Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Gjest Christabelle

Så flink han er! Jeg tenker meg det ble kjempefint; jeg elsker å ha det lyst!

Hvis min hadde vært møbelsnekker, så hadde jeg aldri kjøpt et møbel i hele mitt liv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppussingsliste:

* Male databenk - ferdig i dag

* Male et lite bord - ferdig i dag

* Male hyller i gangen - ferdig i dag

* Male over brystning i yttergangen og ytterdøra- mangler ett strøk - ferdig i dag

* Male veggen bak oppvaskmaskinen

* Vaske og behandle gulvet på verandaen og inngangspartiet.

* Tette igjen gammel loftsluke (trekker veldig kaldt der om vinteren)

* Ordne grønnsakshage (er i gang)

* Male ferdig et gjerde rundt hundegarden ( jeg startet i fjorhøst, men det mangler ett eller to strøk) - er i gang igjen.

* Ny trapp opp til verandaen.

* Beise sprosser på alle vinduene og rekkverk på verandaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du står på! :)

Jeg får også lyst på et eget hjem når jeg leser om hvordan alle dere andre ordner og styrer :sjenert: Men det blir nok ikke noe før om noen år til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si du står på! :)

Jeg får også lyst på et eget hjem når jeg leser om hvordan alle dere andre ordner og styrer :sjenert: Men det blir nok ikke noe før om noen år til :P

Jeg får et sånn oppussingskick hver vår :fnise: Da må det fornyes litt, men det tengs altså. Har inntrykk av at det alltid er noe som må pusses opp når man har hus og hage.

Vi har snart eigd huset i 3 år nå, hadde vært gøy med en oversikt over hvor mye vi har brukt på oppussing. Håper det har økt litt i verdi, for vi har maaaange timer med jobbing bak oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Det hadde faktisk vært veldig lurt å ha en oppussingsperm med kvitteringer, logg, etc. Da kan dere vise til den hvis folk stusser over taksten når/hvis dere skal selge :fnise:

Edit: Den var ikke dum! Det tror jeg at jeg vil gjøre når den tid kommer.

Endret av Christabelle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering på shopping i april: kr 4131,-.

Syns det var mye med tanke på at jeg hadde shoppestopp til etter påske :eeeh:

Har kjøpt div. hundeleker til over 1000,-, det drar vel opp litt.

Ellers ble det en del til huset, ikke så mye til meg selv.

Må også skryte litt av mooncupen og tøybindene jeg kjøpte fra ebay, myyye bedre enn tamponger som loer og klamme bind :jepp: Beste kjøpene jeg har gjort på lenge.

1. kjøpet i mai ble voksduk til kjøkkenbordet, kr 99,-.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke verst :)

Så fint kjøkken dere har =)

Takk:) Det beste er at kjøkkenet er stooort, kanskje 20 kvadrat med masse skap- og benkeplass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er kjempedeilig. Tror det er det rommet jeg er mest fornøyd med i huset.

Jeg skulle bare ønske jeg hadde vært flinkere til å bruke det.

Vi spiser stort sett i stua, foran TV'n :eeeh:

Og min kjære er så kjedlig i matveien at der blir ikke så mye spennende matlaging der heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Sånn er vi og :popcorn:

Take-out foran TV'en. Vi er innmari like Doug og Carrie i Kongen av Queens :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppsummering på shopping i april: kr 4131,-.

Syns det var mye med tanke på at jeg hadde shoppestopp til etter påske :eeeh:

Har kjøpt div. hundeleker til over 1000,-, det drar vel opp litt.

Ellers ble det en del til huset, ikke så mye til meg selv.

Må også skryte litt av mooncupen og tøybindene jeg kjøpte fra ebay, myyye bedre enn tamponger som loer og klamme bind :jepp: Beste kjøpene jeg har gjort på lenge.

1. kjøpet i mai ble voksduk til kjøkkenbordet, kr 99,-.

Hvilken hund har dere? Vi skal selv få hund, men vi skal vente til vi har mer stabile jobber og faktisk har tid! Da skal det komme en liten staffe frøken inn her.

Har kjempelyst å kjøpe mooncup, har du fått prøvd den ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken hund har dere? Vi skal selv få hund, men vi skal vente til vi har mer stabile jobber og faktisk har tid! Da skal det komme en liten staffe frøken inn her.

Har kjempelyst å kjøpe mooncup, har du fått prøvd den ut?

Tibetansk spaniel, vi har to tisper. Den ene er nærmere 11 år, og den andre er 4 mnd ( og er veldig rampete ennå). De er selvfølgelig kjempe herlige, men det går med en del tid...

