da jeg bestilte den, for den er ikke helt flatterende for min kroppsfasong Sånn ser den ut foran.. Mulig den går i retur, men jeg må bestemme meg før vi drar.. Pluss: * Fargene og mønsteret skiller seg ut i klesskapet mitt. * Herlig stoff * Akkurat passe lengde (skjuler cellulittene mine ) Minus: * Skjuler puppene mine helt * Skuler midjen min * Tror kanskje jeg blir litt blek av fargene (må høre med min kjære senere i dag) * Tror ikke jeg har sko som passer... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariab Skrevet 27. mai 2009 #414 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei hei! Syns kjolen var kjempefin, skikkelig avslappa sommerantrekk Ser for meg å tusle rundt med den i flate sandaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 27. mai 2009 #415 Del Skrevet 27. mai 2009 Ble du også litt sjokkert over hvor liten kremen var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #416 Del Skrevet 27. mai 2009 Hei hei! Syns kjolen var kjempefin, skikkelig avslappa sommerantrekk Ser for meg å tusle rundt med den i flate sandaler. Jeg har bare hvite sandaler og sorte eller blå ballerinas. Vet ikke helt om de passer så godt til kjolen. En unnskyldning for å kjøpe nye sko Ble du også litt sjokkert over hvor liten kremen var? Ikke før du sa det Men den er sikkert drøy, og hygienisk at den er på tube i stedet for krukke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #417 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Sendte mail til feelunique med bilde av kvitteringen på toll og mva. Fikk svar på under et minutt: Dear .... Thank you for your email. We will issue a refund within the next 24 hours, this will show in your account in the next 2-3 working days. Kind Regards, Kimberley Farley feelunique.com The Destination for Beauty.... Kjempe service Endret 27. mai 2009 av temar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 27. mai 2009 Forfatter #418 Del Skrevet 27. mai 2009 Åh, Kreta hørtes helt nydelig ut nå Ja, det kan man trygt si Heldiggrisen Blir sikkert deilig med sol og strand nå. *misunnelig* Har ikke gått helt opp for meg ennå tror jeg Men nå må jeg nok pent begynne å pakke snart, vi drar jo ved 12 tiden i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2009 #419 Del Skrevet 27. mai 2009 God tur til Kreta Temar! Herlig øy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 27. mai 2009 #420 Del Skrevet 27. mai 2009 God tur til Kreta Temar! Herlig øy... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå