Gå til innhold

Shopping - mest for min egen del;)

temar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Christabelle

Jeg får besøk av en venninne fra hjembyen i dag :-)

I morgen jobber jeg, så da må samboeren underholde henne :fnise:

Går utifra at vi tar oss en tur ut i morgen kveld. Søndag tenker jeg vi drar til Strømstad :-)

Blir kjempekoselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innm å titter litt :)

:velkommen: innom :)

Jeg får besøk av en venninne fra hjembyen i dag :-)

I morgen jobber jeg, så da må samboeren underholde henne :fnise:

Går utifra at vi tar oss en tur ut i morgen kveld. Søndag tenker jeg vi drar til Strømstad :-)

Blir kjempekoselig!

Koselig med venninnebesøk og en jentekveld på byen :tongue:

Dere er en del i Sverige dere? Sparer en del der kan jeg tenke meg. Vi bruker vel tre timer med bil eller noe vi, og da må vi handle masse for å spare inn igjen turen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Jeg er der minimum en gang i uken, mest for å handle sigaretter til meg og snus til samboeren. Også pleier jeg å kjøpe Lambi og et skyllemiddel som de ikke har i Norge. Comfort Crème som er mørk brun og lukter shea eller noe. Nydelig duft! Huset er et parfymeri når jeg har hengt opp klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en knall helg i Trondheim, det frister til snarlig gjentagelse :nigo:

Ble en liten runde på Ikea, men vi fant egentlig ikke så mye vi kunne tenke oss. Ble litt nytt til kjøkkenet bare. Men vi tok med en katalog som jeg skal gå igjennom, slik at jeg har en handleliste til neste gang :fnise:

Ble en liten tur innom plantasjen før vi dro hjem også, så nå har jeg kjøpt flere poser med frø til grønsakhagen. Tror jeg bør forkultivere de litt inne før de plantes ut, så i dag skal jeg s de i et lite "mini-drivhus" som jeg har.

Ellers så festet vi litt lørdag og var på sightseeing søndag. Fikk sett igjen masse utflyttere fra hjembygda som vi ikke hadde sett på mange år. Det var kjempe koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en knall helg i Trondheim, det frister til snarlig gjentagelse :nigo:

Ble en liten runde på Ikea, men vi fant egentlig ikke så mye vi kunne tenke oss. Ble litt nytt til kjøkkenet bare. Men vi tok med en katalog som jeg skal gå igjennom, slik at jeg har en handleliste til neste gang :fnise:

Ble en liten tur innom plantasjen før vi dro hjem også, så nå har jeg kjøpt flere poser med frø til grønsakhagen. Tror jeg bør forkultivere de litt inne før de plantes ut, så i dag skal jeg s de i et lite "mini-drivhus" som jeg har.

Ellers så festet vi litt lørdag og var på sightseeing søndag. Fikk sett igjen masse utflyttere fra hjembygda som vi ikke hadde sett på mange år. Det var kjempe koselig.

Og så hadde vi så fint vær her. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har hatt en super helg! :-)

Ble ikke noe shopping annet enn Ikea og Plantasjen?

Nei - jeg hadde gubben på slep :fnise:

Vi kom ikke til Trondheim før halv 4 på lørdag, så da rakk vi ikke mere enn Ikea heller, og så så ble det plantasjen på søndag.

Neste gang må vi komme oss oppover fredag i stedet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Nei - jeg hadde gubben på slep :fnise:

Vi kom ikke til Trondheim før halv 4 på lørdag, så da rakk vi ikke mere enn Ikea heller, og så så ble det plantasjen på søndag.

Neste gang må vi komme oss oppover fredag i stedet :jepp:

Hahaha, kan tenke meg de kommentarene hvis du hadde dratt ham med deg! Hahahah! Gutter er ikke akkurat kjent for å frivillig stille opp som stumtjenere i butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, kan tenke meg de kommentarene hvis du hadde dratt ham med deg! Hahahah! Gutter er ikke akkurat kjent for å frivillig stille opp som stumtjenere i butikker.

Haha, han setter seg på en benk utenfor og ser molefonken ut i stedet, da blir jo jeg så stresset at jeg liksom ikke får sett på meg rundt i butikken en gang.

Best om han er på Clas Olson eller en annen duppedingsbutikk i stedet, da får jeg gå i fred :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Haha, han setter seg på en benk utenfor og ser molefonken ut i stedet, da blir jo jeg så stresset at jeg liksom ikke får sett på meg rundt i butikken en gang.

