Gjest dalieo Skrevet 15. mai 2009 #361 Del Skrevet 15. mai 2009 Du hadde lagt merke til det om du hadde reagert! Jeg klødde mye i ansiktet, og huden ble tørr og "stiv" eller hva jeg skal si. Hadde hørt bare bra ting om i.d før jeg kjøpte det selv; at huden skulle bli skikkelig myk etter påføring, og at det hjalp mot uren/irritert hud. Men ja, helt det motsatte skjedde med meg. Så jeg holder meg foreløpig til flytende Clinique Men jeg vet om mange som elsker i.d, da! Det skal sies Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #362 Del Skrevet 16. mai 2009 I dag fikk jeg pakken med te fra Pukka =) 5 pakker for ca 150,- på ebay. Jeg kjøpte: * Three Berry - elderberry ( hva er det?), blueberry and blackberry. * Detox tea - anisseed, fennel and licorice tea. *Love tea - to lift your spirits - rose, camomille and lavender tea * Revitalise tea - warm and invigorate - cinnamom, cardamom and ginger tea * Balck Spiced chait/tea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 16. mai 2009 #363 Del Skrevet 16. mai 2009 Kose deg med te fremover du da Er den god, hvis du har smakt enda? Skulle ønske jeg likte te; det er så mye å velge mellom =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 16. mai 2009 Forfatter #364 Del Skrevet 16. mai 2009 Kose deg med te fremover du da Er den god, hvis du har smakt enda? Skulle ønske jeg likte te; det er så mye å velge mellom =D Nei, jeg har ikke smakt den ennå. Jeg te. Syns kaffe lukter godt, men ikke smaken, hehe. Går naturligvis mere te om vinteren, men skal nok få i meg litt om sommeren også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen alle sammen. Jeg har jobbet siden halv 12 i dag, så nå er jeg kjempe sliten. Min kjære møtte meg etter jobb så vi hadde en softis-date :gjeiper: Det var koselig allikevel om alle hadde dratt hjem før jeg fikk fri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 17. mai 2009 #366 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen ! Åå, jeg skulle gitt mye for en softis med jordbærstrø nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 17. mai 2009 #367 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen Så kjedelig å jobbe i dag =( Er du i restaurantbransjen? Deilig med soft-is Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #368 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen Så kjedelig å jobbe i dag =( Er du i restaurantbransjen? Deilig med soft-is Greit med 100% da=) Jobbet 17.mai i fjor også, og alle røde dagene i påsken i år. Vi har jo mest å gjøre når alle andre har fri... Jobber på hotell jeg. Styrer som regel resepsjonen, men i dag hadde jeg ansvar for spisesalen. Har ganske allsidig utdannelse, så jeg blander meg litt inni alle avdelinger :gjeiper: I dag har det blitt sinnssykt mye trakking, skulle hatt på meg skritttelleren min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #369 Del Skrevet 17. mai 2009 Gratulerer med dagen ! Åå, jeg skulle gitt mye for en softis med jordbærstrø nå Softisen var kjempe god, med jordbærstrø på ja Jeg ble kjempemett, så det ble liksom middagen min i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 17. mai 2009 #370 Del Skrevet 17. mai 2009 Greit med 100% da=) Jobbet 17.mai i fjor også, og alle røde dagene i påsken i år. Vi har jo mest å gjøre når alle andre har fri... Jobber på hotell jeg. Styrer som regel resepsjonen, men i dag hadde jeg ansvar for spisesalen. Har ganske allsidig utdannelse, så jeg blander meg litt inni alle avdelinger :gjeiper: I dag har det blitt sinnssykt mye trakking, skulle hatt på meg skritttelleren min Det skjønner jeg. Sikkert mange som tok 17.mai-lunsjen hos dere da? Jeg har lyst til å jobbe i resepsjon, men kan dessverre ikke flere språk enn engelsk og norsk (og litt fransk). Hvordan fikk du jobben? Søkte du vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 17. mai 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 17. mai 2009 Det skjønner jeg. Sikkert mange som tok 17.mai-lunsjen hos dere da? Jeg har lyst til å jobbe i resepsjon, men kan dessverre ikke flere språk enn engelsk og norsk (og litt fransk). Hvordan fikk du jobben? Søkte du vanlig? Kan bare norsk og engelsk og liiiit fransk jeg også. Og så forstår jeg litt tysk bare de snakker sakte nok. Det meste ordner seg meg kroppsspråk o.l. :gjeiper: Jeg søkte bare vanlig ja Ble