Ja, jeg har fått testet mooncupen litt. Funket kjempebra, veldig behagelig, ingen lekkasjer. Eneste var at det var litt ekkelt å få den ut første gangen. Blir jo vakuum, så det kjentes nesten ut som om jeg skulle dra ut alt oppi der :fnise: Har funnet rette teknikken nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

]

Ønskeliste:

* Ny mobil - kanksje denne?

* Jeanstights. Lyseblå eller mørkeblå? Ble vist en grå.

* Valpekurs, koster vel ca 1700,-.

* Ny bil - må ha en annen bil til vinteren, for den jeg har nå er så kald.

* Tv-benk

* Hagemøbler (men dette vil sikkert gubben snikkre sammen selv)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

I dag har jeg fri, og fått gjort unna en del ærender :)

Jeg har vært innom posten og hentet en pakke fra figleaves.

Der hadde jeg bestilt:

* Freya Darcey balconette bh, kr 219,-

* Pour Moi? Opulence bh, 172,-

Måtte betale 202,- i moms og fortolling i tillegg :sukk: Men nå tror jeg virkelig at jeg har kjøpt nok bh'er for resten av året.

Etter det var jeg innom Vero Moda en tur, der plukket jeg med meg en jeanstights ( kr 200,-) som har stått på ønskelisten.

Ferden videre gikk til Byggern, der kjøpte jeg terrasserens, pensel og terrassebeis, totalt 1347,-

Så var jeg innom bestefar på gamlehjemmet en tur, prøver å se innom en gang i uka. Han er jo så glad i besøk, men hører veldig dårlig. Ikke så rart kanskje, mannen er jo 92 år.

Nå er det vel bare å sette i gang med å vaske terrassen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk endelig hentet pakken fra HM i går.

Der var det med:

* Solbriller, kr 50,-

* Sort basic topp, ekstra lang, kr 50,-

* Plommefarget bluse. Denne var veldig stor, så den må byttes i str mindre.

* Langt kjede, kr 30,-

* Hvit singlet, kr 50,-

* Turkis singlet, kr 50,-

Jeg har skuret og beiset ca halve verandaen ( ca 50 kvadrat). Må flytte putekassa og møblene og div. over på ene halvdelen mens jeg beiser den første, så dette tar litt tid. Skulle egentlig ta 2. strøket i dag, men da hadde det regnet i natt. Så jeg må vente til det har tørket, det har det forhåpentligvis gjort til i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden sist har jeg kjøpt meg en treningsvideo, Totally Fit med Mel B,

og i dag har jeg bestilt meg yogamatte på ebay. Kjekt å ha litt mykt underlag når jeg skal gjøre styrkeøvelser.

I helgen var vi på intensivt valpekurs, det var veldig lærerikt, både for oss og for valpen :gjeiper: Greit å få tips til hvordan vi kan lære inn forskjellige øvelser, ser ut som om vi har masse jobb foran oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christabelle
Siden sist har jeg kjøpt meg en treningsvideo, Totally Fit med Mel B,

og i dag har jeg bestilt meg yogamatte på ebay. Kjekt å ha litt mykt underlag når jeg skal gjøre styrkeøvelser.

I helgen var vi på intensivt valpekurs, det var veldig lærerikt, både for oss og for valpen :gjeiper: Greit å få tips til hvordan vi kan lære inn forskjellige øvelser, ser ut som om vi har masse jobb foran oss :jepp:

Så pen hun var på coveret! Mye finere uten den crazy afroen!

Er filmen bra? Jeg mener: er det artig å trene med den? Fikk lyst på jeg også, hihi :fnise:

Jeg har den striptease-filmen til Carmen Electra, og den støver ned i hylla. Huff ;)

Forresten: elsker gulvet på bildene! Hvor i huset har dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så pen hun var på coveret! Mye finere uten den crazy afroen!

Er filmen bra? Jeg mener: er det artig å trene med den? Fikk lyst på jeg også, hihi :fnise:

Jeg har den striptease-filmen til Carmen Electra, og den støver ned i hylla. Huff ;)

Forresten: elsker gulvet på bildene! Hvor i huset har dere det?

Jeg har trent litt tid videoen i dag, og jeg blir støl i morgen kjenner jeg :fnise:

Delt inn i oppvarming, cardio, advanced cardio, styrkeøvelser for ermer, ben, rompe og mage og en nedtrappingsprogram. Fikk prøvd oppvarming og cardio i dag, syns det gikk litt fort i starten, men jeg kommer nok inn i det.

Men kjenner jeg meg selv rett så blir den ikke såååå mye brukt, blir nok litt kjedelig etter hvert.

Og gulvet har vi på badet :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig med sånt gulv på badet :)

Takk=) Det er bare belegg da, ble en veldig økonomisk oppussing av badet :fnise:

Har hvite fliser på veggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...