Best om han er på Clas Olson eller en annen duppedingsbutikk i stedet, da får jeg gå i fred :ler:

Min er faktisk med på å finne klær; han er den motebevisste i forholdet vårt. Men hvis jeg skal på Esthetique, Parfymelle, Vita, osv. , melder han seg ut. Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er faktisk med på å finne klær; han er den motebevisste i forholdet vårt. Men hvis jeg skal på Esthetique, Parfymelle, Vita, osv. , melder han seg ut. Haha :)

Så heldig du er. Min bruker stort sett arbeidsklær han, og da sliter han ikke så mye på de "normale" klærne sine. Dermed er det veldig sjelden han trenger noe nytt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Christabelle
Så heldig du er. Min bruker stort sett arbeidsklær han, og da sliter han ikke så mye på de "normale" klærne sine. Dermed er det veldig sjelden han trenger noe nytt..

Skjønner. Min bruker egne klær på jobb, men han får mye dekket. Jeg vil også ha en jobb hvor jeg får dekket klær :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Min bruker egne klær på jobb, men han får mye dekket. Jeg vil også ha en jobb hvor jeg får dekket klær :D

Jeg får dekket klær gjennom jobben - men det er en "uniform" som jeg må gå med på jobb. Jeg er i grunn lei uniformen, kunne heller tenkt meg å bruke mine egne av og til. Tar jo på meg mine egne klær om morgenen, skifter med en gang jeg kommer på jobb, tar på mine egne igjen når jeg drar hjem, kommer hjem og skifter som regel til joggebokse e.l. Sånn sett sliter jo jeg veldig lite på mine egne klær, skjønner ikke helt hvorfor jeg føler at jeg må ha nye hele tiden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også uniform på jobb. Heldigvis er den fin, og vi kan bruke egne bukser :hoppe:

Er egentlig ganske fin vår også, men heldekkende. Kan bruke egen smykker da, ellers er vi like hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste:

* Ny mobil - kanksje denne?

* Jeanstights. Lyseblå eller mørkeblå?

* Valpekurs, koster vel ca 1700,-.

* Ny bil - må ha en annen bil til vinteren, for den jeg har nå er så kald.

* Tv-benk

* Hagemøbler (men dette vil sikkert gubben snikkre sammen selv)

Oppussingsliste:

* Male databenk - ferdig i dag

* Male et lite bord - ferdig i dag

* Male hyller i gangen - ferdig i dag

* Male over brystning i yttergangen og ytterdøra- mangler ett strøk

* Male veggen bak oppvaskmaskinen

* Tette igjen gammel loftsluke (trekker veldig kaldt der om vinteren)

* Ordne grønnsakshage (er i gang)

* Male ferdig et gjerde rundt hundegarden ( jeg startet i fjorhøst, men det mangler ett eller to strøk)

* Ny trapp opp til verandaen.

* Beise sprosser på alle vinduene og rekkverk på verandaen

Ser ut som om vi har nok gjøre i sommer :sjokkert:

Ser også ut som om jeg har nok å bruke penger på, må nok prøve å holde shoppingen min til et minimum... :sukk:

Edit: La til et par ting

Endret av temar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle

Så flink du er : )

Jeg gruer meg til vi må begynne å male ting. Vi leier leilighet, og ale møblene var nye for to år siden. Men det skal bli en sann fryd å male og pusse opp og ordne noe som er vårt!

Hvilken farge har du malt møblene i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er : )

Jeg gruer meg til vi må begynne å male ting. Vi leier leilighet, og ale møblene var nye for to år siden. Men det skal bli en sann fryd å male og pusse opp og ordne noe som er vårt!

Hvilken farge har du malt møblene i?

Jeg har brukt Lys Toscana, en varm hvitfarge.

Vi har den i innergangen og på soverommet fra før. Gangen ble mye lysere og større når den fikk samme farge i yttter- og innergang :)

De fleste møblene våre er kjøpt inn etter vi kjøpte huset, dvs 3 år og nyere. Men gubben er halvt utdannet møbelsnekker så han har laget bl.a hyller i gangen, databenk, kjøkkenskap og noe småtteri. Dette har han lager i "hobbyplater" '= treplater. Syns de blir mye finere med litt maling jeg da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...