faktisk headhuntet til et annet hotell i høst, det var litt gøy. Men jeg valgte å bli der jeg var og fikk forhandlet meg til bedre lønn i samme slengen Ja, det var en del folk hos oss i dag, ca 200 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 18. mai 2009 Forfatter #372 Del Skrevet 18. mai 2009 Denne uken er det 30% rabatt på alle klær hos Cubus. Derfor kom jeg hjem med denne kjolen i dag. Jeg liker fasongen og det at den ikke er så søt som sommerkjoler har en tendens til å være. Pluss at den er korallfarget, så denne må nok med i kofferten til kreta=) Har en bestilling liggende hos HM også: * Fikk kloa i denne kjolen fra Matthew Williamson kolleksjonen til 498,-. Har planer om å bruke den på et 30-årslag i sommer. * T-shirt til kr 249,- Stor sjans for at denne går i retur. Meget sjelden jeg bruker så mye penger på en t-shirt. * Og disse skoene som jeg bestilte i april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 18. mai 2009 #373 Del Skrevet 18. mai 2009 * Fikk kloa i denne kjolen fra Matthew Williamson kolleksjonen til 498,-. Har planer om å bruke den på et 30-årslag i sommer. Nydelig! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 18. mai 2009 #374 Del Skrevet 18. mai 2009 Denne uken er det 30% rabatt på alle klær hos Cubus. Derfor kom jeg hjem med denne kjolen i dag. Jeg liker fasongen og det at den ikke er så søt som sommerkjoler har en tendens til å være. Pluss at den er korallfarget, så denne må nok med i kofferten til kreta=) Har en bestilling liggende hos HM også: * Fikk kloa i denne kjolen fra Matthew Williamson kolleksjonen til 498,-. Har planer om å bruke den på et 30-årslag i sommer. * T-shirt til kr 249,- Stor sjans for at denne går i retur. Meget sjelden jeg bruker så mye penger på en t-shirt. * Og disse skoene som jeg bestilte i april. Er det??? For alle? Wohoo, jeg trenger truser :D Og bikini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 19. mai 2009 #375 Del Skrevet 19. mai 2009 Hvordan smakte teen? Var de gode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 19. mai 2009 Nydelig! :dåne: Hper bare den passer til mine farger Er det??? For alle? Wohoo, jeg trenger truser :D Og bikini. Jeg har meldt meg på nyhetsbrev hos Cubus, så da får jeg greie på sånne tilbud med en gang. Fikk vel også 25% på et plagg da jeg registrerte meg. Jeg handler faktisk en del på Cubus, antageligvis mest fordi vi ikke har HM i nærheten her. Hvordan smakte teen? Var de gode? Har bare smakt på prøvene jeg fikk med ennå Men de var gode de også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 19. mai 2009 #377 Del Skrevet 19. mai 2009 Hper bare den passer til mine farger Jeg har meldt meg på nyhetsbrev hos Cubus, så da får jeg greie på sånne tilbud med en gang. Fikk vel også 25% på et plagg da jeg registrerte meg. Jeg fant mailen fra Cubus, og jeg fikk bare 20 % =( Har heller ikke fått mail om at det var 30 % rabatt. Kanskje jeg slettet den? Jeg sletter før jeg leser. Dumt, må slutte. Men så bra jeg fikk vite det her da. Vet du om det gjelder undertøy/badetøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 19. mai 2009 Forfatter #378 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg fant mailen fra Cubus, og jeg fikk bare 20 % =( Har heller ikke fått mail om at det var 30 % rabatt. Kanskje jeg slettet den? Jeg sletter før jeg leser. Dumt, må slutte. Men så bra jeg fikk vite det her da. Vet du om det gjelder undertøy/badetøy? Ahh, 20% var det vel. Er jo bedre tilbud for alle uansett denne uken da. Aner ikke om det gjelder på undertøy dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Christabelle Skrevet 19. mai 2009 #379 Del Skrevet 19. mai 2009 Ahh, 20% var det vel. Er jo bedre tilbud for alle uansett denne uken da. Aner ikke om det gjelder på undertøy dessverre Det må undersøkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 19. mai 2009 #380 Del Skrevet 19. mai 2009 Denne uken er det 30% rabatt på alle klær hos Cubus. Jeg har meldt meg på nyhetsbrev hos Cubus, så da får jeg greie på sånne tilbud med en gang. Fikk vel også 25% på et plagg da jeg registrerte meg. Oi, jeg er også registrert på Cubus, men jeg får aldri noen sånne mailer! Selv om jeg fikk den der 25% på en valgfri vare-greia, må prøve å registrere meg på nytt... Hmph. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå